Appartement Enalion

23 reviews over Appartement Enalion in het Nederlands

Geweldig

Derks de Veer,
25-8-2018

Een mooi appartement dat wij geboekt hadden bij een touroperator. Vriendelijk ontvangen door hotelpersoneel en welkoms geschenk op kamer van de touroperator. Elke dag schoonmaak.Wij hadden bij aankomt het ontbijt bijgeboekt . Dat was echt prima.Ruime keus. Air condition tegen betaling € 5.00 p/d was ook perfect.Heerlijk balkon met uitzicht op zwembad. Twee keer s avonds gegeten in bijbehorend restaurant aan de gezellige boulevard . De weg over en daar is al het strand met voor de gasten gratis strandbedden. Prima hulpvaardig personeel zonder opdringerig te zijn.Rondom een mooie tuin vol bloemen.Het is een perfecte plek om heerlijk tot rust te komen.Ik kan werkelijk niets negatief bedenken

Gereisd met partner in augustus 2018

Fantastisch !

Harrie Meijer,
15-3-2018

We hebben eind juni 2017 een week verbleven in één van de mooie appartementen/studio's van Enalion. We "troffen" het met temperaturen van 40 graden en warmer maar het stand en mooie zwembad maakte veel goed. Ontbijt was goed evenals het fantastische personeel. Voor ons voor herhaling vatbaar, we gaan dit jaar weer alleen 2 weken eerder !

Gereisd met partner in juni 2017

Erg goed

Victor,
29-7-2017

Hebben via een touroperator een appartement geboekt voor 2 weken. Enalion bestaat uit een hotelltje en app. gebouw.Dit gebouw heeft 4 app. 2 beneden en 2 boven, alle 4 met balkon, die van boven zijn kleiner. Je kijkt uit op het zwembad en het hotelletje. App. is netjes en schoon en ruim genoeg. Kleine badkamer. Weinig keukenspullen. Tegen betaling prima airco. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Niets is teveel gevraagd. Voor het hotel is de boulevard en dan direkt het kiezelstrand. Met bedjes en parasols. Gratis voor hotelgasten. Horeca op strand. Voldoende tavernes, 2 supermarkten en een ATM. Veel Griekse toeristen, alles heel relaxed. Wij kunnen zowel het app. als de touroperator aanbevelen.

Gereisd met partner in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een heerlijk hotel

Bas Lagendijk
26-9-2015

Een heerlijke week in Enalion smaakt naar meer. De gastvrijheid van het personeel is ongekend, niets is te veel. Ruime, super schone kamers. Een uitstekende keuken en een zeer uitgebreid ontbijt. Een eerste klas aanrader, we komen zéker terug !

Gereisd met partner in september 2015

Appartement hotel Enalion is uitstekend.

Hillie en Andries
16-10-2011

Drie weken in september te vrede n in een studio van hotel Enalion vakantie gehouden. Alles werd keurig verzorgt en onderhouden. Het ontbijtbuffet was in een woord af. Strand bedjes grensden gelijk aan het terras, wat wil je nog meer. Personeel was vriendelijk en voorkomend bracht bestellingen naar de strandbedden. Wij hebben een fijne vakantie gehad. Doen dit in 2012 over.

Gereisd met partner in Mon Sep 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Enalion is een goed verzorgd complex.

Hillie en Andries
3-10-2011

Enalion is een mooi klein goed verzorgd complex met alles er op en aan. We hebben ons daar als ouderen heel goed kunnen verplaatsen en vermaken. Ontbijtbuffet was prima en goed verzorgd. Hierbij mag gezegd worden dat de leiding en het personeel goed hun best doen om iedereen het naar de zin te maken. Enalion ligt zeer dicht aan het strand. Het terras ligt direct aan de strandweg. Daarna direct het strand met gratis strandbedden alleen voor Enalion gasten en mensen die er wat gebruikten. De laatsten lagen meestal vooraan bij de zee hierin zou een verbetering aangebracht kunnen worden. Deze vakantie hopen wij nog een aantal keren te kunnen overdoen.

Gereisd met partner in Mon Sep 05 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

aanrader!!

Marianne en Perry
17-7-2011

Wij verbleven hier in begin juli. Zeer gunstig gelegen, vriendelijk personeel, mooie kamers en vooral erg schoon. Het ontbijt is eenvoudig doch goed. De zee (baai) ligt echt zoals aangegeven op 25 meter van je hotel. Je kunt gratis gebruik maken van de strandstoelen met parasol. Vanuit Kala nera kun je met een (huur)auto binnen afzienbare tijd de meest mooie plekjes bereiken. Omdat het zo goed is bevallen gaan we in september weer terug.

Gereisd met vrienden in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima hotel, geweldige ligging direct aan strand

Gertie en Victor
29-6-2011

Wij hadden een hotelkamer (zeezicht) met kleine kitchenette, deze laatste hebben we trouwens niet gebruikt. De verzorging in het hotel is prima, zeer schoon, lekker ontbijt, vers brood, croissantjes, jus d'orange, koffie of thee, yoghurt, iedere ochtend gekookt ei of gebakken ei, kaas, vlees, cakes of koekjes of andere lekkernijen. Iedere dag schone handdoeken, 3x per week schoon beddegoed. Vrij gebruik van strandbedden, bediening voor snacks en drank aan het strand. Een heerlijk terras met lounchebanken of regisseursstoelen.

Zeer vriendelijke eigenaar, die je in de watten legt.

Gereisd met partner in juni 2011

Een voortreffelijke keuze.

Anneke
30-9-2010

We hebben drie weken doorgebracht in Enalion, een hotel waar Ross Holidays de 4 studio's, appartementen geheten, verhuurd. Ze zijn niet groot, maar goed ingericht en ze worden prima schoongemaakt en onderhouden. Over het eten daar (op het gezellige schaduwrijke terras) en over de service niets dan lof. Het hotel beschikt over een WiFi-aansluiting, waarvan gratis gebruik mag worden gemaakt. Je steekt vanuit het hotel de straat over en komt op het strand waar Enalion zelf ligstoelen en parasols heeft; gratis te gebruiken door de gasten. Je kunt er zelfs je drankje (altijd met fruit, of kaas en worst, of chips) laten serveren. Een zeer aantrekkelijk verblijf. Van de vele tavernes langs de boulevard bevielen ons het beste: Pagasitikos, Paris, Avra en Nirwana. Het openbaar vervoer in Pilion is prima. Je kunt ongeveer één keer per uur vanuit Kála Nerá zelf en meerdere malen per uur vanaf de hoofdstraat naar het grote busstation in Volos, met 12 perrons, vanwaar b

Gereisd met partner in augustus 2010

goed verzorgde studio!

Hanneke Klein
18-7-2010

Kala Nera, een klein gezellig plaatsje waar je bij o.a. Paris goed kunt eten. In verhouding zijn er niet veel buitenlandse toeristen. Merendeel Grieken vanaf het vaste land. Het appartement waar wij zaten, was keurig onderhouden. Het werd een paar keer in de week schoongemaakt zoals de touroperator al had aangegeven. Het restaurant in het hotel vonden we teveel Europees. Weinig keuze en binnen een straal van 100 meter heb je verschillende leuke tavernes waar je veel meer keuze hebt en lekker Grieks kunt eten. De locatie van het appartement is goed te noemen. Dicht bij het strand waar je bedjes hebt en keurig wordt bediend door een medewerkster van Enalion. Autohuur is ook nog een optie om nog wat meer te zien van Pilion. Er zijn aan de oostkust en in het zuiden mooie stranden. Alles bij elkaar is Pilion een leuk deel van Griekenland om een keer gezien te hebben.

Gereisd met partner in Sun Jul 18 2010 20:26:41 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen
  • BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Enalion in Kalá Nerá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Enalion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.