We hebben een aantal aanbieders voor Kalá Nerá voor je op een rij gezet:

vakanties Kalá Nerá

We hebben een aantal aanbieders voor Kalá Nerá voor je op een rij gezet:

Reviews over Kalá Nerá

Kala Nera, de plek waar je heerlijk kunt genieten

Frans van Rossum,
    9-7-2018

Kala Nera is een leuke strandplek met een gezellige boulevard met vele winkeltjes, en gezellige terrasjes. Lekker en gezellig eten kun je bij Pagasitikos. Deze taverne is niet duur en de bediening is geweldig.

Gereisd met partner in juni 2018

Het is goed toeven in Kala Nera.

Hillie en Andries,
    3-10-2011

Kala Nera is een goede bestemming om de Pilion te verkennen.

Het gebied Pilion is waar we regelmatig terugkomen het mooiste stukje Griekenland een pareltje groen en nog eens groen.

Hier bent u meteen in Griekse sferen.

Je kunt er prachtige wandelingen maken.

Wij houden onze vakantie bij studio’s Enalion tevens hotel tavern en bar met groot gezellig terras centraal gelegen in Kala Nera.

Op korte afstand ligt de goede Taverne Pagasitikos van eigenaar Kosta waar het goed eten is.

Het strand is gedeeltelijk kiezel en zand, schoon water met af en toe spelende dolfijnen.

Toch even dit vakantieparadijsje verlaten?

De omgeving biedt volop mogelijkheden.

Zoals boottochtjes naar het eiland Skiathos, met de bus naar de markt in het stadje Volos of een rit met de gerestaureerde stoomtrein over de Pilion spoorbaan.

Gereisd met partner in september 2011

heerlijke vakantie

fam Wittekoek,
    26-7-2011

Heerlijk vakantie gevierd. Voor het dorp zelf veel tavernes waar je gezellig kan eten ( 10 euro P.P. met alles erop en eraan) en de drukte kan opzoeken.Lekker rustige strandjes met overhangende bomen waar je kan liggen. Met een auto ongeveer een a anderhalf uur naar de west kust alwaar spectaculaire rotsformaties en mooie baaien (waar we gesnorkeld hebben en de kinderen van de rotsen gesprongen). Te weinig tijd dus er komt nog wel een vervolg.

Geen plek voor jongelui die naar de disco willen. Heel geschikt voor natuur liefhebbers, wandelaars, en zonaanbidders. mijn kids vonden het super (12 en 14), maar die zaten meer onder dan boven water

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Leuke niet te toeristische plek

Serge,
    31-5-2011

Echt fantastisch gezellig. Mensen zijn niet toeristisch en prijzen zeer laag.

Het is supergoed eten bij Pagasitikos (eigenaar Kostas). Vooral de verse vis is daar top.

Ook Paris is zeer leuk en goed. Als je van Tsipouro (soort Ouzo) houdt ben je daar aan het goede adres.

Wij zeten in hotel/appartement Palleria -- een aanrader met Lucas die de BBQ verzorgt iedere avond. een fantastische gastheer.

Gereisd met partner in mei 2011

Kala Nera een goede bestemming.

Hillie en Andries Heite,
    14-6-2010

Het is in Kala Nera en de Pilion goed vertoeven de mensen doen er goed een best om de toeristen te verwennen.

Het dorp Kala Nera aan de Pagasitikos golf is een charmant en vriendelijk dorp.

Het heeft een kiezel/zandstrand dat ideaal is voor te luieren.

Met zijn vriendelijke en gastvrije sfeer is Kala Nera een goede bestemming.

En zeker als uitgangspunt om de Pilion te verkennen.

Gereisd met partner in mei 2008
Kalá Nerá scoort een 7,3 uit 10, op basis van 11 reviews