Reviews over Metamorfossi (Chalkidiki)

Echt Grieks en ideaal uitgangspunt voor Chalkidiki

Eric Crombez
    13-10-2016

Perfect om van hieruit het mooie groene Chalkidiki te verkennen.Het echt Griekse wat verlaten dorp Metamorfosi is gelegen tussen duizenden olijf- en pinusbomen heel rustig met mooie stranden en baaien deels zand deels rotsachtig.Sithonia is veel minder toeristisch dan Kassandra en vergeet niet een cruise naar het unieke Athos ! Ook het binnenland van Chalkidiki heeft weidse en zeer verscheidene groene landschappen met nog authentieke dorpen en een mooie archeologische site Olynthos.

Rustige plek

J.
    19-8-2014

Rustige plek, waar voornamelijk Duitsers, Bulgaren en Grieken zelf naartoe gaan op vakantie.

Metamorfossi (Chalkidiki) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews