Hostel Guest House Papanikolaou

Hostel Guest House Papanikolaou

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag29°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Guest House Papanikolaou voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Guest House Papanikolaou in het Nederlands

Aanrader

Sandra
28-8-2018

Leuk guesthouse, mooie kamer, vriendelijke mensen, leuk plaatsje, midden in het centrum. Bij vragen over wat te doen in de omgeving kregen we een goede uitleg.

Dichtbij het centrum, vriendelijke ontvangst.

Jean
15-5-2017

Kon de weg niet vinden met de auto in de wirwar van de kleine bergstraatjes met eenrichting verkeer en de eigenaar heeft deze naar de parkeerplaats bij het hostel gebracht. Prachtige kamer met balkon en groot terras buiten, alles goed verzorgd voor een lage prijs.

Gereisd Met partner in mei 2017

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Guest House Papanikolaou in Litochoro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Guest House Papanikolaou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.