Géén boekingskosten

Hotel Kriopigi Beach

GriekenlandVaste land en EviaKryopigi (Kassandra-Chalkidiki)

7.5GoedScore uit 19 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

19 Reviews over Kriopigi Beach

• 8katarzyna_krakow30-10-2018

idealne miejsca na wypoczynek

wrzesień 2018 Polecam hotel Kriopigi na Chalkidiki w Grecji. Czysto, części wspólne, tj. hall, poczekalnia i restauracja są odrestaurowane. Z uwagi na dosyć dużą ilość pokojów, niektóre z nich są już odnowione, inne czekają na swoją kolej, ale są "akceptowalne". Jedzenie w restauracji hotelowej dobre, wybór duży. Lokalizacja - dobra, choć do ładnej, czystej plaży byłoby za daleko, aby iść na piechotę, dlatego polecam korzystać z busa, który kursuje co godzinę. Basen hotelowy codziennie czyszczony, ale można z niego korzystać tylko do godziny 18. Ogólnie wyjazd udany, polecam niezdecydowanym:) PS Minusem jest godzina zameldowania w hotelu - od 15; trzeba to wziąć pod uwagę, szczególnie, że loty z Polski odbywają się zazwyczaj w nocy lub wczesnym rankiem.

• 8Hans Hulshof04-10-2018

Zeer smakelijk eten en goede service.

Begrijp niets van de review uit 2017 en heb heel andere ervaringen. Het personeel is behulpzaam en attent. Het eten is zeer gevarieerd (b.v. gegrilde makreel, zalm, gemarineerde sepia, slavink; bij het ontbijt o.a. 3 soorten gebakken ei) en wordt voortdurend aangevuld, ook aan het einde van het seizoen. Alle dranken worden aan tafel geserveerd, ook de koffie en thee bij het ontbijt. De chef wil ook graag horen wat je mening is en staat open voor suggesties. De meeste kamers hebben zeezicht en zijn nieuw of gerenoveerd. Via een steile helling is het 20 minuten lopen naar een klein strand en het hotelbusje brengt je 1 maal per uur naar een groter commercieel strand. Eind september bestaat de kans dat het weer minder goed is. Ik was hier in de all-inclusive formule en zag dat de prijzen van de drankjes voor de betalenden nogal kunnen tegenvallen. Voor mij is dit een hotel om naar terug te gaan.

• 10Patrycja26-07-2018

Bajeczne miejsce

Hotel Kriopigi Beach to bardzo elegancka opcja na wysokim poziomie. Od samego początku robi wrażenie. Pokoje są zadbane i czyste, z dobrze działającą klimatyzacją. Jedzenie bardzo dobre i różnorodne. Z obsługą również nie ma problemu. W recepcji dbają o każdego gościa, a kelnerzy cechują się wysoką kulturą osobistą i profesjonalizmem. Na terenie hotelu znajduje się piękny basen, który codziennie jest czyszczony, bar z ogromnym wyborem napojów i drinków, a także ogrom leżaków. Można też skorzystać z masażu - jest to świetny sposób na relaks. Na terenie hotelu znajduje się również kosmetyczka, co jest wygodą dla pań:), a panowie mogą skorzystać z siłowni. Na terenie hotelu organizowane są wieczory greckie na których możemy poznać lokalny taniec i muzykę. Przy basenie znajduje się telebim na którym można było obejrzeć m.in: mecze Mistrzostw Świata - co było plusem i dodatkową atrakcją. Hotel położony niedaleko przepięknej plaży, tawern i sklepów w bajecznej okolicy.

• 5wendy de jager12-09-2017

4 sterren all inclusief ? nooit meer.

Echt slecht,koud eten en om de dag hetzelfde en weinig keus.Ontbijt slecht met koude gebakken eieren. Om drinken moet je vragen? Iedere avond veel te harde muziek,ook als er niemand zit. 4 sterren absoluut nog geen 2. En all inclusief begrijpen ze niets van. Zwembad ligt grootste deel van de dag in de schaduw en veel dode vliegen en wespen erin.

• 9Karolek21-06-2017

Super

Wakacje w tym miejscu uważam za naprawdę udane. Przepiękne widoki oraz darmowy transport na plażę. Wyżywienie all inclusive, przestronne i komfortowe pokoje, a także miła obsługa. Naprawdę polecam to miejsce na wakacje.

• 9Marekk25-05-2017

Super miejsce

Jak dla mnie to wakacje w tym miejscu naprawdę się udały. Bardzo dobry i luksusowy ośrodek, który idealnie nadaje się na wakacje z znajomymi.

• 4Fran en martine07-11-2016

voor ons was het niet wat we verwacht hadden

Kies een beter hotel,eten valt mee,maar de all inn is een fiasco,niet een 4 sterren maaar met een 3 sterren zou het wel oké zijn

• 9Geluck Freddy kamer 37030-09-2016

Fantastisch hotel-Aan te raden

Zeer goed hotel, ietwat af gelegen-receptie zeer vriendelijk-eten bijzonder goed, de kok komt s'middags en s'avonds zelf aan elke tafel vragen of het bevalt.Veel variatie,Personeel zeer vriendelijk en attent Kamers ruim, doch iets te weinig opberg mogelijkheden.Ligbad, doch let op na gebruik de stop niet volledig verwijderen,anders loopt het water uit het putje naast het bad. Alles wordt netjes onder houden, Had kamer langs de landzijde , aan de straat, geen hinder van lawaai door dubbel glas,Aan de pool bar staat , Anastasia, lief en vriendelijk meisje en altijd tot gesprek bereid. Wat niet juist is bij andere sites, men mag er wel roken.Strand bereikbaar per busje , is gratis , maar niet strand , zetel en consumptie betalend.Niet aan te raden te voet , sterk hellend, Bus openbaar vervoer naast het hotel.Geldautomaat aan de voorzijde en kleine shop, met vriendelijke man Gezien het seizoen niet veel volk meer.Dank aan iedereen van het hotel , u heeft mij een mooie vakantie bezorgd.Ik beveel het hotel bijzonder aan. Bede deze bevindingen over te maken aan de eigenaar.

• 9Jason Reckwell20-08-2016

Excellent experience

since it was my first time in Greece i was really excited and never believed that me and my girlfriend would have such an amazing time in kriopigi hotel. we really enjoyed the menu as we expected finally to taste greek food. the hotel as each own is very clean and everyone was ready to help us. the beach is very nice (lil far tho) but that wasn't a big issue since we loved to take the train which the hotel offers as a free transfer. we will definitely come back next year!

• 3Philip Moretti23-07-2016

Nooit meer !

Wij hebben me ons 3een even weekje kriopigli Beach geboekt. Ik,mijn vrouw en onze zoon van 2jaar in een all in formule. Dit is zeker geen all in ! Je moet voor vanalles en nog wat bijbetalen! Het hotel heeft een stuk strand waar je gratis naar toe kan,maar wat ze er wel niet bijvertellen is dat je5€/dag moet betalen voor een strandstoel ! Er is geen bar van het hotel ! Dus drinken moet je ook betalen. Het eten is ook maar zus en zo,heel weinig keuze. Je kan kiezen uit2 stukken vlees /vis ! Alles is hier zeer slecht toegankelijk voor mensen met een buggy of rolstoel! Heel veel trappen. Lift bij ons werkte meer niet als wel!(heel leuk als je buggy moet meenemen) De kamers zijn versleten en afgeleeft ! Maar de kamers zijn wel proper ! Hier heb je ook geen handdoeken van het hotel voor aan het zwembad. Kortom goede raad zoek een ander hotel !

Hotel Kriopigi Beach info

Het complex

• Totaal aantal kamers170
  • Aantal junior suites8

• AirconditioningBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)