Hotel Guest House Plakias

Kleine hotelsWeer vandaag13°2°
Hotel Guest House Plakias

3 tips over Hotel Guest House Plakias

Angeliki, 1-11-2013
Ga ook eens wandelen naar de kloosters. Vanuit Kastraki zijn er goede wandelpaden naar bijvoorbeeld Varlaam en Groot Meteora. Een hele andere belevenis en zeker de moeite waard! Vraag in het guesthouse naar de mogelijkheden. Ook hier hebben ze een duidelijke 3 D kaart om te gebruiken!
Angeliki, 29-9-2013
Ga eens wandelend de Meteora kloosters bezoeken. Met een kaart zijn de paden gemakkelijk te vinden en het geeft een extra dimensie aan je wandeling en aan de omgeving!
Caroline, 7-8-2013
Je kan hem mailen en rechtstreeks bij hem boeken (is goedkoper dan via Booking): plakiasn@gmail.com

We hebben een aantal aanbieders voor Guest House Plakias voor je op een rij gezet: