Géén boekingskosten

Attica Beach

GriekenlandVaste land en EviaMati

5.3MatigScore uit 3 reviews

• Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Attica Beach

• 6d van der pluijm14-11-2008

beetje verouderd hotel

het hotel is toch wel een beetje aan verbetering toe,het is goed te zien dat het al een ouder hotel is. de service van het personeel vond ik zelf wel goed,als ze je ergens mee konden helpen werdt dat ook gedaan. op zich ligt het hotel best mooi, meteen aan het strand en een klein haventje voor prive bootjes.het plaatsje waar het hotel ligt, heeft eigenlijk helemaal niets te bieden, op een paar terasjes na, die meteen aan de overkant van het hotel zijn.daar tegenover staat, dat je wel erg makkelijk en goedkoop met het openbaar vervoer overal heen kan gaan. zo kost een buskaartje naar Athene (plus minus 25 km verder)maar 2,70 euro.dus wat dat betreft kan je toch wel overal naar uitwijken.ik ben er zelf 9 nachten geweest,en ik moet zeggen dat ondanks dat er niet echt veel te doen was in het plaatsje zelf, ik me heel goed heb geamuseerd, en veel gezien heb.

• 3HaPeBW29-08-2008

Armseliges Hotel

Ein wirklich armseliges ***Hotel, das zu unrecht einen Stern zuviel hat!! Freundlichkeit ist in dem Attica Beach Hotel ein Fremdwort! Die Essensauswahl (Buffet) ist bescheiden, aber geniesbar (wenn das Essen noch warm ist). Das man aber auf keinen Fall bemängeln darf!!! Die vielen Mängel (geplatzte Rohrleitungen, Schimmel, schmutziger Strand....usw. dürfen nicht stören :o( Eine Reiseleitung soll es vor Ort geben....angeblich! Infos gabs nur von Hotelgästen untereinander.... Kein Tischtennis vorhanden und Mountainbikes auch nicht (da hätte ich selber einen Verleiher anrufen sollen laut "Hotelmanager"!!! Hallooooooo???????????? Selbst ein deutschsprachiges Ehepaar (Sie ist Griechin) meinte, sie schäme sich für die fehlende Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft in diesem "Hotel"

• 7Barbara01-08-2008

Een aanrader voor wie geen danceclubs zoekt

Het interieur is gedateerd. Maar de kamers zijn ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Een goed hotel voor wie een rustige vakantie zoekt tussen de Grieken. Geen dance of disco clubs in de buurt. En geen schreeuwende engelse jongeren. De meeste bezoekers van dit hotel zijn Grieks, Nederlands, Duits en Scandinavisch.

Klein strandje aan de achterkant van het hotel. Zwembad is o.k.

Openbaar vervoer verbinding is in orde. 30 km van Athene.

Perfecte uitvalbasis voor trips met auto naar Evia of Peleponesos.

Een aanrader.

We zijn met Berlin Air vanaf Dusseldorf gevlogen. Wat een verademing in vergelijking met Transavia. Gloednieuwe Airbus vliegtuig met leren stoelen en beenruimte. Drinken en snack aan boord is gratis.

Hotel Attica Beach info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• CafeBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    32, Possidonos Ave, 19009