Hotel Mitsis Galini Wellness Spa & Resort

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Mitsis Galini Wellness Spa & Resort voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Mitsis Galini Wellness Spa & Resort

• 3een teleurgesteld gast25-06-2019

nooit meer

vergane glorie, absoluut geen 5 sterren waard! Hele slechte keuken, ontbijt is nog te doen, maar de rest is hopeloos. Grote kamers en schoon. Jacuzzi bij het zwembad werkt niet, wel fijn zijn de strandbedjes in het zwembad. A.I.tot 23:00 uur en op de dag van vertrek tot 12:00...Het hotel is echt voor de Griekse gast, wij hadden het idee dat ze ons eigenlijk alleen maar tolereren. Onvriendelijk personeel, op een enkeling na. Hou ook rekening met ruim 2,5 uur reistijd vanaf de luchthaven van Athene. In het dorpje kan je geen auto huren, en er is weinig tot niets te doen. Fijn als je alleen van de zon wil genieten en verder niets wil doen. Wat ons betreft absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Nikolaos Z., Marketing Manager, 14-10-2019

Dear guest,

At the beginning I want to thank you for the time you spent to review our hotel. I am really sorry that you did not enjoy your stay with us. I assure you that we will do all the necessary actions and we will expecting to welcome you and to give you the best we can do for an unforgettable stay. Bets regards

• 2018
    7Charlotte18-06-2018

Prima voor een simpele zonvakantie

Wanneer je simpelweg van de zon wil genieten en tot rust wil komen is dit een prima hotel. Verwacht niet teveel, het lijkt luxer dan het is. Het is netjes, simpel en wat gedateerd. Het zwembad is fijn en was groot genoeg voor de bezetting toen wij er waren. Leuk dat er ook veel Grieken komen! Het eten is eenvoudig en beperkt. Als je van salades, groenvoer, linzen en dergelijke houdt (zoals ik) dan kom je goed aan je trekken, een echte carnivoor wordt misschien minder blij. Er zijn veel restaurantjes en barretjes in de buurt, maar het lijkt allemaal een beetje vergane glorie te zijn. In de buurt van het hotel kan je een mooie wandeling (10 km) maken: de berg Knimis op, naar de Monastery of Metamorfosis (een klooster uit de 12e eeuw). Onderweg kwamen we een geitenherder met kudde tegen en boven brandden we een kaarsje en genoten we van het geweldige uitzicht - een welkome afwisseling op het all-inclusive leven :)

• 2017
    10John Peters18-10-2017

nvt

hotel prima maar animatie valt tegen. Vorig jaar in ander hotel beter

• 10Josien Haverkate18-10-2017

n.v.t.

animatie kan beter. de rest is prima

• 6arja04-10-2017

beter dan verwacht

Na geboekt te hebben pas de recensies gelezen toch een beetje huiverig voor wat we aan zouden treffen maar wij waren blij verrast. Het Hotel is schoon en de kamers zijn groot en schoon. Alles is ietwat verouderd en kan een opknapbeurtje gebruiken.. Het eten is gewoon goed. Niks meer niks minder.. Wij hadden een zeurkous kwa eten in ons midden en die heeft elke dag gewoon lekker zijn buik vol kunnen eten. Het eten was zelfs op een niveau dat wij niet eens uit eten zijn geweest.. Het personeel is op een paar uitzonderingen na vrij chagerijnig.. Misschien einde seizoen? Het hotel is wel heel erg gefocust op hun Griekse gasten, daar word alles voor gedaan ...Het komt nu ook pas op de toeristische markt buiten Griekenland dus men moet daar denk even aan wennen.. Het wellness concept is ietwat overtrokken en veel te duur...Maar al en al een prima vakantie gehad.. Wat wij wel raar vonden en nog nooit bij all inn mee hebben gemaakt is dat wij op dag van vertrek ons all inn bandje om 12 uur in moesten leveren en dus geen lunch meer kregen voor vertrek..

Er is niet veel te doen dus echt een uitrust vakantie..

• 6Kristien en Bart24-09-2017

Qua ligging nooit meer - hotel was wel ok

Positief: eten was zeer goed en het personeel was vriendelijk. Negatief: hotel is afgestemd op de binnenlandse toerist, m.a.w. op de Grieken. In het dorpje was alles in het Grieks en er was helemaal niets te beleven. Ook in het hotel was er bijna geen Grieks eten en ook geen Griekse avonden. De avondanimatie was ronduit triestig. In het zwembad lagen de chloorblokken op de bodem van het zwembad. In het verwarmd bad was de de buis waaruit het water liep, verroest. Is zeker geen vijf sterren waard, hooguit vier. In het begin van de vakantie was de all-in in een aparte ruimte waar de koude pizza en de oude cake stond. Na vier à vijf dagen werd deze ruimte volledig leeggehaald en moesten we in de bar zijn voor de all-in. Ook werden er toen verschillende ligbedjes opgeruimd. Ervaar ik als ongepast als je tijdens je verblijf het hotel beginnen op te ruimen.

• 7Caroline20-09-2017

Anders dan tekst touroperator en dan verwacht

Het weer was verrassend warm, Vaak boven de 40 graden. Positief was het hotwaterbad, auto huren bij de receptie ging soepel, wi-fi redelijk, de kwaliteit van het eten in restaurant Magnolia en de variatie, heerlijke desserts, schoonmaak van de kamer en de producten die in de kamer klaarstaan (shampoo, douche-gel, body-lotion, haarconditioner, haarkapje, nagelvijl, naaisetje).

Bij het inchecken wordt andere informatie gegeven onder andere over ijs (pas na 19:00 uur) dan op de site van touroperator. In tekst touroperator staat meerdere restaurants en bars voor all-inclusive gasten: in werkelijkheid één restaurant en één bar. Informatie kluisje gratis op de kamer klopt niet. Weinig medewerking van receptie wanneer er vragen worden gesteld in meerdere situaties: tennisbaan huren was gratis: 50 euro zegt de medewerker bij de receptie, terwijl hij het all-inclusive bandje om de pols kan zien. Zwembad mooi, maar te weinig ligbedden en plaatsen bij het zwembad: dus handdoekje leggen. De regel dat het hotel hierover meldt wordt niet toegepast. Jaccuzi werkt niet. Thermisch bad: regel is eerst douchen. Dat doet niemand. Borg handdoekenservice is anders (lager) dan vermeld. Strand: geen alleen kiezels, bar op de het strand niet voor all-inclusive gasten. Genoemde Griekse avond: was er niet. Wel heel veel rokende mensen de hele dag en overal (behalve in het restaurant). De vermelde bushalte hebben wij niet gevonden. Wel bussen zien rijden, niet zien stoppen. Restaurant: we werden makkelijk overgeslagen met drinken in het restaruant: in de ochtend vaak geen koffie gekregen, zelf pakken kon niet, bij de lunch en diner vaak lang moeten wachten op drinken of alleen als je naar de medewerkers toe liep. Als je drinken kreeg was het maar één glas. Boze gasten (Grieken en Italianen) kregen voorrang. Het hotel handhaaft de zelf opgestelde regels niet en geeft voorrang aan Grieken. In de basis is alles aanwezig om van dit hotel een 5 sterren-accommodatie te maken.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8Heerlijk hotel02-10-2016

Prima hotel

Mooi hotel. Wel redelijk groot met ook conferentie zalen dus niet alleen toeristen in het hotel. Het thermale bad is heerlijk en ook het zwembad is super. Er zijn badjassen op de kamer om mee te nemen naar het thermale bad. Vanuit het thermale bad prachtig uitzicht op de bergen. Erg groot zwembad met rondom vele ligbedden. Eten prima. Het plaatsje zelf heeft een lange boulevard met vele terrasjes. Om de omgeving te verkennen is een auto nodig. Delphi is goed te doen. Je kunt wel in 2 uur met de bus in Athene komen. Ook een bootje huren in de haven is leuk.

Met oudere kinderen

• 6Irana28-06-2016

Niets te doen!

Goed voor een hangen aan het zwembadvakantie, maar verder is er niets te beleven! Het hotel ligt mooi aan de voet van een berg, en heeft een (ondiep)zwembad, waarlangs de doorgaande weg ligt, die vooral in het weekend behoorlijk druk is. In juni zijn er nog nauwelijks gasten in dit hotel, en het dorpje uitgestorven. De winkeltjes en restaurants waren gesloten. Bovendien was het echt niet fijn om daar te gaan wandelen vanwege de zwerfhonden. De All inclusief formule zou tot 00.45 u zijn maar dit is tot 23.00 u. Er waren geen excursies te boeken en met het openbaar vervoer is het 3 1/2 uur enkele reis naar Athene. Een autoverhuur bedrijf is er niet, en de beloofde schitterende stranden zijn er niet.Fiets huren, kan maar dan moet je op de stoep fietsen omdat het anders te gevaarlijk is. In het weekend nemen de Grieken het hotel over, en dan kun je het beste vluchten naar je kamer. Veel te druk en men maakt echt verschil tussen de Griek die men de betalende gast noemt en de toerist. Dacht dat dit door de taal zou komen toen ik het eerder las, maar zodra er Grieken in het hotel komen, lijk je als toerist niet meer welkom te zijn. We mochten ineens geen drankjes halen in de mainbar, maar je moest apart van de Griekse gast naar buiten om je drankjes te halen.

Alleenreizend

• 5Dorine16-06-2015

ondermaats, zeker geen 5 sterren waard

Het hotel is zeker geen vijf sterren waard. De manager is enkel vriendelijk tegen de Griekse toeristen. . Wij verbleven er drie weken en gedurende die drie weken bleven verschillende parasols aan het zwembad stuk en werden niet vervangen. Onze kamer kon een opfrisbeurt gebruiken. Behangpapier hing los, kleine tv met enkel griekse zenders, lawaaierige airco. Over de gratis fitness was er heel wat te doen. De hostess van de reisorganistie heeft moeten bemiddelen. Het eten was wel lekker maar de wijn was niet te drinken. All in formule is heel beperkt. Enkel aan de poolbar was er gratis drank, geserveerd in plastieken bekers. Indien je er een coctail wou drinken hadden ze geen kaart. Best nog eens goed uitkijken er bestaan zeker betere hotels als dit die wel 5 sterren waard zijn. Mooie uitstappen gedaan. Wel altijd de verplaatsing erbij nemen. Athene, de Meteoren, Delphi, eiland Skiathos zijn zeker de mooite waard.

0 tips over Hotel Mitsis Galini Wellness Spa & Resort

3 vragen over Hotel Mitsis Galini Wellness Spa & Resort

• wilma, 14-01-2017

zijn er ook exursies

wil graag weten of er ook exurcies zijn?

• Monique, 15-04-2016

Worden er excursies georganiseerd?

Ik heb dit hotel geboekt maar kan nergens vinden of er excursies worden georganiseerd, vanuit het hotel? Ik rij geen auto, maar wil wel graag wat zien... De reisorganisatie kan er geen antwoord opgeven, omdat het seizoen nog niet opgang is. Weet iemand of er misschien goede busverbindingen zijn?

• Anouk, 23-01-2011

aanrader?

Is het een aanrader voor met 3 kinderen en 2 volwassen te gaan en ligt het aan de zee?

Marc DD, 28-05-2015

Het ligt aan zee maar wel met groot eiland voor de deur zodat je de indruk krijgt dat het in een baai ligt. Zwembaden prima voor kinderen maar voor de rest is er absoluut niets te beleven. En 't is meer dan 2u bus vanuit Athene.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt

• Soort strandKiezels
    • Afstand tot strand50 m
    • Privé strandAanwezig
    • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin
    • KinderopvangOp aanvraag