Géén boekingskosten

GriekenlandVaste land en EviaLeptokaria

8FantastischScore uit 40 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

40 Reviews over Poseidon Palace

• 8Sander02-09-2022

Precies zoals verwacht 🇬🇷

Wij hebben dit verblijf geboekt omdat het helemaal afgezonderd lag van een toeristisch stadje of dorpje en omdat de kamers ons meer een gevoel gaven van een appartement dan een hotel. (Achteraf gezien vinden wij de ligging wat afgelegen tov een gezellige boulevard/dorpskern) De kamers waren iets gedateerd maar schoon en netjes, bovendien werden iedere dag de bedden verschoond en de vloer gedweild. Ook de handdoeken service was perfect, iedere dag frisse (bad)handdoeken. Het all-inclusive concept was erg goed. Iedere dag afwisseling van streekgerechten, voldoende vlees en vis variatie. Frietjes/aardappeltjes (etc.) lagen vaak wat lang waardoor deze niet heel warm waren, maar wel goed van smaak. Voldoende groente en salades aanwezig. Bakken werden heel snel bijgevuld, hebben nooit leegstand gezien. Drank arrangement was zeer uitgebreid, voor de kids waren de alcoholvrije cocktails niet aan te slepen. Zeer vriendelijk personeel!

• 8Nicole en Rene17-08-2017

Geweldig verblijf, uitstekende accomodatie

Heerlijk hotel, zeer gevarieerd eten, geen overdreven drukte, vriendelijke mensen. De service van het personeel, met name in de bediening, is fantastisch. Alleen bij de receptie staat een ietwat humeurige manager. De kamers goed schoon gehouden.
    In de buurt genoeg te zien en te beleven met een fiets of een auto. Ook de prijzen rond de stranden en in de supermarkt zijn zeer behoorlijk. De omgeving biedt de typische Griekse sfeer, ietwat verouderd, maar zeer gastvrij. De kamers van het hotel zijn klein (vooral via onze touroperator) voor 3 personen. Tip.. boek een familiekamer. All inclusive formule mist wat detail in vergelijk met hotels in Spanje. (liefhebbers voor sterke drank zijn wat beperkt in de keuzes, kinderen zijn wat beperkt in de keuze van het drinken. De animatie is niet zo denderend, maar daarentegen twee heerlijke zwembaden, waar altijd wel een plaatsje te vinden is. De stranden in de omgeving zijn zeer verschillend. Tip: bezoek Beach club Galleria ! Fantastisch !

• 7Huls08-07-2017

Voor ons een relaxte vakantie

Laatste week juni , prettig en rustig publiek , eerste week juli duidelijk anders publiek. Zeer luidruchtig en lomp ,v.n.l oost-europeese gasten . Zeer aan te raden , de heerlijke spa .waar je compleet in de waten gelegt wordt.jeannehuls

• 8WILL23-06-2017

Buiten de poort houdt de wereld op..

Mooi complex waar weinig op aan te merken valt. Ruim opgezet fijne zwembaden prima service vriendelijk personeel. De bedden zijn idd van beton. En behoudens kinderanimatie is er weinig vermaak en vertier. Het is een echt resort, want bij de poort houdt de wereld op. Het strand is nep ( zijn diverse vrachtauto's zand over de keien gegooid; foto in alltours brochure is echt ergens anders gemaakt). De directe omgeving is verwaarloosd. Om iets te zien heb je een auto nodig. En dan op een paar uur afstand. Aan te bevelen: Watervallen Edessa en Meteora kloosrers.

• 5Ehv12-05-2017

Teleurstellend

Verkocht door Reisbureau als zijnde een hotel in Chalkidiki, een streek 3 uur rijden verderop die als dag en nacht verschilt met Pieria. We zouden niet voor Pieria gekozen hebben daar deze streek ons niet zo trekt (weinig bezienswaardigheden in de regio, ver rijden voor dagtripjes en totaal niet levendig eind april begin mei).

Losstaand van de streek die voor ons al een teleurstelling was daar dit niet was wat ons verkocht was en niet was wat wij zochten hoopte wij in ieder geval een relaxte vakantie ervan te kunnen maken. Reisbureau noemde het hotel 'uitstekend' dus vol goede moed gingen we die kant op.
    Ik ben echt niet van de overdreven luxe maar dit hotel valt eerder onder de noemer vergane glorie in de middle of nowhere dan onder de noemer uitstekend.

Zeer vriendelijk personeel (kamermeisjes, bediening, dame achter receptie). Ook erg leuk met de kinderen. De mannen achter de receptie waren lomp, onbeleefd en zeer kind onvriendelijk.

Omgeving waar weinig te beleven is en zonder een auto werkelijk helemaal niets. Bij de autohuur krijg je een a4 met enkele bezienswaardigheden in de regio. (varierend van 30 minuten tot 2 uur rijden). Wij hebben het merendeel bezocht maar vonden ze geen van allen echt de moeite waard. Wel was het fijn om het hotel te kunnen verlaten. In april was het weer nog slecht, het hotel bood weinig vertier en in de directe omgeving is werkelijk Niets. (5 km lopen en geen mens tegen komen en enkel dichtgetimmerde bedrijven, gesloten strandtentjes en vervallen huizen, net een spookstad). Andere kant 3 km lopen naar een klein dorpje waar enkel op dinsdag wat leven was door een marktje.

Voor 1 mei was er werkelijk niets te beleven en was het hotel overduidelijk maar halfbakken operationeel (strand niet opgespoten, geen strandstoelen, geen badlakens, buiten horeca en restaurant gesloten). Na 1 mei kwam er gelukkig wat leven in de brouwerij (en werd het weer beter) waardoor het hotel goed genoeg was voor een paar dagen te vertoeven.

Kamers zijn fors verouderd. Harde bedden, muf, vies sanitair met niet passende toiletbril, lekkend bad, mieren, een badstop die vast blijft zitten en na tussenkomst van de technische dienst het de volgende dag weer niet doet.

Het servies in het restaurant is ronduit vies. Ik kon dagelijks diverse malen vieze borden uit de stapel schoon servies vissen om aan het personeel te overhandigen. Het werd geloof ik lichtelijk gênant voor ze. Op dag 10 had ik voor het eerst geen vieze vaat te pakken tussen het servies!

• 9B.Verhoeven11-05-2017

Superhotel

We zijn arpil/mei hier geweest, het hotel is keurig, kamers worden elke dag schoongemaakt, kamers zijn goed, wel wat eenvoudig, maar prima verder. Het personeel is heel aardig, het eten in buffetvorm goed en gevarieerd, Alleen vinden we zelf dat sommige warme gerechten, ook wat warmer moesten zijn. Waren meer Nederlanders, sommige vonden het bed hard, bij ons viel dat erg mee. Animatieteam van touroperator deden hun best voor vermaak, en wel aardig, maar heel bijzonder was dit niet.Een nadeel is wel dat er buiten het hotelcomplex, afgelegen ligt, je bent dus genoodzaakt om een taxi te bellen, of een auto te huren.Dit is wel jammer als je wat meer wilt zien van de omgeving.Het hotel ligt wel meteen aan zee met zand/kiezelstrand. Wij hebben een leuke vakantie gehad!

• 8Petra04-06-2016

Geweldig

Mooi hotel, geweldig personeel, heerlijk eten zeer ruime keuze. Prima kamers netjes schoon. Prachtig aangelegd, ruim weinig overlast van bar etc. Of feesten. Echte aanrader!

• 8R. van Lieshout30-08-2015

Mooi complex

Mooi complex. De kamer waarin wij verbleven was echter wel verouderd. Wel werd de kamer iedere dag netjes gepoetst, onderhouden. Prima restaurant. Niet overdreven veel keuze. Heerlijk gezwommen. Personeel gastvrij. Gehele complex werd dagelijks erg goed onderhouden en zag er tiptop uit. Afstand tot het dorpje Leptokaria was ongeveer 3 km. Met de taxi was er een vaste prijs van €5,- enkele reis afgesproken. Prima deal vonden wij. Mooi uitzicht op het Olympus gebergte. Al met al een heerlijke vakantie beleefd.

• 8Veerle04-01-2014

Leuk hotel, slechte ligging

Mooi hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Verschillende gezellige plekjes om te vertoeven: overdekt terras aan het zwembad, beachbar met lounge stoelen, ... Enkel de ligging valt wat tegen: een prachtig strand aan het hotel maar voor de rest valt er bitter weinig te beleven. Een eerder dorre omgeving, ver weg van andere restaurants, terrasjes. Ideale omgeving voor wie enkel wil 'zonnekloppen' aan het zwembad, voor wie wat meer wil: eerder een afrader!

• 1Vancea Cristian01-08-2013

nu ma mai duc niciodata

Nu s-au ocupat deloc de turisti de alte nationalitati decat de nemti si de copii lor. Cazarea este sub 3 margarete. Personal OK! La ora 7 te scoate de pe plaja, se ridica seslongurile si te invita sa pleci. Reguli tipic nemtesti care nu au nici o legatura cu turismul si cu respectul fata de oaspetii tai. Plaja neamenajata corespunzător anului 2013. Cazarea cu mucegai in unele camere cu tantari. Programe de seara nimic pentru turisti si copii decat pentru nemti. Mancarea buna. Am fost 10 familii de romani din Oradea cu copii. Copii sau plictisit seara si au fost foarte dezamagiti ca nu au avut programe - macar de muzica. Baze sportive slabe- neamenajate.

Hotel Poseidon Palace info

• AirconditioningBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• KoelkastBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • surfenBeschikbaar (1)
  • KanovarenBeschikbaar (1)