Hotel Ilios

We hebben een aantal aanbieders voor Ilios voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Ilios

Nettes, kleines Hotel in Kriopigi, Chalkidiki

Wolfgang Brinker
30-4-2009

15 saubere, großzügie Zimmer, schöner Pool. Sehr freundlicher Hotelier, der sich gerne um seine Gäste kümmert.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilios in Kryopigi (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ilios scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.