Reviews over Metamorfossi (Chalkidiki)

Topvakantie gehad, we gaan in september weer!

Ron Bijster
    2-8-2018

Wij zijn begin juni 2018 naar Hotel Blue Dolphin geweest. Het is ons zeer goed bevallen. De kamers (wel de luxe double room reserveren, deze zijn gerenoveerd) zijn ruim en modern ingericht. De bedden zijn aan de harde kant, maar voor mijn partner prima i.v.m. rugprobleem. De kamers worden elke dag prima schoon gemaakt. Uitzicht op zee, met ruim balkon, voorzien van twee stoeltjes. Het eten is prima, alleen de toetjes zijn zeer beperkt, meestal keus uit partjes sinasappel, meloen of kiwi, wel veel zoetigheid. Er zijn drie standjes, allen voorzien van nieuwe ligbedden en parasols. Je betaald hier per dag 4,50 voor. Aan het strand is een Beachbar aanwezig. Er is een winkeltje aanwezig, verderop (achteruitgang en dan 5 minuten naar links lopen) is een camping met kleine supermarkt aanwezig. In de omgeving is weinig te beleven, een auto huren is wel aan te bevelen. Het personeel, met name de receptie, is geweldig behulpzaam, hulde!

Heerlijke zonvakantie, helemaal bijgekomen

Demi
    18-6-2018

Het is een klein, leuk resort dichtbij het strand. Het ligt in een plaatsje waar niet gek veel te doen is, maar er zijn wel winkeltjes voor souvenirtjes. We werden met een warm welkom onthaald, ondanks het late tijdstip. We hadden een all-inclusive arrangement. Hier viel voornamelijk het drinken en de gewone maaltijden onder. Voor ons was dit een perfecte vakantie. Overdag was er niemand bij het grote zwembad, waardoor wij het hele bad voor onszelf hadden. Het personeel was heel vriendelijk en sprak allemaal Engels. Iedere dag schone handdoeken.

Voor iedere maaltijd was er een buffet. Er waren een aantal standaard onderdelen (bv kale paste, 2 verschillende sausen die iedere avond veranderden), maar geen enkele avond/middag had compleet hetzelfde op het menu. Als je direct at, was het prima warm. Er waren mensen die schepte hun bord vol en liepen nog een paar keer op en neer. Ja dan is je eten lauw/koud. Gewoon prima vakantie gehad daar!

Matig all inclusive

ilse
    31-5-2018

Prima accommodatie. Zeer schoon en vriendelijk personeel. Echter, aanbod all inclusive is zeer matig. Eten wordt niet warm geserveerd. En waarschijnlijk mag je niet al teveel verwachten, maar je wilt je kippenkluifjes (en de rest) toch warm eten. In Metamorfosi zelf is niet veel te doen. En ook het strand valt hier flink tegen. TIP: Tegen zeer goedkoop tarief kun je hier een auto huren en net voorbij Nikiti (7km) vind je de meest mooie strandjes.

Top!

Bianca
    3-5-2018

Een mooi, relaxt hotel! Mooie schone zwembaden! Voor kinderen een klein badje en een speeltuintje.

Wij waren er in de meivakantie, toen was het nog erg rustig! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Auto zeker aan te raden. Smaak van het eten was goed, alleen niet heel erg warm.

Echt een ontspannen vakantie gehad!

Heerlijk relaxed eind van de zomer

Jenny Westra
    11-10-2017

Fijne, moderne kamer met alles erop en eraan, inclusief airco, föhn, safe en een tv die ook BBC heeft. Zeer vriendelijk personeel, ruime keuze in eten. En vooral een super schoon hotel. Elke dag wordt je kamer schoongemaakt. Bij de receptie staan ze meteen klaar met tips als je een trip naar een ander dorp of strand wilt maken. Dit is een driesterren hotel met een viersterren service. Het strand ligt op 500 meter. En vergeet niet aan de bar naar de zelfgeproduceerde ouzo te vragen! Mmmmmm.

Metamorfossi (Chalkidiki) scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews