Vakantie in Marathonas

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Marathonas

Reviews over Marathonas

• 6rene_lux06-09-2016

Athene en Marathonas gaan gebukt onder de crisis

Marathon hebben we bezocht met een taxi. Het zijn veel buitenverblijven van de Atheners, die verkommeren doordat ze die niet meer kunnen afbetalen. In Marthonas is eigenlijk niets te zien. Een onderkomen startplaats van de jaarlijkse marathon, zonder toeristen. Een mooi museum over de olympische marathon. Wij zijn doorgereden naar de meer van Marathonas. De mensen kweken geen bloemen meer, maar tomaten, sla , en andere gewassen omdat ze willen voorzien in hun eten door de crisis. Wij hebben met een vriendelijke taxichauffeur 3 uur rondgereden voor amper 40 euro. Athene is vuil, onderkomen en moet het hebben van het toerisme. Toegang tot de Acropolis is 20 euro per persoon. Je kan een all-in ticket kopen met nog 5 extra musea voor 30 euro. Zeker doen : de aflossing van de wacht voor het parlement. Mooi Hard Rock café.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 5Omgeving
    • 7Sfeer in stad
    • 6Zorg voor natuur

Gereisd met partner in augustus 2016

• 7Conny24-10-2012

een historische plaats in de sportwereld

Marathonas is een historische plaats in de sportwereld, van hieruit liep de boodschapper naar Athene om over de overwinning op de Perzen te berichten. Deze afstand van 42 km en 195 mtr is nu het hoogtepunt van de atletiekwereld. Tijdens de Olympische Spelen van 2004 was hier ook de start van de marathon naar het Olympisch Stadion in Athene.

• 6Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur