Camping Batis Beach

6.8Voldoende

Griekenland, Vaste land en Evia, Kavala / Keramoti

Op vakantie geweest naar Batis Beach?

6.8Voldoende

• 4Staat v/h sanitair

Meer camping info

5 reviews over Camping Batis Beach

• 1B. Peters15-07-2013

Identiteitskaart aan ander meegegeven!!!!

De receptie heeft onze identiteitskampeerkaart aan een stel Italianen meegegeven. Hoe kan dit? Informeerde ons pas bij vertrek, terwijl al 2 dagen ervoor gebeurd was. Na veel gezeur kleine vergoeding. Men had geen enkel idee van evt. consequenties van b.v. identiteitsfraude. Men wist aan wie kaart was meegegeven en zou erachter aan gaan. Nooit meer iets gehoord ondanks door ons verstuurde mails hierover. Sanitair erg verouderd in niet heel erg schoon. Zwembad niet open! Heel veel discodreun vanaf 10.00 uur.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2013

• 6saskia04-08-2012

redelijke camping heel de dag muziek

camping batis beach is een redelijke camping; gelegen aan de kust bij Kavala. Voor de camping ligt het plaatselijk zwembad (gratis toegang maar erg druk) met beach bar waar de hele dag tot 's avonds 21 uur muziek gedraaid wordt; als er een feest is tot diep in de nacht. Je hoort op de camping de hele dag het gedreun van de bas. Strand met gratis ligbedjes ook voor niet campinggasten aan een mooie baai. Plaatsen op de camping niet groot wel veel schaduw. Sanitair oud, wordt 1x per dag schoongemaakt. Geen wasmachine aanwezig. Brood bestellen bij de receptie.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8A. Ploegmakers16-06-2012

Een prachtige plek om vakantie te vieren

We waren erg terug houdend, vanwege de negatieve kritiek en wilde eigenlijk naar een andere camping. Maar camping Batis zagen we. Als eerste we wilde het even bekijken. We mochten zelf een plekje uitzoeken. En dit was zo goed dat we. 5 dagen bleven ipv 1 dag. Het strand is echt geweldig, Het sanitair is schoon en overal echt heet water, maar erg gedateerd. Als je brood wilt hebben bij de receptie bestellen, de receptioniste. Haalt dit s'morgens bij de bakker.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Peter27-08-2010

Kom hier niet terug

Geweldige camping. Mooi strand met gratis ligbedden. Erg mooi kinderbad. De beachbar is best prijzig, € 5,00 voor een kleintje pils terwijl je in het naastgelegen beachrestaurant voor 0,5 liter bier € 2,80 betaald. Het sanitair is door achterstallig onderhoud smerig.

• 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010