Hotel Renaissance Hanioti Resort ****

Hotel Renaissance Hanioti Resort ****

Hotel Renaissance Hanioti Resort
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Renaissance Hanioti Resort voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Renaissance Hanioti Resort in het Nederlands

Ligging van het hotel is rustig maar lekker dicht bij het centrum en het strand. Kleinschalig en rustig. Kamers worden elke dag schoon gemaakt. Erg vriendelijk personeel. Een erg uitgebreid en goed ontbijt. Zwembad wordt elke dag schoongemaakt.

Drankjes en hapjes zijn zeer prijzig.

Erg gezellig centrum met veel terrasjes en winkeltjes.

We zijn in juli teruggekomen van een onvergetelijke vakantie. Het hotel was erg goed, maar de drankjes en het eten erg duur. Harde bedden, maar dat is normaal in Griekenland. Het personeel is erg vriendelijk. Elke dag wordt er schoongemaakt en krijg je schoon beddengoed en schone lakens. Grote kamers en balkons. Ontbijt was ook goed. Vlakbij bij het centrum en ook vlakbij het strand.

Hanioti is ook erg gezellig. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe.

Een keurig, modern hotel in rustige buurt, vlakbij strand en centrum. Niet te groot en daardoor gezellig. Leuk opgezet met kamers in verschillende gebouwen. Geen lift aanwezig. Ruime, nette kamers. Kleine keuken aanwezig, maar geen kookgerei e.d. Prima ontbijt en warme maaltijden. A La Carte en drankjes/koffie van de bar wel prijzig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Renaissance Hanioti Resort in Hanioti (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Renaissance Hanioti Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Renaissance Hanioti Resort scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: