Hotel Guest House Plakias

Kleine hotelsWeer vandaag13°4°
Hotel Guest House Plakias

We hebben een aantal aanbieders voor Guest House Plakias voor je op een rij gezet:

Laatste review

Caroline,
7-8-2013

Zeer vriendelijke uitbater (Nikos Plakias).

Kamers groot en zeer proper.

Ontbijt: zeer lekker en uitgebreid.

Ligging perfect (in het rustige Kastraki).

Restaurant van hotel: zeer lekker eten, na elke maaltijd gratis dessert of digestief.

Een echte aanrader.

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

3 reviews over Hotel Guest House Plakias in het Nederlands

Caroline
7-8-2013

Zeer vriendelijke uitbater (Nikos Plakias).

Kamers groot en zeer proper.

Ontbijt: zeer lekker en uitgebreid.

Ligging perfect (in het rustige Kastraki).

Een echte aanrader.

Volgend jaar terug!

Joan en Viviane
14-8-2011

Guesthouse Plakias is in een heel rustig maar mooi dorpje gelegen aan de voet van de Meteora. Plakias heeft een eigen taverna waar moeder in de keuken staat dus dat betekent heel lekker en grieks eten, helemaal niet duur en zeer vriendelijke bediening. We hadden en kamer voor 4 personen ondanks dat we maar met twee waren. Het uitzicht van in de kamers is prachtig. De kamers zijn heel netjes.

Fantastisch mooi en ontzettend gezellig

vd Heuvel
9-4-2011

Guest House Plakias is een leuk kleinschalig hotel. Het wordt gerund door twee (zeer vriendelijke) broers. Achter het hotel zit een restaurant dat bij het hotel hoort. Hier wordt ook het ontbijt geserveerd. Het ontbijt was ook prima. Er werd van alles voor ons gemaakt. Het was geen ontbijtbuffet, maar alles werd direct voor ons bereid (lekkers vers dus). Als er iets is kan je het gewoon zeggen, de eigenaars zijn erg bereidwillig en spreken goed engels.

De kamers zijn mooi, ruim en schoon. De ligging van het hotel ten opzichte van meteora is uitstekend! Het is een prima uitvalsbasis om de kloosters te bezoeken of in de buurt te wandelen. Kastraki is ook een leuk dorpje. Het dichtbij gelegen Kalambaka (Kalabaka) is een redelijk drukke stad. Het is leuk om een keer te bezoeken, maar als je meer van rust houdt kun je beter verblijven in Kastraki. Het enige minpuntje aan de ligging is dat je de kerkklok wel kan horen, maar aangezien Kastraki klein is hoor je die overal in het dorp.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Guest House Plakias in Kastraki (Meteora), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Guest House Plakias zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.