Tijdelijk €25 aanbetaling

5MatigScore uit 8 reviews
  • 5Waardering

• Airconditioning

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Esperia voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Esperia

• 7Jaap07-10-2014

Leuk hotel voor 1 nachtje Kavala

Hotel Esperia is een flathotel midden in Kavala op een afstand van 200 meter van promenade en het strand. Op loopafstand bevinden zich tevens het aquaduct "Kamares" en "Panagia"het oude fort op de stadsheuvel. Het hotel kan wel enig onderhoud hebben maar functioneert als hotel nog prima. Onze kleine hotelkamer was voorzien van airco, tv en had een balkon met stoeltjes. De badkamer was niet echt ruim maar functioneel. De douchekop kon niet aan de muur opgehangen worden want de bevestiging ontbrak gewoon. Het hotel is voorzien van een lift. Het ontbijtbuffet was prima evenals het diner buffet.

• 8Michel02-07-2014

Vriendelijk hotelletje !

Hotel Esperia in Kavála ligt in het centrum, inderdaad is de straatkant wat rumoerig, maar eenvoudige/praktische kamers, hele vriendelijke receptie, prima diner/ontbijtbuffet, op ca. 300 m van een rustig strand.

• 1Yvonne23-05-2008

Das Hotel hat eine schöne Lage, Umgebung bzw. die Insel ist schön. Der Service, Freundlichkeit im Hotel ist eine Katastrophe. 7 mal das gleiche Frühstück, jeden Abend gab es Pommes! Wo bitte war das 3 Gang Wahlmenü? Nichts von Traditioneller griechischer Küche zu sehen oder zu schmecken! Dreckige zu kleine Zimmer, in das Bad möchte man am liebsten nicht hinein. Total unsauber, Schimmel, verostete und verkalkte Amaturen, Haare von den Gästen zuvor auf dem Boden, der Spülkasten läuft mindestens 10 Minuten nach betätigung voll, in der Dusche fehlt der Vorhang und man weiß nicht wie man drinn stehen und duschen soll so eng ist es! Das Wasser läuft in der Dusche nicht ab.Warmes Wasser ist auch Mangelware. Schön das es einen Kühlschrank gibt, leider ist Schimmel drinn. Der Preis für eine Woche mit HP entspricht nicht der Leistung. Die freundlichkeit des Personals, einschließlich des Chefs lässt zu wünschen übrig. Ich bzw. wir möchten jedem dieses Hotel abraten, die Insel ja das Hotel nein!

• 2Heike17-05-2008

Das einzige, was an dem Hotel hervorzuheben ist, ist die Lage, denn es liegt nur durch eine wenig befahrene Straße vom Strand entfernt. Das Hotel selbst ist ein Alptraum, verdreckte Zimmer, die ca. 10 m² groß sind, Schimmel im Bad. Das Essen war eine Katastrophe und ungenießbar.

Thassos ist eine sehr schöne Insel, aber Finger weg von diesem Hotel, zumal der Preis auch kein Schnäppchen ist.

Ich bin schon viel gereist, aber das ging gar nicht!!!

• 1Don en Magriet Hoessen18-08-2007

Ligging was super maar het hotel was echt slecht, we zijn dan ook overgestapt naar hotel Elisabeth, mooie kamers, bar aan de zijkant, gewoon perfect...

• 3flaes10-10-2005

mooie ligging, verder een slecht en vies hotel, vooral de badkamer een grote schimmelbak. het eten slecht en weinig. onvriendelijk personeel. vaak werd de kamer niet schoon gemaakt

• 7eveline en werner18-09-2005

Onze eerste keer in een( eenvoudig) hotel in griekenland, normaal gaan we voor een appartement. Wij vonden hotel esperia tegenvallen; -eten 's avonds slecht( ik zou het mijn gasten zo niet voor durven zetten) -erg chagrijnig personeel( spreken nauwelijks engels ook nog) -harde bedden en erg kleine kamers met een vieze badkamer ligging is ok, maar pefkari is GEEN badplaats, heeft maar zes restaurants en een kiosk, klopt niet met omschrijving van Olympia

• 8Margo en Robert-Jan29-07-2005

We hebben de afgelopen weken het hele eiland gezien en zijn blij dat we verbleven in Esperia in Pefkari. Het is een schitterend hotel op één van de mooiste plaatsen van Thassos. De kamers zijn inderdaad erg klein en eenvoudig. En voor de maaltijden geldt hetzelfde: kleine porties en eenvoudige kost. Maar... je moet bij een tweesterrenhotel niet de verwachtingen hebben of eisen stellen die passen bij een viersterrenaccomodatie. Het personeel is erg vriendelijk en gewillig. Wij gaan waarschijnlijk nog wel een keer terug naar Thassos en dan zéker naar Esperia! En een betere hostess dan Barbara van Olympia kunnen wij ons niet voorstellen!

• 6trudie11-04-2005

Vanaf de buitenkant een superromantisch terras en pal aan zee. Ideaal. Superkleine hotelkamers, slecht eenvoudig eten en als je 'smorgens je ontbijt gaat halen bij de bar kan er geen vriendelijk woord vanaf.

• 6Astrid29-03-2005

Ligging is super, aan het mooie stand maar het hotel is redelijk, als je niet te veel eisen stelt en een hotel aan het strand wilt. Eten redelijk, verzorging ok. Wel vriendelijke mensen.

Hotel Esperia info

• AirconditioningBeschikbaar