Pension Arsenis

1 review over Pension Arsenis in het Nederlands

Waar voor uw geld

Eddy
22-7-2009

Rustig en gezellig gelegen guesthouse - even buiten het centrum van Kalambaka - met mooie vergezichten, langs de ene kant op de olijfgaarden, langs de ander kant op de Meteora. Familiaal gerund hotel door Kostas en zijn ouders. Vriendelijk onthaal. Mooie ruime kamer met balkon en douche.

Ideale plaats met eigen vervoer voor een bezoek aan de kloosters, het geusthouse ligt op de weg naar en dichtbij de kloosters. 's Avonds verzorgt Kostas, indien je dat wenst, een lekkere BBQ vergezeld van een Griekse salade en frietjes. Het ontbijt was, alhoewel iedere dag hetzelfde, van goede kwaliteit en ruim voldoende. Redelijke prijzen.

Kostas heeft een overzichtkaart van de streek met de verschillende kloosters ter beschikking van zijn gasten. Geeft ook graag een woordje uitleg over de streek.

Waar voor uw geld.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Arsenis in Kalambaka/Kalampaka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Arsenis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Arsenis scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.