vakanties Kryopigi (Kassandra-Chalkidiki)

Reviews over Kryopigi (Kassandra-Chalkidiki)

Zeer smakelijk eten en goede service.

Hans Hulshof,
    4-10-2018

Begrijp niets van de review uit 2017 en heb heel andere ervaringen. Het personeel is behulpzaam en attent. Het eten is zeer gevarieerd (b.v. gegrilde makreel, zalm, gemarineerde sepia, slavink; bij het ontbijt o.a. 3 soorten gebakken ei) en wordt voortdurend aangevuld, ook aan het einde van het seizoen. Alle dranken worden aan tafel geserveerd, ook de koffie en thee bij het ontbijt. De chef wil ook graag horen wat je mening is en staat open voor suggesties.

De meeste kamers hebben zeezicht en zijn nieuw of gerenoveerd.

Via een steile helling is het 20 minuten lopen naar een klein strand en het hotelbusje brengt je 1 maal per uur naar een groter commercieel strand. Eind september bestaat de kans dat het weer minder goed is. Ik was hier in de all-inclusive formule en zag dat de prijzen van de drankjes voor de betalenden nogal kunnen tegenvallen. Voor mij is dit een hotel om naar terug te gaan.

Prachtig hotel.

Luus,
    10-9-2018

Keurig netjes hotel op een mooie locatie. Uitzicht naar de zee. De studio werd elke dag schoongemaakt. Mooie badkamer met een regendouche. Personeel bij de poolbar en receptie zijn erg behulpzaam en je kan er lekker eten. Helaas ook hier handdoekje leggen bij het zwembad wat nergens voor nodig is, er zijn genoeg bedjes. Ook het zwembad ziet er netjes uit. Elke dag rijdt er een busje van het hotel naar het strand (3x per dag) helaas viel het strand wat tegen. Tip, huur een auto en je ziet genoeg van de mooie omgeving. Voor de wat oudere kinderen is er in de omgeving niet veel te doen. Een heerlijke vakantie gehad met het gezin.

Super

T,
    1-9-2018

Schoon en mooi aangelegd hotel.prachtig uitzicht en aardig personeel.In het dorp de nodige winkels en een goede bakker met heerlijke reuze donuts.strand heerlijk met een leuke beach bar. Bezoek ook golden beach als je een auto huurt!ga s avonds niet naar kalitea of andere grote dorpen toe met de auto.neem een taXi want parkeren is een drama.in afythos is dit geen probleem dit dorp heeft ook een echte Griekse sfeer.

Doen!

Jan en Ed,
    29-8-2018

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! De ligging is perfect; op loopafstand van alles en toch rustig. Het is een knus complex, echt de Griekse sfeer wat ook komt door de familie die je een uitermate welkom gevoel geeft. We vonden de prijs/kwaliteit goed, het is een simpele inrichting en wordt goed schoongehouden.

Het gebied is prachtig en het huren van een auto is zeker de moeite waard. Ook het buureiland Sithonia is het aanraden waard en vergeet vooral niet een boottrip te boeken. Onze reisorganisatie had er meerdere en wij hebben voor degene gekozen waarbij je naar de mooiste baaitjes gaat. Echte aanrader!

We kenden Chalkidiki niet voor we gingen maar zijn uitermate verrast en gaan ook zeker nog eens terug!

Fantastisch!

Diana,
    15-8-2018

Super mooi hotel. Precies zoals op de foto's en zelfs nog mooier. Vriendelijk personeel en het eten is ook goed. Inderdaad een behoorlijke klim naar boven als je niet goed te been bent. De zee viel wel tegen...veel rotsen in het water en niet het blauwe water als een paar kilometers verderop. We hebben ons prima vermaakt. Auto gehuurd om de prachtige omgeving en Thessaloniki te verkennen.

Kryopigi (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 6,5 uit 10, op basis van 12 reviews