Kalambaka/Kalampaka

We hebben een aantal aanbieders voor Kalambaka/Kalampaka voor je op een rij gezet:

vakanties Kalambaka/Kalampaka

Reviews over Kalambaka/Kalampaka

Grieks stadje

Will
    12-10-2015

Een grieks stadje aan de voet van de meteorenkloosters. Prachtige kloosters boven op schitterende rotsen. Er zijn 6 van die kloosters toegankelijk, allemaal op een andere dag dicht. Prima toegankelijk, maar soms heel veel klimwerk. En vaak een prachtig uitzicht.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tussen hemel en aarde

Chris
    23-10-2009

Kalambaka is een goed uitgangspunt voor een bezoek aan de kloosters van de Meteoren. Ronduit fascinerend is de ligging van deze kloosters, boven op loodsteile rotsformaties. Zowel geologisch als kunsthistorisch een fenomeen.

Gereisd Met partner in Wed Jul 01 1998 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een niet interessant stadje, alleen bekend van de fameuze

Gerrit Odink
    18-6-2008

Een niet interessant stadje, alleen bekend van de fameuze Meteorakloosters. Veel dagjesmensen die 's avonds weer vertrokken zijn. Toch zijn er een aantal leuke horecagelegenheden om de avond op een terras door te brengen. Vanuit Kalampaka is een mooie rondrit te maken naar het meer van Plastira, zuidelijk van Trikala.

Gereisd Met partner in juni 2007
Kalambaka/Kalampaka scoort een 7,7 uit 10, op basis van 9 reviews