Hostel Kanarinia

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag17°11°

We hebben een aantal aanbieders voor Kanarinia voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Kanarinia in het Nederlands

Typisch Griekse Hostel met prima restaurant

Marten Roukes
1-6-2010

Hostel Kanarinia is gelegen aan de doorgaande weg van Kala Nera naar Afissos. Het is een echt Grieks familiebedrijf. De gasten worden warm ontvangen en tot in de puntjes verwend. De eigenaar spreekt Engels (heeft hij zichzelf aangeleerd). Hij heeft de kamers zelf verbouwd, ze zijn van alle gemakken voorzien. Zijn vrouw kookt en de maaltijden zijn van uitstekende kwaliteit. Het hostel heeft voldoende parkeer gelegenheid en ligt op 5 minuten rijden van de baai van Kala Nera. De eigenaar ( Bill,of Vassily) heet U van harte welkom!

Gereisd met partner in mei 2010

Hostel info

• Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Tuin

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Kanarinia in Kalá Nerá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Kanarinia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.