Hotel Marianthi

2 reviews over Hotel Marianthi in het Nederlands

Eenvoudig en goed.

hillie en andries heite
6-8-2013

Gezellig familiehotel met vriendelijke eigenaar Kostas Adam. Slechts 30 m het straatje uit lopen en je bent op de boulevard met strand. Eenvoudig, netjes en schoon, goede prijs. Het hotel heeft ook een eigen Pagasitikos taverna aan de boulevard, heerlijk om te ontbijten of te eten met een prachtig uitzicht over de Pagasitische Golf. Hier voel je onmiddelijk thuis en op je gemak.

Gereisd met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

Gezellig familiehotel met vriendelijke eigenaar. Slechts 30 m het straatje uit lopen en je bent op de boulevard met strand. Eenvoudig, netjes en schoon, goede prijs. Het hotel heeft ook een taverna aan de boulevard, heerlijk om te ontbijten of te eten met een prachtig uitzicht over de Pagasitische Golf.

Gereisd met partner in maart 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Marianthi in Kalá Nerá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Marianthi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.