Géén boekingskosten

Hotel Mitsis Galini Wellness Spa & Resort

GriekenlandVaste land en EviaKamena Vourla

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mitsis Galini Wellness Spa & Resort voor je op een rij gezet:

4OnvoldoendeScore uit 51 reviews

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

51 Reviews over Mitsis Galini Wellness Spa & Resort

• 6Petra24-09-2020

Mooi hotel, slechte service.

Ivm omboeken kwamen wij hier terecht. 2 uur rijden vanaf Athene met een huur auto is dit te doen. Houd rekening met 4 tolwegen = totaal 15,-. "5 sterren all-in inclusief Wellness spa en resort" kunnen ze beter weg laten. Verwacht dit niet, je moet voor alle wellness en spa dingen dik bij betalen. All-in houd in dat je van alle maaltijden gebruik kunt maken maar. Eten is goed maar niet erg gevarieerd, drinken alleen wat er op de all in kaart staat. Je wordt niet geïnformeerd hoe dit concept werkt dus je moet er maar achter zien te komen door QR codes te scannen. In het weekend zijn er veel lokale grieken aanwezig. Zij krijgen service/voorrang dan werden wij gewoon genegeerd!! Het is dan druk in het restaurant en terras. Neem kamer 348 uitzicht op het zwembad en zee was geweldig! Zwembad is heerlijk. Omgeving is niet veel te doen. Met een bootje naar eilandjes was heerlijk rustig echt genieten, goed strand daar! Leuk voor een week.

• 3Teleurgesteld20-09-2020

Verschrikkelijk. Boek dit niet!

Absoluut niet voor herhaling vatbaar. Ziek geworden van het eten/water. Ze geven tap/kraan water en als je een fles water wilt moet je 2 euro betalen (terwijl we all inclusive zitten). Ik heb nog geen een keer het goede drankje gekregen aan de bar, personeel luistert niet naar je. Rijen lang voor het buffet wat vergaande glorie is en geen afwisseling in het eten. Ongezellige vreetschuur waar je moet ontbijten/lunchen en avondeten. Geen Spa te bekennen, alles is dicht. Water uit het binnenzwembad is eruit. Sport apparaten in de gym kapot en ook vergaande glorie. De foto’s zien er totaal anders uit dan de realiteit. We hebben bijna 2000 euro betaalt voor 1 week met z’n tweeën. Personeel tekort. Er is geen strand, terwijl dat wel bij Sunweb wordt vermeld. Vergaande glorie. Geen leuk stadje, niks te doen dus van de omgeving hoef je het ook niet te hebben. Geen gezond eten. We hebben spijt dat we het hebben geboekt.

• 3Rita19-09-2020

Slecht hotel

Gedateerd hotel, veel was stuk. Het eten vooral diner was erg slecht, hooguit 3-ster waardig. Ook veel buikklachten door het eten. Ze gebruiken in de bar en restaurant gewoon kraanwater. Voor waterflesjes, zelfs in de mini-bar moet je betalen terwijl we all-inslusive hadden. De hele Spa Wellness is altijd gesloten. Personeel erg onvriendelijk, alleen aardig voor de Russen die massaal in het weekend komen. Ligt aan drukke weg en er is geen strand aan de overkant, alleen maar stenen.

• 3Eveline17-09-2020

Niet boeken!!!

We zijn hier gekomen via omboeking! Zo zonde van mijn geld! In de omgeving echt niks te beleven, ja op 250 km! Ligt aan drukke weg, strand is er niet nou ja als je van dood gras houd all inclusive lachertje voor flesje water in hotel moet je alsnog 1,- betalen. Onvriendelijk personeel ik kan we even doorgaan echt niet boeken. 5* zegt sunweb ha ha nou succes

Nikolaos Zachariou, Marketing Manager, 21-09-2020

Dear guest,

I am really sorry that you did not enjoy your stay with us.

Bets regards

• 3een teleurgesteld gast25-06-2019

nooit meer

vergane glorie, absoluut geen 5 sterren waard! Hele slechte keuken, ontbijt is nog te doen, maar de rest is hopeloos. Grote kamers en schoon. Jacuzzi bij het zwembad werkt niet, wel fijn zijn de strandbedjes in het zwembad. A.I.tot 23:00 uur en op de dag van vertrek tot 12:00...Het hotel is echt voor de Griekse gast, wij hadden het idee dat ze ons eigenlijk alleen maar tolereren. Onvriendelijk personeel, op een enkeling na. Hou ook rekening met ruim 2,5 uur reistijd vanaf de luchthaven van Athene. In het dorpje kan je geen auto huren, en er is weinig tot niets te doen. Fijn als je alleen van de zon wil genieten en verder niets wil doen. Wat ons betreft absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Nikolaos Z., Marketing Manager, 14-10-2019

Dear guest,

At the beginning I want to thank you for the time you spent to review our hotel. I am really sorry that you did not enjoy your stay with us. I assure you that we will do all the necessary actions and we will expecting to welcome you and to give you the best we can do for an unforgettable stay. Bets regards

• 8Nick23-09-2018

Good hotel

Beautiful hotel but not 5 stars... Friendly personnel. Great food and variety. Not much to see in neighborhood. So rent a car. But not at hotel. They work in association with a garage that's not so good and only have many vehicles I think. Mine broke down the day before I received it. And they didn't have a replacement car. No busstation in the town. Only taxi's can bring you somewhere. Lots of restaurants with reasonable food. Kamena vourla is a place for people who want to lie down on the beach for the entire vakation

• 7Charlotte18-06-2018

Prima voor een simpele zonvakantie

Wanneer je simpelweg van de zon wil genieten en tot rust wil komen is dit een prima hotel. Verwacht niet teveel, het lijkt luxer dan het is. Het is netjes, simpel en wat gedateerd. Het zwembad is fijn en was groot genoeg voor de bezetting toen wij er waren. Leuk dat er ook veel Grieken komen! Het eten is eenvoudig en beperkt. Als je van salades, groenvoer, linzen en dergelijke houdt (zoals ik) dan kom je goed aan je trekken, een echte carnivoor wordt misschien minder blij. Er zijn veel restaurantjes en barretjes in de buurt, maar het lijkt allemaal een beetje vergane glorie te zijn. In de buurt van het hotel kan je een mooie wandeling (10 km) maken: de berg Knimis op, naar de Monastery of Metamorfosis (een klooster uit de 12e eeuw). Onderweg kwamen we een geitenherder met kudde tegen en boven brandden we een kaarsje en genoten we van het geweldige uitzicht - een welkome afwisseling op het all-inclusive leven :)

• 10Ania02-03-2018

Cudwony wypoczynek

Byłam z rodziną w tym cudownym hotelu na wakacjach. Przejazd autokarem z Polski nie był tak męczący jak na początku się bałam. Sam hotel przepiękny, olbrzymie baseny, pokoje dobrej jakości, bardzo dobre jedzenie warto było dokupić all. Samo miasteczko bardzo klimatyczne, nie duże ale bardzo ładne.

• 10maria28-12-2017

Definetely coming b

What a great hotel!!!Stayed with family for a week and we enjoyed a lot.Excellent facilities for the children and for us adults perfect pool with thermal waters.Cosy atmosphere everywhere with friendly staff

• 10george28-12-2017

Excellent holiday!!

An amazing stay at this hotel.We had a great time.Excellent facilities for all the ages.Perfect spa services

Hotel Mitsis Galini Wellness Spa & Resort info

• GarageBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • ZoutwaterzwembadBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (2)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Verwarmde zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)