Géén boekingskosten

Appartement Naias

GriekenlandVaste land en EviaHanioti (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Naias voor je op een rij gezet:

8.2FantastischScore uit 5 reviews

Meer appartement info

5 Reviews over Naias

• 8André01-09-2012

Fijne accomodatie

Appartementen Naias is een heel mooie accomodatie. Wij zaten in het nieuwe gedeelte dat bijzonder mooi en goed onderhouden is. Alles was op loopafstand, de zee op 100 meter en het dorp op ongeveer 200 meter. In het dorp Hanioti is een gezellig centraal plein met een leuke fontein en diverse tavernas en gezellige terrasjes. In de omgeving kun je heel goed fietsen naar de diverse dorpen en dat hebben wij dan ook meerdere dagen gedaan. Het is beslist een omgeving voor een héél fijne vakantie. Wij zijn er de eerste 2 weken van juni 2011 geweest en hebben er ons verschrikkelijk goed vermaakt.

• 10Chiel Huijgen12-07-2011

Volgende keer weer !!

Wij verbleven hier van 20-5 t/m 6-6-2011 in een 2-kamer appartement. Deze was erg ruim. Heel goed schoongemaakt en alles aanwezig. De dame bij het ontbijt heel vriendelijk en gezellig. De bediening op het terras overdag eveneens prima. Haniotis is een gezellig stadje om de vakantie door te brengen met veel terrasjes en restaurants. Wij hebben veel gegeten bij Tropicana op het plein een prima restaurant heel goed eten en betaalbaar met vriendelijke bediening. Kortom een hele fijne vakantie gehad en zeker een reden om nog eens terug te gaan naar Naias in Hanioti.

• 7nancykramer01-07-2010

Prima appartementen met goede ligging

Appartementen Naias liggen perfekt aan het strand (helaas wel kiezelstrand, verderop zandstrand) en zijn goed ingericht. Goede badkamer, aparte slaapkamer, woonkamer met lekkere banken (ook om te slapen) en tv. Het enige wat een beetje tegenviel was het keukenblokje, weinig ruimte om wat op te bergen.
    Dichtbij de appartementen is een klein supermarktje en binnen 5 minuten ben je in het centrum. Voor kleine kinderen is de accommodatie ook prima, leuk speeltuintje bij het complex. Hanoiti is een gezellig plaatsje met een plein met daarom heen veel restaurantjes en winkels. Erg op kinderen gericht door veel speelpleintjes. Kortom een prima vakantie bestemming in een mooi stuk Griekenland

• 8jans11-04-2010

fantastische vakantie

een heel mooi apartement, zaten in het nieuwe gedeelte wat er erg goed uitziet! Schoonmaak is prima, zwembad en zee erg fijn! Het is er echt genieten

• 8coco30-09-2008

topper

Wij zijn in Hanioti geweest en het was super! naias zeer ruime appartementen, dicht bij het centrum zeker de moeite waard voor een ander soort griekse vakantie!! Je bevindt zich tussen de bevolking en de toeristen en elk restaurantje heeft zijn eigen kenmerk!

Appartement Naias info

• WasmachineNiet beschikbaar
  • VaatwasmachineNiet beschikbaar

Entertainment

• TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)