Camping Sikia (+Apartments)

9,5

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Sikia (+Apartments) voor je op een rij gezet:

68 reviews over Camping Sikia (+Apartments) in het Nederlands

Heerlijk!

gezin,
14-8-2018

Wat een heerlijke plek om het authentieke Griekenland te leren kennen! Prachtige camping, schoon, vriendelijke mensen, mooie plaatsen, gezellig restaurantje/barretje, fijne zee. In de omgeving zijn leuke plaatsjes om te bezoeken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Super

Fam Reuvers,
31-7-2018

Prachtig gelegen camping aan zee met een prima taverne aan het strand incl.winkeltje. veel mooie plekken met zeezicht. Zeer vriendelijk personeel dier er alles aan doen om het verblijf te veraangenamen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Jan Vonk

Jan Vonk,
21-6-2018

Hartyelijke ontvangst .Geaccidenteerd terrein met trappen. Wij verbleven in een 2 kamer appartement. Prachtig gelegen met uitzicht op zee. Heel ruim, mooi balcon met zonnescherm. Airco in beide kamers. Goed uitgeruste keuken.

Aan zee terras met schaduw van bomen. Eenvoudig restaurant en campingwinkel met elke mpotrgen vers brood. Smal strand met zand en kleine stenen.

Het park is een combi van camping klein hotel en apartementen.

Gereisd met partner in juni 2018

Suncamp Holidays

Was weer geweldig, Volgend jaar weer

Wim,
17-6-2018

Vriendelijke ontvangst en tijdens ons verblijf bleef dat ook zo.

Appartement ruim, schoon en bed opgemaakt met handdoeken. Heerlijke douche.

Koffie zet apparaat en waterkoker.

Restaurant heerlijk eten met een uitgebreide kaart en dagschotel

Strand met een heerlijke zee

Gereisd met partner in juni 2018

super camping

Fam Franken,
22-5-2018

De kamers zijn ruim, mensen vriendelijk, balkon groot genoeg voor 5 personen, ook nog privacy op het balkon. Mooi uitzicht. Het appartement werd elke dag schoongemaakt, we kregen elke dag schone handdoeken, de vuilnisbak werd geleegd. Alles was echt netjes, mooi en vriendelijk. Klein winkeltje op de camping en een grote bakker zit een eindje verderop in de straat.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Geweldig

Mariannegenee,
13-1-2018

Je moet wel goed ter been zijn . Is klimmen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Fam. Vrijburg,
14-8-2017

Dit jaar zoals gewoonlijk weer zeer gastvrij ontvangen. De camping is prachtig. We hadden een schaduwrijke plaats met schilderachtig uitzicht over de baai. De temperatuur van het zeewater was heerlijk. De kinderen hadden het er geweldig naar hun zin met veel vrienden. Sanitair is goed en schoon. Het restaurant is erg gezellig en het eten is bijzonder lekker. Volgend jaar gaan we zeker weer.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige camping

Pia De Coster
7-1-2017

Rustig gelegen camping aan het strand naast het dorp Kato Gatzea

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastische omgeving, zeer schoon sanitair, super gastvriendelijke eigenaren en personeel. Mooie kampeerplekken met geweldig uitzicht.

Fijn restaurant aan het strand, met Griekse keuken.

Gereisd met partner in juni 2016

Zoals altijd in één woord fantastisch appartement.

Daan en Rosalie
26-9-2016

Niet gaan is geen goede keuze. De appartementen, maar ook de camping, het sanitair, het restaurant en de eigenaren zijn geweldig. Wij zijn er al vele malen geweest, maar nog steeds verveelt het niet en zijn wij niet blij als de vakantie er weer op zit.

Gereisd met partner in september 2016

Suncamp Holidays

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sikia (+Apartments) in Kato Gatzea, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sikia (+Apartments) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.