Sorteren

vakanties Kryopigi (Kassandra-Chalkidiki)

Reviews over Kryopigi (Kassandra-Chalkidiki)

Super

fam.de lange
    28-8-2018

Super gewandeld. nu makkelijk met navigatie op smartphone. lekker rustig en relaxed. geen massa toerisme of flats. lekker op zijn Grieks. eenvoudig maar heerlijk eten. vooral de inktvis en stifado. nadeel... Niet echt geschikt voor minder valide.

straat met taverna cafe en supermarkten

PETER EN HELEN
    10-7-2016

kriopygi bestaat voornaamlijk uit een straat met horeca en souvenir winkels.Ga je naar boven vindt je nog een klein openluchttheater en gratis koud water uit de bergen en een zeer goed restaurant in een mooie idyllische setting.Naar beneden vindt je misschien wel het mooiste uitzicht en strand van Kassandra verscholen achter het bos vindt je een mooi zandstrand

klein grieks dorpje

albertine_vandebosch
    31-5-2015

hotelletjes, pension, cafetaria's, alles is aanwezig om een gezellige vakantie te verkrijgen en te ontdekken, echt Grieks

een enorm mooi schiereiland met veel mogelijkheden

Yolanda
    29-7-2014

enorm mooi eiland,met een jeepsafari de binnenlanden in geweest,echt een aanrader. Mooie stranden,afwisselende dorpen,heerlijke restaurantjes,kortom een heerlijke plek wat nog door weinig nederlanders is ontdekt.

Klein dorpje

yvette_jaap
    3-6-2014

Er zijn niet veel winkeltjes, maar genoeg restaurants

Kryopigi (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 6,4 uit 10, op basis van 12 reviews