Hotel Kala Nera Panorama

Kleine hotelsWeer vandaag16°8°

We hebben een aantal aanbieders voor Kala Nera Panorama voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kala Nera Panorama in het Nederlands

Fantastische plek

Lon en Ans Jansen
27-6-2016

Mooi appartement, vriendelijke eigenaar, mooie ligging. Ongeveer 10 minuten lopen van Kala Nera met gezellige restaurantjes. Fijn zwembad, Alles was Top. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kala Nera Panorama in Kalá Nerá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kala Nera Panorama zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.