Hotel Anastasia Resort

4 reviews over Hotel Anastasia Resort in het Nederlands

nooit!! meer

frans
13-10-2018

hotel is oke 3sterren eten is eentonig .

Niet helemaal gevonden wat we zochten.

Paul van der Steur
18-9-2018

Ligging aan zee was heel mooi. Nette kamers met op de begane grond een eigen "tuintje". Badkamers was verouderd en niet echt schoon. Hotel is zeker geen 5 sterren waard, hooguit 3. Buffet kan beter. Terras was vuil, tafelkleden vaak smerig.

Het gebied wordt overheerst door toeristen uit Roemenië, Bulgarije en Servië. Russen en Oekraieners beheersen het toerisme. Deze mensen lopen niet over van vriendelijkheid en kunnen slecht omgaan met all-inclusive.

Op sommige plaatsen zijn de Grieken op het 2e plan gekomen en dat gaat ten kosten van hun vriendelijkheid. Een voorbeeld hiervan is dat lokale taxi's geen klanten aannemen die in hotel Anastasia verblijven. De afscherming van de taxi markt door het hotel werkt sterk prijsopdrijvend (factor 3). In de avond ergens lokaal een hapje eten (een van de charmes van Griekenland) wordt zo erg lastig gemaakt.

Let op: Aangeboden uitstapjes zijn ver weg. Lange aanreistijd, Soms wel 2,5 uur.

Geweldig!

Anne-Marie
26-5-2018

Heerlijk gehad. Fijn hotel en heerlijk eten. Bij de kamers zal ik vragen naar zeezicht. Wij zaten in een kamer die nogal bedompt was en geen uitzicht had. Dat was wel jammer. Verder alles keurig schoon en super aardige mensen.

Super hotel!

Don
25-6-2016

Kan niet serieus iets bedenken wat niet in orde was.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anastasia Resort in Kalandra (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anastasia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.