Metamorfossi (Chalkidiki)

We hebben een aantal aanbieders voor Metamorfossi (Chalkidiki) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Metamorfossi (Chalkidiki)

Echt Grieks en ideaal uitgangspunt voor Chalkidiki

Eric Crombez,
    13-10-2016

Perfect om van hieruit het mooie groene Chalkidiki te verkennen.Het echt Griekse wat verlaten dorp Metamorfosi is gelegen tussen duizenden olijf- en pinusbomen heel rustig met mooie stranden en baaien deels zand deels rotsachtig.Sithonia is veel minder toeristisch dan Kassandra en vergeet niet een cruise naar het unieke Athos ! Ook het binnenland van Chalkidiki heeft weidse en zeer verscheidene groene landschappen met nog authentieke dorpen en een mooie archeologische site Olynthos.

Gereisd met partner in oktober 2016

Mooie omgeving

Ernst-Jan,
    11-5-2013

Het is een een erg mooie omgeving en je ziet er echt van alles. Je moet allen wel van rust houden want dat is hier in overvloed. Ik ga over 3 weken weer naar Het mooie Hotel Blue Dolphin ik zit dus weer in het gebied Metamorfossi/Chalkidiki. Heb er veel zin in. Echt een aanrader. Over een paar weken als ik terug komt plaats ik weer een beoordeling.

Gereisd met vrienden in januari 2013
Metamorfossi (Chalkidiki) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews