Bed and Breakfast Patavalis

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag24°18°
Bed and Breakfast Patavalis

We hebben een aantal aanbieders voor Patavalis voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Patavalis in het Nederlands

Fijne B&B met secht ontbijt

Jasper
14-11-2014

Patavalis is een B&B met fijne kamers. De meeste kamers hebben helaas kleine raampjes, waardoor je niet goed van het prachtige uitzicht kunt genieten. Gelukkig heeft de B&B mooie balkons en terrassen. De kamers zijn kleurrijk en best sfeervol ingericht. De badkamer van kamer 4 is erg klein; de douche is lekker warm, maar helaas moet je de douchekop zelf vasthouden omdat een haakje ontbreekt. Het schilderwerk op het plafond in de douche bladdert flink af. De restaurantjes van Kastraki liggen allemaal op loopafstand en de weg naar de Meteora-kloosters loopt langs de B&B. Patavalis heeft snelle WiFi in de kamers. Een beetje jammer is het erg karige ontbijt: droog brood met wat jam, maar geen vlees, kaas, yoghurt of fruit. Het ontbijt wordt geserveerd in een soort ingebouwde serre, die de eigenaren ook als woonkamer gebruiken. De eigenaresse is een vriendelijke oude vrouw, die slecht Engels spreekt.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Bed and Breakfast info

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Patavalis in Kastraki (Meteora), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Patavalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.