Camping Limnopoula

Camping Limnopoula
6,4

7 reviews over Camping Limnopoula in het Nederlands

door eerdere vrij negatieve reviews was ik somber gestemd maar het is de enige camping in die omgeving dus toch maar gestopt. Het bleek allemaal erg mee te vallen. Mooi terrein met erg ruime plaatsen, niet echt afgebakend. De ligging aan het grote meer is prachtig met een fantastisch uitzicht. Het sanitair ziet er prima uit en is keurig schoon, wordt elke dag gepoetst en met die loopafstand valt het ook wel mee; op een camping weet je dat je altijd een wandeling moet maken naar het sanitairgebouw. Ook de ontvangst is vriendelijk. Redelijke prijs, in september voor 2 personen 22 euro p.n. (incl. elektriciteit). WiFi was er nu alleen bij de receptie, normaal op het hele terrein maar door slecht weer was er een storing. Het centrum is 2 km lopen en in de omgeving is veel te zien, zoals de Vikoskloof met de Zagoridorpjes.

Het gras wordt netjes gemaaid en de ligging naast het meer is mooi, maar daarmee is alles gezegd. Sanitair niet schoon en er is van alles kapot. De deur sluit niet of het water spuit de lekkende leiding uit. Toch is het een dure camping zonder zwembad. Toiletten op 100m en slechts 1 kraan met slang op het hele terrein. Wel WiFi. Vermijd deze camping als het kan.

Geschikt uitgangspunt voor bezoek Ioaninna

Gerda van Beek
8-6-2016

Camping stelt niet zo veel voor, ver lopen naar het sanitair (is warm en schoon). Maar het heeft een prachtig uitzicht over het meer en je kunt zelf je plek uitzoeken op de grasvelden. Voor een stadscamping dus heel geschikt. Je kunt vanaf hier prima naar het centrum lopen of per fiets, nog beter. Ioaninna is een bezoek zeker waard, een leuk plaatsje met veel terrasjes en een aantal bezienswaardigheden. Maar beter nog, trek vanaf hier de bergen in en bezoek de prachtige Zachori-dorpjes. Adembenemend mooi.

Camping aan soepmeer

Rob
18-3-2011

Camping ligt aan het meer, maar het water lijkt meer op erwtensoep. Er mag ook niet in worden gezwommen. Naast de camping huisvest de roeivereniging, waarvan het sanitair wordt gebruikt door de campinggasten ( of andersom?). Redelijk wat schaduw op de niet afgebakende plaatsen op een grasbodem. Ioaninna ligt op ca, 3 km. De Vikoskloof is goed bereikbaar vanaf de camping, net zoals Dodoni. Camping ligt vlakbij het vliegveld, dus zo nu en dan komt er een vliegtuig laag overzetten. Disco in de buurt geeft lawaai tot diep in de nacht.

enige camping tussen de havens en de meteoren

f.suers
21-9-2010

aan een vies water wat 5 jr. gelden ook al vies was. Zwemmen betekent einde verhaal. Veel trope in het water ook nog. Elektriciteit voorziening deed het weer eens niet. Verhouding prijs -kwaliteit is ver te zoeken. Heel duur, 24 euro 2 pers. Geen wifi.

Kleine rustige camping aan een meer

Erna van Benthem
9-8-2009

De camping ligt rustig aan het meer. In het meer werd niet gezwommen, ik weet niet of het ook niet mocht. Er werd wel veel op geroeid en gekanoëd, er zat ook een roeischool bij de camping.

Geen restaurant op de camping. Het sanitair was in 2 gedeelten. De douches waren in een gedeelte wat nieuwer was, dat was ook mooi, de wc's vonden wij duidelijk wat minder. Goed te doen als je aankomt of weggaat met de boot in Igoumenitsa.

Leuke camping om een paar dagen te staan

Backpacker
6-4-2009

Kleine camping met vrije plaatsen aan een meer,

waar helaas in de zomer van 2007 niet in gezwommen mocht worden ivm vervuilig.

Buiten het centrum van het stadje Ioannina (op fietsafstand) waar veel gezellige terassen zijn.

Prima uitvalsbasis voor div. bezienswaardighden in de omtrek.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Limnopoula in Ioaninna (Epiros), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Limnopoula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.