We hebben een aantal aanbieders voor Kanali voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kanali voor je op een rij gezet:

Reviews over Kanali

Mooi hotel, direct aan een rustig zand strand.

Bas,
    1-9-2014

Hotel Esperanza ligt meteen aan de boulevard. Op het grasveld voor het hotel is een speeltuintje voor kinderen. Er is een eenvoudig, maar goed restaurant aanwezig. De kamers zijn aan de kleine kant, maar schoon en netjes. Kamers hebben een koelkast en een airco (gratis). Het balkon is redelijk groot (3,5 bij 2,5m) met uitzicht op de zee. Om de hoek bij het hotel zijn 2 gezellige barren die veel geluid produceren. (slapen is dus met ramen dicht....). Eigenaar Pakis spreekt goed duits maar zeer matig engels. De gasten in het hotel komen vrijwel allemaal uit griekenland zelf.

Gereisd met partner in juli 2014

Gezellig hotel met waterpark, mooie stranden.

Tonko Wedda,
    4-8-2010

Leuk hotel met goede service en een eerlijke Griekse keuken. Ontbijt in de vorm van een uitgebreid ontbijtbuffet. Voetbal- (echt gras!) en basketbal/tennisveld. Waterpark met glijbanen en bubbelbad, ligbedden onder parasols en een poolbar met groot terras. In ieder geval in de periode dat wij er waren, waren er badmeesters die streng toezicht hielden. Het hotel ligt op 200 meter van het strand. De kust tussen Preveza (in het zuiden) en Parga (noorden) kent erg mooie stranden. Parga is in de zomermaanden te druk. Maar een avondje Parga is vanuit Kanali goed te doen. Per fery zijn Corfu, Paxos en Naxos vanuit Parga bereikbaar. Met de auto kan Lefkas worden bezocht. In de omgeving van Kanali liggen antieke bezienswaardigheden als het Nekrománteion (orakel van de Dood), Nikopolis (Romeins) en Cassopi (Grieks). Op de Acheron kan worden gerafted.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010
Kanali scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews