Hotel Aegean Melathron

Laatste review

Geweldig!

Marcel,
27-6-2018

Leuk opgezet complex met mooie tuinen en verschillende zwembaden, prima service en uitstekend afwisselend buffet. Mooi strand en heerlijke zee.

Kenmerken

27-6-2018

Fantastisch hotel

jraedts
13-9-2014

Mooi luxe hotel met zeker 8 royale zwembaden en eigen strand. Heel verzorgde accommodatie, verdeeld over ongeveer 10 gebouwen. Alles superschoon. Uitstekend ontbijt en dinerbuffet. Echt genieten in dit hotel.

Ruime en rustige hotelkamers. Het zwembad heb je vaak bijna voor je alleen!

SUPER HOTEL

Erik Wtterwulghe
6-6-2012

SUPER HOTEL Host Stefan van touroperator is top Hotel:receptie 10 op 10 .

Kamers 10 op 10 met prachtig uitzicht op de zwembaden en zee, 1 fles wijn,water fruit en alle thee en koffiefaciliteiten aanwezig.Ook loodzware badjassen..Badhandoeken voor aan strand gratis..TV flatscreen met 18 programma's geen BVN.8 grote zwembaden verdeeld over prachtige tuinen (1 met jacuzzie)Binnenzwembad -koud water en Hamman 3 x 1/2 uur gratis.Restaurant nooit zoveel keuze gehad gedurende 14 dagen ,Elke avond gratis aperitiefje en op zondag morgen en avond champagne en voor de vrouwen een rode roos.Dranken aan tafel wijn 12 €, andere ong.3 €.Dessertbuffet super!!Elke avond zachte muziek.

Zeker boeken in hotel : uitstap naar Kloosters van Athos met Boot en het 8 ste wereldwonder : Meteorakloosters

Auto huren : niet in hotel maar bij Panorama cars een 150 meter van hotel richting Kattithea op uw linkerzijde, is de helft van de prijs van van in het hotel.Taxi 5€ van en aar hotel-Kallithea

Tjingo

Tophotel voor rust & heerlijk eten.

Mw. L. Schoorlemmer
11-6-2011

Schitterende accommodatie, voor totale rust en ontspanning. Weinig Nederlanders, veel gasten uit Rusland(niet hinderlijk). Hotel is verdeeld over 2 gedeelten, gescheiden door een doorgaande weg die niet druk is in voor/naseizoen dus i.h.a. wordt nauwelijks verkeershinder ervaren. Er is een tunnel speciaal voor het hotel waardoor er een continue uitwisseling is van personen en activiteiten tussen de beide delen. Je ziet regelmatig caddy’s rijden die gasten en hun bagage naar hun kamer te brengen aangezien de afstanden wat groter zijn, gezien de grootte van het complex. De meeste kamers en appartementen zijn echter gegroepeerd rondom een zwembad waardoor op succesvolle wijze een intiemere sfeer is gecreëerd. Het hele terrein is fantastisch aangelegd en geplaveid en sfeervol verlicht.Rozen bloeien in grote getale. Het is een waardig hotel, uitstekende service, met een formidabele keukenbrigade, dat uitnodigt je als 5-sterren-gast te gedragen.In de omgeving is weinig te zien of te beleven.

Gewoonweg een prachtige vakantie !

Richard
14-8-2010

Gewoonweg een geweldige vakantie !

Mooie ligging ( liefst 3de verdieping zeezicht )

Lekker eten, mooie kamer met prachtig uitzicht: Rustig en uitmuntend georganiseerd+

Onze vakantie heeft nog een extra gekregen door Georgia ( touroperator ) en de kelner Sebastian ).

Zeer goed!

AlleHup
10-7-2010

Zeer goed hotel!

Bijkomende kosten zijn echter nogal hoog (drank: 4 Euro voor een fles water, 10Euro/strandstoelen per dag, ...)

Voor de rest: Hoge kwaliteit all the way!

Prachtige ligging

kees van dam
13-6-2010

Een prima hotel met ruime kamers meestal met zeezicht.

Ruime keuze bij het ontbijtbuffet. Speciale avonden bij het

dinerbuffet[spaanse, italiaanse en griekse]. Dagelijkse

schoonmaak van de kamers, en om de 2 dagen verschonen

van het beddegoed. Vlotte bediening.

Zeker voor herhaling waard.

eerder vier sterren waard

vandeput j
      25-9-2009

Ben al heel veel op vakantie geweest in hotels van verschillende categorieen en kan dus wel wat vergelijken. De ligging van het hotel is zeer goed en alles is heel proper. wij hebben weinig kunnen zwemmen omdat het begin sept heel slecht weer was (koud en nat!!!)Maaar de zwembaden waren wel ok en de kamers heel heel ruim en proper maaar toch gn vijf sterren!(wc verstopt!,afloop van douche verstopt,mieren enz)werd op vraag wel opgelost.Het eten was zeker niet slecht maar heb ook al in drie sterren deze kwaliteit gehad.

Fantastische relax-vakantie

Marcel Lambert
      4-9-2009

Hotel Aegean Melathron is zonder meer een eerste klas hotel, dat niet voor niets de zoover award voor "beste hotel in Halkidiki 2009". Het is een groot hotel maar met de verschillende verspreidde eetgelegenheden, zwembaden is dit niet echt zichtbaar. Aan de staat, hygiëne en onderhoud van het complex is er niets aan te merken.

Het personeel is er gereserveerd, maar vriendelijk en hulpvaardig zoals het op dit niveau van hotel hoort. Drankjes zijn er duur (€ 3 voor een spa'tje rood) maar dat is gebruikelijk voor de duurdere hotels.

De omgeving is niet zo geweldig, wél mooi strand, maar met een huurauto zit je zo in het nabijgelegen schiereiland Sithonia dat adembenemend is qua ongereptheid en natuurschoon. Het nabijgelegen stadje is een draak van een 'toeristenspot' dat je best overdag bezoekt als je werkelijk winkeltjes wil bezoeken.

Fijne bestemming, een bezoek meer dan waard!

Een sterke afrader!

Y & P
      5-5-2009

plan je een vakantie in september: ga dan zeker niet naar dit hotel. Het einde van het seizoen nadert en dat merk je heel goed. Minder personeel, onprofessioneel in omgang en voorkomen. De tafels in het restaurant worden niet proper gedekt. Het eten is bedenkelijk. Zeer slechte koffie. Binnenzwembad is gesloten. Enfin, je moet op zoek naar al wat in de brochure staat en vind het niet. Wij hebben onze slechte ervaringen aan onze touroperator meegedeeld. Ik begrijp niet waarom dit hotel nog in de VIP_Selection staat! NIET BOEKEN!!!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aegean Melathron in Kallithea (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aegean Melathron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.