Reviews over Kimi (op Evia)

geldig hotel. prijs kwaliteit prima!

Ria Offermans,
    18-6-2015

8 dagen in het hotel verbleven. Georgeos is een perfecte gastheer. Geeft alle info die je nodig hebt. Ligging dicht bij Kimi beach met leuke eet gelegenheden. Goede service, een heerlijk zwembad. Een aanrader.

Wij zeggen......doen

T.E. Smits,
    14-7-2014

Periode van 27 juni 2014 tm 11 juli 2014.

Prachtig hotel. Absoluut geen tourisme. Uitstekend personeel! Geen lokatie om cultuur te snuiven wel om eens heerlijk te relaxen!

Tip: boek bij touroperator. Wat een klantvriendelijkheid en klantgerichtheid. Zowel in Nederland als in Griekenland

Erg leuk klein hotel bij Kimi strand/haven

martine Samsom,
    21-8-2012

Wij sliepen er om de reis wat te bekorten. De volgende ochtend namen we de boot naar Skyros. Het was boven verwachting leuk. Erg aardig personeel, een klein maar prima zwembad, een prima familiekamer ( ruim) en een fantastisch ontbijt. We komen er graag terug.

Heerlijk hotel; een absolute aanrader!!

f_vlaardingerbroek,
    1-7-2012

Een fantastisch hotel, waar we een week zijn geweest.

Een mooi uitzicht op de Egeìsche zee em haven van Kymi. De omgeving is prachtig. Het personeel verdient alle lof voor klantvriendelijkheid en service-

Het ontbijt(buffet) is zeer goed verzorgd. De kamers worden uitstekend schoongehouden en dagelijkse wisseling van handdoeken; voor een verblijf bij het zwembad of naar het strand zijn badlakens beschikbaar.

Een aanrader

Sylvia,
    1-4-2011

Een geweldig hotel met zéér ruime en mooie kamers, allen met zeezicht.

Prima personeel. Mooi zwembad met gratis ligbedden en parasols.

Het ontbijt is heel uitgebreid. Ze hebben zelfs suites met een privé zwembad, ideaal voor families of honeymoon.

Dicht bij het haventje waar je 2 X per dag kan oversteken naar het mooie Skiros, in de zomer is er ook regelmatig een ferry naar Skopelos en Alonisos, dus prima ligging.

Een aanrader ook als je veeleisend bent, want alles is tip top in orde en heel netjes.

Sylvia

Kimi (op Evia) scoort een 8 uit 10, op basis van 5 reviews