Hotel Alkifron

3 reviews over Hotel Alkifron in het Nederlands

Prima verblijf

Hans te Vaanholt,
30-3-2019

Het ligt net buiten het centrum, op loopafstand van de restaurants en het strand. Erg schoon en wanneer er iets niet in orde is, wordt het opgelost. Ontbijt is standaard, maar prima. Kala nera en Pilion dat is voor ons een van de fijnste plekken van Griekenland. Geen massa toerisme, ontzettende aardige mensen en de prachtige natuur, alles is aanwezig in Pilion. Heerlijke restaurants en onze favoriete bar Naftilos, waar je onder de plataan zo over de zee kijkt en met de beetje geluk dolfijnen ziet springen. Enige minpuntje is dat er teveel (zielige) honden zijn die het strand bevuilen, daar zou nog iets aan gedaan moeten worden.

Gereisd met partner in juni 2018

2008

Wij verbleven in dit nieuwe hotel, rustig gelegen aan de rand van Kala Nera. Meteen voelden we ons thuis, de familie is zeer gastvrij. In mooie stijl gebouwd door de familie zelf, je kunt zien dat ze hart voor het hotel hebben. De kamers zijn superruim, schoon en mooi ingericht, veel houten balken wat voor sfeer zorgt. Leuke ruimte met een bar voor gasten.

Gereisd met partner in Fri Mar 07 2008 20:47:41 GMT+0000 (UTC)

In februari vakantie gevierd in dit nieuwe hotel. Rustig gelegen aan de rand van Kala Nera. Gebouwd in de prachtige architectuur van de streek Pilion door de familie zelf. Zeer schoon, leuke ruimte met bar voor de gasten en de kamers zijn superruim en mooi. Vriendelijk personeel. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in februari 2008

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Autoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelTafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alkifron in Kalá Nerá, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alkifron zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.