Géén boekingskosten

Meer appartement info

34 Reviews over Huize Takos

• 9Jo09-04-2019

Schitterende relaxte vakantie!

In 2013 hebben we (mijn partner en ik) elkaar ontmoet tijdens een wandelvakantie in Pilion, accomodatie Huize Takos. Na 5 jaar zijn we weer naar Huize Takos in Pilion afgereisd en werden weer heel gastvrij ontvangen door de Griekse familie. Elke ochtend kregen we een Griekse lekkernij, heerlijk. We hebben genoten van mooie wandelingen en autotochten in het Piliongebied. En wat is er mooier dan na een wandeling op het strand met een hapje en een drankje, en natuurlijk af en toe afkoelen, te genieten van elkaar en de Griekse gastvrijheid.

• 10Natalie Reijnders29-03-2019

Het echte Griekenland vind je hier!

Zeker 5 jaar hier een fantastische vakantie gehad. Lieve mensen, verzorgd appartement, heerlijke tuin. Vergeet zeker niet de lekker hapjes van oma en het fruit wat je af en toe opeens in de keuken vind. Wel een beetje verder van het centrum, maar daardoor heerlijk rustig. Een aanrader.

• 3Frans van Rossum05-07-2018

Nooit meer touroperator en Takos

Appartement no 2 wordt verhuurd voor 2/4 personen maar is nauwelijks geschikt voor 2 personen. In het hele appartement slechts 2 stopcontacten en deze worden gebruikt voor aansluiting van tv en koelkast. Bestek en servies zeer onvoldoende, slechts 2 messen, waarvan 1 ook beschadigd. Verder vele gebreken die ondanks klachten aan hostess niet verholpen werden. Klachten richting hoofdvestiging touroperator werden in onze ogen op een onbevredigende wijze afgehandeld.

• 9Andre Tebarts30-07-2017

Fantastisch mooi App complex

Ligging rustig hele mooie tuin je kunt er mooi wandelen in de omgeving heel mooi strand hele vriendelijke en zorgzame eigenaren mooie omgeving voor het maken van uitstapjes en zwemmen en in Kala Nera kun je lekker eten

• 7Marianne E05-05-2017

Mooie plek.

Heel fijn balkon . Schoon ,alles er op en aan .

• 8Magda Schrijver05-09-2016

Huize Takos

Rustige ligging. Mooie tuin. Schoon.

• 9Hans Schuijt17-07-2016

Fantastische plek, super vakantieadres

Huize Takos: n fijne studio in een weelderige tuin, heerlijk buiten het dorp en een op en top gastvrije familie! Een lekkere wandeling van ca 15 min langs o.a. boomgaarden brengt je in Kala Nera. Rustig dorpje waar de griekse gastvrijheid hoogtij viert en waar nog traditionele griekse gerechten worden geserveerd. Prachtige wandelingen langs kust naar bijv afissos of het achterland in. Tip: boottocht naar Trikeri (dolfijnen!!). Hostesses van touroperator waren top! Als het even kan snel weer naar Kala Nera & huize Takos.

• 3Lies17-01-2016

Leuk dorp maar het appartement was te klein voor 3

Het is er heerlijk rustig, goed voor 2 personen. Zeker niet voor 3 of meer. Prima hostess. Wel ver lopen naar een winkel of bakker. De slaapbank is te klein voor een volwassen persoon( 170 cm breed). Extra sleutel kreeg je niet. Afzuigkap kapot. Televisie kapot. Kookplaat kapot. Als je hier iets over meld krijg je een boos gezicht als toetje.

• 10Bas & Marianne24-08-2015

Super!

Heerlijk app. in rustige omgeving, zeer vriendelijke Griekse familie. Compleet app.met goede voorzieningen,dames van touroperator; Jola, Alexia en Anouk doen er alles aan om het naar je zin te maken,veel info van hen (tip boottocht Trikeri eiland.)bij Takos geen kids,hebben ze zelf ook niet.Kala Nera leuk,beetje toerisme (Grieken,dus goed eten geen toeristenhap) bv Pagasitikos, Rodia, Edem, goede bakker, prima supermarkt, Strandbed gratis, Pilion; Fantastisch !Na 15 x Griekenland op verschillende locaties kunnen we een goed oordeel geven.Oude trein(1895)naar millies, Makrinitsa, grillige oostkust met mooie stranden/zee, topper rit naar Chorefto beach.Volos, gave stad s'avonds na 20:00 op de boulevard een Tsipouro en gaan eten in de stad bij Ouzo-Therapie.Tip: boulevard Volos verhuren bij Avis tot 150 cc scooter,Kala Nera maar 50 cc,Bus Kala Nera -Volos goed (3 €) taxi 25 € naar Kala Nera (20 km)Nederlanders die toerisme, luxe of All- in zoeken, zullen zich niet thuis voelen in Pilion !

• 9Kirsten en Tibor09-07-2014

Geweldig apartement.

In juni dit jaar voor de vierde keer naar Kala Nera geweest en voor het eerst naar Takos. Wat een geweldig apartement. Niet echt ruim, dus wij vragen ons af hoe dat met vier personen zou moeten. Wij hadden een baby. Douche zeer klein. Uitzicht was heerlijk, omgeving lekker rustig. Wel wat blaffende honden maar viel reuze mee. Het vaak genoemde weggetje van Takos naar de boulevard is prima te doen. Als je een beetje doorloopt ongeveer 15 minuten. Onderweg zie je leuke mensen, dieren en een geweldige omgeving. De eigenaren maken je het geweldig naar je zin. Een keer per week in de ochtend zelfs een zelfgemaakte snack. Heerlijk. Echt een aanrader voor mensen die rust zoeken. Wij hebben het er twee weken prima naar ons zin gehad.

Appartement Huize Takos info

• CafeNiet beschikbaar