• Type accommodatie

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

15 accommodaties in

Kallithea (Kassandra-Chalkidiki)

Reviews over Kallithea (Kassandra-Chalkidiki)

Mooi om te zien

hanOzc, 5-8-2017
    Zeker de moiete waard, wij zaten wel in een Resort vol Oost-Europeanen. Maar de omgeving is prachtig, de zee, stranden etc. Veel leuke lokale winkeltjes

prachtig wit strand

Conny, 18-11-2016
    Tijdens een rondrit over Kassandra zijn we gestopt voor de lunchpauze in Kallithea. Aan de doorgaande weg boven in vonden we het niet echt gezellig maar beneden aan het strand zitten ook een paar restaurantjes. Hier zit je verkeersvrij en heb je uitzicht op het superwitte zandstrand en de blauwe zee. Na de lunch hebben we dan ook nog even heerlijk gezwommen en geluierd aan het strand.

Kalithea s' avonds gezellig druk

jraedts, 13-9-2014

Wij vonden Kalithea niet zo bijzonder. Overdag was er niet veel te doen. Wel beneden bij de stranden natuurlijk. S' avonds was het gezellig druk in de winkelstraten en terrassen. Ook diverse uitgaansgelegenheden...

Het iets verderop gelegen Afitos (3 km) is echter een absolute aanrader. Wat een mooi dorp met heel veel leuke gebouwen, pleintjes en winkeltjes. En enkele leuke terrassen met prachtig uitzicht over de zee en stranden.

Leuk stadje

A., 11-8-2014
    Leuk stadje met leuke winkeltjes maar het niet groot. Je kunt er wel leuk op terrasje zitten maar het is niet mooi gelegen. Er is geen boulevard ofzo, je zit aan de doorgaande weg.
Kallithea (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 11 reviews