We hebben een aantal aanbieders voor Kamena Vourla voor je op een rij gezet:

Reviews over Kamena Vourla

De omgeving van Kamena Vourla is mooi

Caroline
    20-9-2017

Veel Grieken en Italianen. Alles is ingesteld op de (rijke) Grieken. Deze zijn over het algemeen niet sociaal tegen buitenlanders. De Griekse medewerkers in het hotel wel, behalve sommige medewerkers bij de receptie (Hotel Galini). Het was eigenlijk te warm om veel te lopen. We zijn naar de kleine haven en in een simpele winkelstraat geweest. Er zijn terrassen en restaurants en souvenirwinkels. Mogelijkheid voor boottochten. Het water is heel rustig, bijna geen golven (er ligt een eiland voor de kust). Bij het strand zijn springkussens voor kinderen. Naast een mooi kerkje is een plein met daarnaast een kermis.

Prima voor de rust (in september althans..)

Bob
    29-9-2011

Kleine plaats vooral bestaand uit 1 lange straat met veel restaurants e.d. direct langs de zee. Het strand is geen aanrader.. Smal, vies en veel wier in het water.. Je kunt het beste gaan liggen bij 'Isabella Fun'. Daar heeft men een grasveld aangelegd en kun je strandbedjes huren voor € 3,- per dag. En daar is de zee fijn toegankelijk zonder al dat wier. Wij waren er in September en het was er wel erg rustig. Aangezien het onze laatse paar dagen in Griekenland betrof vonden wij dat geen probleem. Maar verwacht geen al te levendige bedoening.. Veel bejaarden qua verhouding. De omgeving vonden we best aardig maar was niets vergeleken bij de Peloponessos.

Gereisd Met partner in september 2011

Kamena Vourla is vooral een aanrader voor degene die een

monique
    14-10-2007

Kamena Vourla is vooral een aanrader voor degene die een ontspannen vakantie wil tussen de Grieken of voor lange strandwandelingen. Ook voor degene die vandaar uit een deel van Griekenland willen verkennen (meteoren, delfi).

Gereisd Anders in Sun Oct 14 2007 13:59:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer goed hotel,goede keuken,Wel ver van de luchthaven

Dirk
    13-4-2006

Zeer goed hotel,goede keuken,Wel ver van de luchthaven.Op zondag oppassen van uw strandstoel aan het zwembad . de grieken lopen gewoon weg ermee.Zeer mooi zwembad trouwens maar weinig stoelen.Je bent wel afgezonderd van het toerisme,lang op de bus om iets te zien.

Gereisd Anders in april 2006
Kamena Vourla scoort een 5,5 uit 10, op basis van 11 reviews