Géén boekingskosten

Appartement Vergonis Studio

GriekenlandVaste land en EviaKoropi

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Vergonis Studio voor je op een rij gezet:

7GoedScore uit 1 review

7GoedScore uit 1 review
  • 7Waardering
  • 8Ruimte

Appartement info

1 Reviews over Vergonis Studio

• 7B en I02-10-2008

Rustige ligging, maar onrustige gasten

Vergonis is een klein appartementencomplex met 12 appartementen. Ligt mooi, de kamers zijn naar Griekse begrippen ruim en net gerenoveerd. Prima douche en koelkast. Weinig Nederlanders, wel verhuur aan Grieken, met name in de weekends. Dan is het redelijke onrustig, de appartmenten zijn wat gehorig. Wij hadden nogal wat geluidsoverlast van een oud echtpaar met hond, dat er voor langere periode verbleef. Jammer want je kiest dit appartement voor je rust. We hebben weinig contact met de eigenaren gehad. De supermarkt ligt op 100 meter, de bakker op 150 meter. Als je langs de weg richting koropi loopt ligt aan de rechterhand een klein eethuisje. Gaat om acht uur open, dan zie je de gekleurde lampjes. Eenvoudig en goed.Koropi is erg klein, in september is er niets te doen. Afissos en Kala Nera zijn dichtbij, maar eigen vervoer is wel een vereiste. wij hebben een motor gehuurd bij Pileon Rent. Dat is prima bevallen, in twee weken veel van Pileon gezien. Prachtig schiereiland, aan te raden.

Appartement Vergonis Studio info

• Adresgegevens