Hotel Kanali Beach

Hotel Kanali Beach

We hebben een aantal aanbieders voor Kanali Beach voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kanali Beach in het Nederlands

Met jonge kinderen

Gezellig hotel met waterpark, mooie stranden.

Tonko Wedda
4-8-2010

Leuk hotel met goede service en een eerlijke Griekse keuken. Ontbijt in de vorm van een uitgebreid ontbijtbuffet. Voetbal- (echt gras!) en basketbal/tennisveld. Waterpark met glijbanen en bubbelbad, ligbedden onder parasols en een poolbar met groot terras. In ieder geval in de periode dat wij er waren, waren er badmeesters die streng toezicht hielden. Het hotel ligt op 200 meter van het strand. De kust tussen Preveza (in het zuiden) en Parga (noorden) kent erg mooie stranden. Parga is in de zomermaanden te druk. Maar een avondje Parga is vanuit Kanali goed te doen. Per fery zijn Corfu, Paxos en Naxos vanuit Parga bereikbaar. Met de auto kan Lefkas worden bezocht. In de omgeving van Kanali liggen antieke bezienswaardigheden als het Nekrománteion (orakel van de Dood), Nikopolis (Romeins) en Cassopi (Grieks). Op de Acheron kan worden gerafted.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kanali Beach in Kanali, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kanali Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.