Géén boekingskosten

Gikas

Appartement
GriekenlandVaste land en EviaMarmari

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Gikas voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 5 reviews

Meer appartement info

5 Reviews over Gikas

• 9Hieke jansen23-12-2013

Super Lieve en dankbare mensen

Lekker ruim was vlakbij allemaal eettentjes en bij de haven, personeel was heel vriendelijk,en het ontbijt was zeer goed genoeg koffie yoghurt elke dag iets lekkers op een schoteltje, ja zeer goed prijs was ook goed te doen, elke dag worden de kamers schoon gemaakt.goede service

Gkikas Elpidoforos, Eigenaar, 05-01-2017

Thank you very much for your kind words, we love to hear that you enjoyed your stay to our apartments. Best regards Gkikas Family

• 10CTerschegget14-09-2013

Super ervaring!!

Ons verblijf in appartement Gikas, Marmari was echt bijzonder. De eigenaars van het appartement hebben wij als zeer warm, hartelijk en gastvrij ervaren. Het was super dat de eigenaar van het appartement ons wegbracht naar het ziekenhuis (oorontsteking). Ook de eigenaresse is een hele warme persoonlijkheid die ons steeds weer verraste met eigengemaakte lekkernijen. Het appartement is ruim, en voor een goede maaltijd, is alle benodigdheden aanwezig. Ook een fijn ruim balkon. Het ontbijt was ook erg uitgebreid met eigengemaakt brood en jam. Erg lekker. Het dorp heeft enkele winkeltjes, een gezellige boulevard met veel restaurantjes. Voor diegene die van wandelen houden is dit echt een heel fijn gebied om te verkennen. Als je wat meer wilt zien van het eiland dan moet je een auto huren. Helaas kan je nergens nog een goede motor huren in Marmari of dicht bijzijnde omgeving. Het is eenvoudig om van Marmari de veerboot te pakken, naar Rafina en van daaruit de bus naar Athene.

Gkikas Elpidoforos, Eigenaar, 05-01-2017

Thank you very much for your kind words, we love to hear that you enjoyed your stay to our apartments, we hope to see you again soon. Best regards Gkikas Family

• 8Sven14-08-2012

Prachtige appartementen en een mooie locatie.

Grote, ruime appartementen / studio's met een prachtig zwembad niet heel groot maar een gewoon redelijk groot zwembad. Je kan zo vanaf je appertement rechtstreeks een duik nemen in het heerlijke zwembad. Bij aankomst werden wij heel goed geholpen met de koffers en verwelkomt door de zeer aardige gastvrouw, (Eigenaresse). Het ligt vlak bij het stadje vandaan ongeveer 300 meter lopen (pas wel op bij het oversteken er wordt vrij hard gereden) . In het stadje zijn allemaal gezellige restaurantjes te vinden maar het eten is niet overal even goed. Wel even een tip voor als je van goed en lekker eten houdt dan ben je bij SOS op het juiste adres! Voor degene die het leuk vinden om het eiland te verkennen is een huurauto / scooter aangeraden (Auto is het beste vanwege de gevaarlijke rijstijl en de slechte wegen). Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Als je van veel rust houdt ben je niet op het goede adres want er zijn vrij veel toeristen / feestbeesten.

• 8P. Vandeputte26-10-2009

Goede plaats om een vakantie aan te vangen of te beëindigen. De vrouw des huizes was ontzettend vriendelijk. Had bij onze aankomst drankjes koel gezet in de frigo, kregen een bordje (zelfgemaakte) pastitsio aangeboden. Iedere dag kwam ze wel met één of ander aandraven (ingelegd fruit, zakje kruiden, enz...) Appartementen zijn ook voorzien van een voordeurbel en een spionnetje. Alle dagen wordt er ook geboend.

• 8P. Vandeputte07-07-2009

Voor herhaling vatbaar

Ruime, propere studio's en apartementen in een authentiek Grieks havendorpje. Privacy wordt hoog aangeschreven (parlofoon, spionnetje in de deur). Elke dag kregen we, zomaar, een bordje met iets lekkers.

Appartement Gikas info

• CafeNiet beschikbaar