Bed and Breakfast Alsos House

Meer bedandbreakfastinfo

8 reviews over Bed and Breakfast Alsos House

• 8gerrit.odink26-07-2013

Vlakbij Meteora

Alsos House is een uitstekend adres voor een kortdurend verblijf bij de Meteorakloosters. Fraai zicht vanaf het balkon op de rotsen. Eenvoudig, maar voldoende ontbijt.

• 4J.Jansen17-10-2009

Grote tegenvaller!

Alsos House in Kalampaka; je krijgt een heel vriendelijke eigenaar aan de telefoon en denkt dat zit wel goed. Nou dat valt dus tegen.Hoewel hij je aankomsttijd weet is hij nergens te bespeuren. Dus wachten maar, niet leuk na een lange vlucht en autorit. Maar in 't hoogseizoen een andere kamer zoeken is ook niet zo'n goed idee! Als de eigenaaar eindelijk komt moet je, heel on-Grieks, (tenminste ons is het in 30 jaar nog nooit gebeurd) direct afrekenen. Daarna zie je de eigenaar ook niet meer terug. Er is ook niets te eten of te drinkekoop, je kunt er nog geen fles water kopen of iets eten. Het ontbijt: een gezamenlijke keuken, waar iedereen van alles in de koelkast legt, dus je weet niet wat je wel of niet voor het ontbijt kunt gebruiken. Alleen het verse brood ligt op het aanrecht, dus dat is duidelijk. We gaan beslist nog eens naar Kalampaka maar niet meer naar Alsos, is de prijs niet waard, zeker niet in vergelijking met 'n ander hotel in Kalampaka (met zwembad) en ook mooi uitzicht

• 7Hans van den Brule11-10-2009

Leuk klein hotel

De Nederlands sprekende Griek, die het hotel runt, werkte eerst in Zuid-Nederland ain restaurant. Het hotel is basic. Er is een doe het zelf ontbijt met alleen brood met honing of chocoladepasta. Verder niks. De kamers zijn basic. Geen shampoo etc. De bedden werden soms opgemaakt, soms niet. De kamers hebben een balkon met prachtig uitzicht. Je kunt zelf koken in de gezamenlijke keuken.

• 8Gerrit Odink29-07-2009

Na verbouwing is het uitzicht nog steeds groots.

Het is allemaal wat ruimer geworden, de grootte van de ontbijtruimte is in overeenstemming met het aantal gasten. Goed adres met prima prijs/kwaliteitverhouding.

• 9coppens anne-marie30-06-2009

Prachtige ligging

Mooi gelegen aan de voet van de rotsen. Op wandelafstand van het centrum. Het ontbijt moet je zelf maken in de gemeenschappelijke keuken. Wij hadden graag eitjes en onmiddellijk maakte Yannis eitjes klaar. Hij spreekt een woordje nederlands omdat hij 10 jaar in Nederland heeft gewoond.

Met vrienden

• 8Gerrit Odink11-07-2008

Fantastisch mooie ligging.

Wij komen al een aantal jaren achtereen bij Alsos House als we op doorreis zijn. Het is een netjes en schoon adres. Het ontbijt is erg karig, misschien niet voor Griekse begrippen. De kamers/bedden zijn van goede kwaliteit. De verbouwing is nog in volle gang.

• 8P. Vandeputte30-06-2008

Alsos

Alsos House was net aan het verbouwen toen we er waren. Er komt een nieuwe receptie en ontbijtruimte. Het ontbijt dien je zelf samen te stellen met de (toch ietwat karige) ingrediënten die Yiannis ter beschikking stelt. Het zicht vanop je balkon maakt echter veel goed, je zit werkelijk aan de voet van "The Rocks". Op een 100-tal meter van Alsos' house begint het voetpad dat naar de kloosters leidt.

0 tips over Bed and Breakfast Alsos House

0 vragen over Bed and Breakfast Alsos House

Bed and Breakfast info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats