Hotel Blue Dolphin

Hotel Blue Dolphin
8,8

11 reviews over Hotel Blue Dolphin in het Nederlands

Met jonge kinderen

Topvakantie gehad, we gaan in september weer!

Ron Bijster
2-8-2018

Wij zijn begin juni 2018 naar Hotel Blue Dolphin geweest. Het is ons zeer goed bevallen. De kamers (wel de luxe double room reserveren, deze zijn gerenoveerd) zijn ruim en modern ingericht. De bedden zijn aan de harde kant, maar voor mijn partner prima i.v.m. rugprobleem. De kamers worden elke dag prima schoon gemaakt. Uitzicht op zee, met ruim balkon, voorzien van twee stoeltjes. Het eten is prima, alleen de toetjes zijn zeer beperkt, meestal keus uit partjes sinasappel, meloen of kiwi, wel veel zoetigheid. Er zijn drie standjes, allen voorzien van nieuwe ligbedden en parasols. Je betaald hier per dag 4,50 voor. Aan het strand is een Beachbar aanwezig. Er is een winkeltje aanwezig, verderop (achteruitgang en dan 5 minuten naar links lopen) is een camping met kleine supermarkt aanwezig. In de omgeving is weinig te beleven, een auto huren is wel aan te bevelen. Het personeel, met name de receptie, is geweldig behulpzaam, hulde!

Fijne vakantie

Frieda
14-9-2017

Mooi complex, heerlijk eten, erg schoon, groot zwembad, fantastische zee, heerlijke beachbar waar je lekker kunt lunchen met prachtig uitzicht.

Hotelkamer prima wel erg gehorig met een kleine douche met douchegordijntje wat akelig tegen je aanplakt.

Veel oost-Europeanen, wij zijn geen nederlanders tegen gekomen.

En heel veel gezinnen met kleine kinderen, is wat rumoerig in de eetzaal.

Wij hebben een prima weekje gehad. In de omgeving van het hotel is niets te beleven

Prachtig complex!

Anoniem
23-6-2017

Wij zijn zojuist terug gekomen en hebben in een prachtige kamer in Blue Dolphin gezeten. Volgens ons was deze kamer spiksplinternieuw met een heel ruim balkon met uitzicht over zee! Hier worden geen handdoeken gelegd omdat er voldoende ruimte is op het privéstrand van Blue Dolphin. Ruim 130 parasols met bedden voor € 4,50. Wat ons betreft geen probleem want je ligt op een prachtig strand. Door deze hoeveelheid bedden is er ook voldoende ruimte aan het zwembad. Helaas vonden wij het avondeten niet bijzonder, weinig variatie en niet goed warm. Vers fruit is er nauwelijks en wat er ligt is niet voldoende rijp en keihard. Het personeel in het restaurant is overigens wel supervriendelijk! Het dorp Metamorfosi is niet veel te beleven en erg ongezellig.

D-reizen

Niet fantastisch maar toch goed voor zijn prijs. Ik lees dat de drankjes duur zijn maar daar wil ik toch even op terug komen. Een cola kost inderdaad 3 euro in het restaurant maar voor 2 euro heb je een liter water, voor 3,5 euro heb je al een glas wijn en voor 8 euro een fles wijn, dit zijn de prijzen in het restaurant. In het hotelwinkeltje betaal je 70 cent voor een blik cola, 50 cent voor een flesje water van een halve liter en 70 cent voor een liter water. In de camingwinkel is het inderdaad wat goedkoper. Voor wie half pension neemt : Er zijn enkele restaurantjes op 1,5 km van het hotel (naar links als je richting zee kijkt). Ook in het hotelrestaurant kan je voor 7 à 10 euro eten, dat zijn ongeveer dezelfde prijzen van in de restaurants in het dorp. Aan de poolbar kan je een croque (toast) krijgen voor 3 euro, pizza 3.5 euro of 7,5 voor familiepizza, 5 euro voor club sandwish. Kortom, zo duur is dat toch allemaal niet.

Het hotel is zeer netjes onderhouden. Geen grote kamers maar netjes. Zitbad die als douche gebruikt wordt. Geen lift.

Vriendelijk tot héél vriendelijk personeel, behalve Maria van de poolbar. Zij is ronduit onbeschoft tegen de klanten.

Heel goed echt Grieks

Eric Crombez
13-10-2016

Al onze wensen bij boeking werden voldaan.Kamer zo hoog mogelijk,zo rustig als mogelijk en met grandioos zeezicht.Hotel afgelegen tussen olijf- en pinusbomen niet nieuw maar heel goed onderhouden.Goed 3sterren hotel in griekse stijl met groot rustig privé strand aan baai.Personeel vriendelijk en zeer behulpzaam.Eten goed,veel griekse gerechten.Ideaal gelegen om rustig te verblijven of om met huurwagen het mooie Chalkidiki te verkennen.Sithonia is minder toeristisch dan Kassandra en zeker een cruise naar Athos doen.Hotel Blue Dolphin is ook mede door zijn ligging prijs kwaliteit 10 op 10

Prima hotel!

Bob&wil
21-9-2014

Hotel Blue Dolphin is een prima hotel, wat afgelegen en rustig gelegen aan een mooi strand.

Het eten wordt dmv een lopend buffet aangeboden en van goede kwaliteit. Niets is teveel voor het bedienend personeel om het je naar de zin te maken!

Nadeel is wel dat je of heel vroeg in de grote eetzaal moet zijn of heel laat om nog een vrij tafeltje te vinden.

Kamers zijn niet heel groot - wij hadden kamer 221 - maar ruimschoots voldoende en gelegen in een aantal blokken gesitueerd in een mooie en goed onderhouden tuin. Wel jammer is dat de vloer van de badkamer geheel onderloopt tijdens het douchen en dat het water op de vloer blijft staan door slechte afwatering naar de 2 afvoerputjes.

Om 2 ligbedden + parasol te huren kan je van af ca. 09.30 bij de strandtent een sleutel huren voor Euro 4,50 per dag.

De hotelgasten bestaan in meerderheid uit Duitsers, Bulgaren en andere Oost-Europeanen en enkele Nederlanders.

We kijken terug op een hele fijne vakantie in een goed hotel !

Prachtig hotel, laagbouw, de familiekamers zijn niet erg groot maar voldoen. Zeker omdat ze op de begane grond liggen aan een prachtige tuin. Ze worden elke dag schoongemaakt.

De kinderanimatie is hier top!

Eten Grieks en smaakvol. Bediening super aardig.

Strandbedden 2 stuks incl. parasol kosten 4,50 Drankjes tussen 3,- en 4,- Erg duur, wij haalden bij de nabijgelegen campingwinkel drinken, scheelt enorm.

Grote

Radovan
11-8-2014

Fenomenale vermaak voor de kinderen, geweldige locatie.

groot onpersoonlijk hotel

Richard
2-6-2014

het hotel is gelegen aan een mooi zandstrand waar het hotel tegen € 4,50 twee bedden en een parasol verhuurd. De kamers zijn voor Griekse begrippen goed, eenvoudig, maar doeltreffend ingericht. Het bed was wel van matige kwaliteit. Echter het is bijzonder schoon. De kamers zijn verdeeld over 14 losse gebouwen. De kwaliteit en diversiteit van het eten is erg goed; iedere dag zijn er verschillende gerechten bij het buffet, en ook is er show cooking. Echer er zij wel een aantal opmerkingen: Het hotel is enorm groot, de eetzaal biedt ruimte aan 300 personen, en het is tussen 19:00 en 20:00 zoeken naar een leuke plek. Dit was al het geval in het voorseizoen, laat staan hoe het is in het hoogseizoen. Een team van Roemeense jonge mensen lopen hun benen uit hun lijf om de tafels af te ruimen, drinken te serveren etc. Dit alles onder het geluid van de kinder disco die buiten op het terras plats vindt. Gezellig eten: Nee, Lekker: Ja.

Het dorp is 20 minuten lopen en telt 5 winkels en restaurants.

Pracht hotel in een mooie omgeving

Trudeke Alberts
28-5-2013

Het hotelcomplex ziet er netjes verzorgd uit. De kamers zijn ondergebracht in diverse huizen. In Grieks/Macedonische stijl gebouwd. Het ligt vlak bij het strand en de zee, vanuit onze kamer uitzicht op bomen, strand en zee. Het dorp Metamorfosis ligt op 1,5 km afstand. Een mooi buitenzwembad aanwezig. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is prima. Het restaurant is mooi gelegen, je kunt uitkijken op zee. Er wordt netjes gewerkt, veel keus aan voedsel. De kamers zijn niet al te groot, goede bedden. Op het balkon met afdak erboven staan 2 rieten stoelen, een krukje, een tafeltje en een wasrek. De badkamer is goed voorzien, het zitbad is niet zo geschikt om staand te douchen, geen beugel om je aan vast te houden. Dagelijkse schoonmaak en handdoekwisseling en tenminste 3x per week schone lakens. Het lijkt ons een kindvriendelijk. Sport- en spelmogelijkheden.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Dolphin in Metamorfossi (Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Dolphin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.