Hotel Athos Palace

Laatste review

Alleen voor rust!

Charlotte,
12-6-2018

Het was laagseizoen, het was prima vertoeven! Veel Oostblokkers, bijna geen NL sprekende mensen. Wel lekker als je voor je rust komt! Eten was niet echt lekker, veel hetzelfde en weinig smaak. Niet interessant om all inclusive te doen, kon alleen drinken halen bij de bar bij het zwembad overdag (maar dat kan ook met laagseizoen te maken hebben!)

Kenmerken

18 reviews over Hotel Athos Palace in het Nederlands

Alleen voor rust!

Charlotte,
12-6-2018

Ga hier nooit heen, tenzij je de hele dag en nacht van dronken schreeuwende Bulgaren houd. Je doet geen oog dicht. Het hele hotel is door die feestende jongere Bulgaren overgenomen, en het hotel durft er niks tegen te doen. Dus is er maar 1 oplossing als je hier niet van houd, ga er echt niet heen. Echt een ramp!

Hotel Athos Palace is een vreselijk hotel. Er wordt niet schoon gemaakt, de kamers zijn echt heel smerig. Het is een vies vierkant hok wat echt uit de jaren 60 komt. Vieze vloerbedekking, groene tegels in douche/wc. Het eten is ook vreselijk, wij zijn zelfs 3 dagen ziek geweest. Het is niet gaar, veel spul is bedorven. Het restaurant is heel groot een vreetschuur waar je gek wordt van de herrie. Water wat ze schenken komt uit de kraan. Voor water uit een fles moet je betalen terwijl je all-inclusive zit. Het zwembad wordt ook niet schoon gemaakt het is er ook heel glad. Veel dronken russen en andere mensen uit oostblok landen die heel brutaal zijn. Personeel is vreselijk, totaal geen service en spreken amper engels. Wifi moet je voor betalen, 3 euro per uur en werkt 90% van de tijd ook niet. Er is in de buurt niks te beleven daar moet je 3 km voor wandelen, ongeveer 35 minuten. Over een heel donker stuk waar geen verlichting is en slecht voetpad langs de drukke weg. NIET BOEKEN!

vreselijk

l. maas
24-8-2014

Een vreselijk hotel niet boeken is alleen voor oostbloklanders.

Wij waren de enige nederlanders vreselijk onbeschofte mensen daar wil jij de lift uit is niet mogelijk hun dringen al naar binnen voor jij bent uitgestapt.

Vieze kamers worden niet schoongemaakt en een oud vies hotel gedateerd uit eind jaren 60 en nooit meer wat aan gedaan.Personeel ook heel onbeschoft en een hok van een kamer met een koelkast en tv daarboven op en het bed een twijfelaar.Het eten is elke dag hetzelfde en je bent overal van afgelegen. NOOIT DOEN

Dit is echt een vreselijk hotel! Ik sluit me volledig aan bij de voorgaande reactie. Het hotel zit vol met Russen. Het eten is zeer slecht en fruit is vaak bedorven of er zit schimmel op. Water schenken ze rechtstreeks uit de kraan. De kamers zijn een vierkant hok wat niet tot nauwelijks wordt schoongemaakt. De service is zeer slecht en het personeel is brutaal en spreekt bijna geen Engels. Dit is hotel is echt zonde voor je geld! In de omgeving is ook niets te doen. Om naar het stadje Kallithea te lopen ben je 35 minuten onderweg en dan loopt je ook nog stevig aan. Boek dit nooit!!!! Zoek wat anders uit voor je geld en vergeet deze bestemming, dit is niet de moeite waard.

Verschrikkelijk, boek dit nooit!

Marije
18-6-2014

Als je naar Rusland wil, boek dan dit hotel. De mensen die hier verblijven zijn ronduit asociaal,grofgebekt en agressief. Ze stormen op het buffet af als wilde zwijnen en duwen je aan de kant wanneer je rustig op je beurt aan het wachten bent. Het personeel is ook onbeschoft, lijkt zich aan te passen aan de slechte manieren van het oostblok volk. Ook qua ligging zijn er weinig leuke dingen te doen vanwege de omgeving die volledig aangepast is op Russisch volk. De taxi's zijn in vergelijking tot andere Griekse eilanden enorm duur, voor een mini stukje al 5 euro. Het hotel, de service en het eten en drinken is afschuwelijk, we baalden ervan dat we all in hadden geboekt.

SUPER vakantie!

Fam van der Laan
23-7-2010

Wij hebben een super vakantie gehad in Athos Palace. Eten was zeer gevarieerd, alleen soms beetje druk in restaurant, het gedrang bij het eten was soms wel vervelend. Wij waren met nog een ander stel de enige nederlanders in het hotel, voornamelijk russen en duitsers. Verder heb je alles bij het hotel. Je kunt heerlijk vissen voor de deur op de pier. Nadeel voor gezinnen met kleine kinderen is dat er geen kinderbadje is. Voor de rest alleen maar postief over het hotel, voor herhaling vatbaar. Het is erg leuk om een auto te huren en zo meer te zien van de omgeveving. En een boottrip is ook echt een aanrader.

2008

HET IS ZEKER NIET SLECHT!

De Weerdt Annick,Karel en Naomi NIEL BELGIE
22-10-2008

Ok,wij hebben van 11/08/08 tot 25/08/08 in Athos palace onze vakantie doorgebracht wat dan zeker nog wel hoogseizoen is.In deze periode is alles piccobello behalve dan zoals eerder vernoemd de overbevolking(let wel:je zit aan deze grenzen) van russen en andere oostbloktoeristen die inderdaad met hun ongemanierde mentaliteit de sfeer nogal redelijk en in hoofdzaak in het restaurant verpesten(ik heb ook gevloekt) maar er zijn wel degelijk vriendelijke personeelsleden.Als je niet te lui bent ben je op 20 min wandelafstand in het centrum van Kallithea zowel langs de weg(altijd voetpad)of via een weggetje langs de zee.Ook de strandbar geeft voor all-in mensen 25% korting want de reden dat je daar moet betalen is dat dit ook voor mensen van PALLINI BEACH(half pension) toegankelijk is.Het Italiaans restaurant moet je zeker doen:2x week voor all-in.Wij hadden steeds parasols aan het zwembad en vandaar gingen wij afwisselend een duik nemen in de kraakheldere zee.Wij zijn TEVREDEN en dochter ook

Niet voor herhaling vatbaar!!!

John Uranka
8-10-2008

Kamer was ok,badkamer watertemperatuur niet te regelen.

Ontbijt saai geen afwisseling.

Lunch/diner goed maar ze weten niet wat warm eten is.Temperatuurregelaar van de soepketel zelf hoger gedraaid wat door het personeel weer teruggedraaid werd.

Dranken lieten te wensen over, behalve de rode wijn.

Absoluut af te raden

Lieve Van den Berghe
18-9-2008

Het hotel zal wel vroeger één van de mooiste en beste geweest zijn, maar die tijd is absoluut voorbij.bestaat 70 % van de gasten zijn Russen, die alle ligplaatsen dubbel bezet houden, aan het strand én aan het zwembad, en ze verpesten je eetlust door hun gebrekkige manieren. Animatie: te verwaarlozen. Personeel: hoofdzakelijk uit Oostblok. Te weinig talenkennis. Conclusie: max. 2 sterren waard - zonde van je geld.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Athos Palace in Kallithea (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Athos Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.