Kallithea (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben een aantal aanbieders voor Kallithea (Kassandra-Chalkidiki) voor je op een rij gezet:

vakanties Kallithea (Kassandra-Chalkidiki)

Neckermann

Reviews over Kallithea (Kassandra-Chalkidiki)

Geweldig!

Marcel,
    27-6-2018

Leuk opgezet complex met mooie tuinen en verschillende zwembaden, prima service en uitstekend afwisselend buffet. Mooi strand en heerlijke zee.

Gereisd met partner in juni 2018

Bijzonder mooi en verwachting overtroffen

Rob,
    3-5-2018

Super Hotel

Net helemaal gerenoveerd en 4 ster waardig. Direct aan zee een privé strand.

Goed en vers eten met veel salades en fruit.

Vriendelijk personeel dat op alle manieren je verwachting wil overtreffen.

We hadden een familie kamer met uitzicht op zee. Het was deze week nog rustig omdat het de 1ste week van het seizoen was. Met een huurauto leuke dagtrips gemaakt, rijden doorprachtige natuur langs de kustlijn. Echt een aanrader op een nog onbekend gedeelte van Griekenland.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2018

Geweldig hotel

Cilia de Waard,
    25-5-2016

Heerlijk hotel, uitstekend eten, bijzonder vriendelijke mensen. Dicht bij het strand, goede poolbar. Wandelmogelijkheden, niet al teveel als je een echte wandelaar bent. Een dag een auto gehuurd en mooie plaatsen bezocht.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Heel fijn hotel!

Rianne,
    17-5-2016

Prachtige plek voor een hotel, gelijk aan het strand. Hotel ziet er keurig verzorgd uit. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Kamers zijn netjes en goed schoon. Eten goed bereid en erg fijn om op het terras te kunnen eten met uitzicht over de zee. Met 5 minuten lopen ben je in Kallithea. Dit is in het donker geen prettige weg om wandelend te begaan.

Kallithea was in mei nog erg rustig, het echte seizoen is dan nog niet begonnen.

Gereisd met vrienden in mei 2016
    Fay Psychopoulou, Owner, 5-7-2017

Dear Rianne,

Thank you for spending your vacation in Ammon Zeus Hotel! We are thankful for your Review and we hope to see you again soon!!!

Best regards,

Ammon Zeus Team

Fantastisch hotel

jraedts,
    13-9-2014

Mooi luxe hotel met zeker 8 royale zwembaden en eigen strand. Heel verzorgde accommodatie, verdeeld over ongeveer 10 gebouwen. Alles superschoon. Uitstekend ontbijt en dinerbuffet. Echt genieten in dit hotel.

Ruime en rustige hotelkamers. Het zwembad heb je vaak bijna voor je alleen!

Gereisd met partner in augustus 2014
Kallithea (Kassandra-Chalkidiki) scoort een 7,4 uit 10, op basis van 11 reviews