3 vragen over Hotel Mitsis Galini Wellness Spa & Resort

• wilma, 14-01-2017

zijn er ook exursies

wil graag weten of er ook exurcies zijn?

• Monique, 15-04-2016

Worden er excursies georganiseerd?

Ik heb dit hotel geboekt maar kan nergens vinden of er excursies worden georganiseerd, vanuit het hotel? Ik rij geen auto, maar wil wel graag wat zien... De reisorganisatie kan er geen antwoord opgeven, omdat het seizoen nog niet opgang is. Weet iemand of er misschien goede busverbindingen zijn?

• Anouk, 23-01-2011

aanrader?

Is het een aanrader voor met 3 kinderen en 2 volwassen te gaan en ligt het aan de zee?

Marc DD, 28-05-2015

Het ligt aan zee maar wel met groot eiland voor de deur zodat je de indruk krijgt dat het in een baai ligt. Zwembaden prima voor kinderen maar voor de rest is er absoluut niets te beleven. En 't is meer dan 2u bus vanuit Athene.