Appartement Huize Takos

35 reviews over Appartement Huize Takos in het Nederlands

Schitterende relaxte vakantie!

Jo,
9-4-2019

In 2013 hebben we (mijn partner en ik) elkaar ontmoet tijdens een wandelvakantie in Pilion, accomodatie Huize Takos. Na 5 jaar zijn we weer naar Huize Takos in Pilion afgereisd en werden weer heel gastvrij ontvangen door de Griekse familie. Elke ochtend kregen we een Griekse lekkernij, heerlijk. We hebben genoten van mooie wandelingen en autotochten in het Piliongebied. En wat is er mooier dan na een wandeling op het strand met een hapje en een drankje, en natuurlijk af en toe afkoelen, te genieten van elkaar en de Griekse gastvrijheid.

Gereisd met partner in september 2018

Het echte Griekenland vind je hier!

Natalie Reijnders,
29-3-2019

Zeker 5 jaar hier een fantastische vakantie gehad. Lieve mensen, verzorgd appartement, heerlijke tuin. Vergeet zeker niet de lekker hapjes van oma en het fruit wat je af en toe opeens in de keuken vind. Wel een beetje verder van het centrum, maar daardoor heerlijk rustig. Een aanrader.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer touroperator en Takos

Frans van Rossum,
5-7-2018

Appartement no 2 wordt verhuurd voor 2/4 personen maar is nauwelijks geschikt voor 2 personen. In het hele appartement slechts 2 stopcontacten en deze worden gebruikt voor aansluiting van tv en koelkast. Bestek en servies zeer onvoldoende, slechts 2 messen, waarvan 1 ook beschadigd. Verder vele gebreken die ondanks klachten aan hostess niet verholpen werden. Klachten richting hoofdvestiging touroperator werden in onze ogen op een onbevredigende wijze afgehandeld.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch mooi App complex

Andre Tebarts,
30-7-2017

Ligging rustig hele mooie tuin je kunt er mooi wandelen in de omgeving heel mooi strand hele vriendelijke en zorgzame eigenaren mooie omgeving voor het maken van uitstapjes en zwemmen en in Kala Nera kun je lekker eten

Gereisd met partner in juni 2017

Mooie plek.

Marianne E,
5-5-2017

Heel fijn balkon . Schoon ,alles er op en aan .

Gereisd met partner in juni 2016

Huize Takos

Magda Schrijver
5-9-2016

Rustige ligging. Mooie tuin. Schoon.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische plek, super vakantieadres

Hans Schuijt
17-7-2016

Huize Takos: n fijne studio in een weelderige tuin, heerlijk buiten het dorp en een op en top gastvrije familie! Een lekkere wandeling van ca 15 min langs o.a. boomgaarden brengt je in Kala Nera. Rustig dorpje waar de griekse gastvrijheid hoogtij viert en waar nog traditionele griekse gerechten worden geserveerd. Prachtige wandelingen langs kust naar bijv afissos of het achterland in. Tip: boottocht naar Trikeri (dolfijnen!!). Hostesses van touroperator waren top! Als het even kan snel weer naar Kala Nera & huize Takos.

Gereisd met partner in juli 2016

Het is er heerlijk rustig, goed voor 2 personen. Zeker niet voor 3 of meer. Prima hostess. Wel ver lopen naar een winkel of bakker. De slaapbank is te klein voor een volwassen persoon( 170 cm breed). Extra sleutel kreeg je niet. Afzuigkap kapot. Televisie kapot. Kookplaat kapot. Als je hier iets over meld krijg je een boos gezicht als toetje.

Gereisd met oudere kinderen in Sat Aug 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

Bas & Marianne
24-8-2015

Heerlijk app. in rustige omgeving, zeer vriendelijke Griekse familie. Compleet app.met goede voorzieningen,dames van touroperator; Jola, Alexia en Anouk doen er alles aan om het naar je zin te maken,veel info van hen (tip boottocht Trikeri eiland.)bij Takos geen kids,hebben ze zelf ook niet.Kala Nera leuk,beetje toerisme (Grieken,dus goed eten geen toeristenhap) bv Pagasitikos, Rodia, Edem, goede bakker, prima supermarkt, Strandbed gratis, Pilion; Fantastisch !Na 15 x Griekenland op verschillende locaties kunnen we een goed oordeel geven.Oude trein(1895)naar millies, Makrinitsa, grillige oostkust met mooie stranden/zee, topper rit naar Chorefto beach.Volos, gave stad s'avonds na 20:00 op de boulevard een Tsipouro en gaan eten in de stad bij Ouzo-Therapie.Tip: boulevard Volos verhuren bij Avis tot 150 cc scooter,Kala Nera maar 50 cc,Bus Kala Nera -Volos goed (3 €) taxi 25 € naar Kala Nera (20 km)Nederlanders die toerisme, luxe of All- in zoeken, zullen zich niet thuis voelen in Pilion !

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig apartement.

Kirsten en Tibor
9-7-2014

In juni dit jaar voor de vierde keer naar Kala Nera geweest en voor het eerst naar Takos. Wat een geweldig apartement. Niet echt ruim, dus wij vragen ons af hoe dat met vier personen zou moeten. Wij hadden een baby. Douche zeer klein. Uitzicht was heerlijk, omgeving lekker rustig. Wel wat blaffende honden maar viel reuze mee. Het vaak genoemde weggetje van Takos naar de boulevard is prima te doen. Als je een beetje doorloopt ongeveer 15 minuten. Onderweg zie je leuke mensen, dieren en een geweldige omgeving. De eigenaren maken je het geweldig naar je zin. Een keer per week in de ochtend zelfs een zelfgemaakte snack. Heerlijk. Echt een aanrader voor mensen die rust zoeken. Wij hebben het er twee weken prima naar ons zin gehad.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 13 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Huize Takos in Kalá Nerá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Huize Takos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.