Géén boekingskosten

Hotel Naias Beachhotel

GriekenlandVaste land en EviaHanioti (Kassandra-Chalkidiki)

8.2FantastischScore uit 16 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

16 Reviews over Naias Beachhotel

• 8tinus06-08-2017

Erg fijn

Oude gedeelte is geen vier sterren waard. Verder fijn en schoon hotel. Ontbijt is voldoende...niet super. Hotel ligt op loopafstand van dorpje wat s avonds in het weekeind wel erg druk is. Strand is smal, maar er is voldoende ruimte. Hotel is nog wel een verre busreis vanaf het vliegveld. Wij hebben het fijn gehad

• 9a_biezen4216-06-2017

Heel goed hotel dicht bij het centrum van Hanioti

Prima hotel goede service minpuntje stenen in de zee Ontbijt en kamers prima !!!

• 9Katja02-01-2017

Prima ligging in centrum

De appartementen waren ruim, elke dag schoongemaakt en mooi aangelegen complex, meerdere zwembaden, grote keus aan ontbijt mogelijkheden, brood, groente en fruit, brood, eieren, cornflakes, zoet gebak Griekse Yoghurt en verschillende sappen, koffie en thee. Vriendelijk personeel, strand ligt aan het complex en het centrum op 200 meter lopen.

• 8Lia en Arie11-09-2014

Leuk hotel

De eerste kamer die wij aangeboden kregen lag op de begane grond, maar was erg klein en je had erg weinig privacy op je balkon. In de tijd dat wij er waren, waren er heel veel hele kleine kinderen, die op het grasveld voor je terras speelde. De receptie regelde voor de andere dag een kamer op de eerste verdieping. De kamer was prima, er werd regelmatig schoongemaakt en de wisseling van lakens en handdoeken was regelmatig. Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker. De aanwezigheid van veel oost-Europeanen was voor ons een minpuntje. Vanaf het hotel liep je zo naar het dorpje waar je heerlijk kon eten. Het hotel ligt aan de rand van het dorpje. Het is ongeveer 500 meter lopen naar de bushalte, deze ligt aan de hoofdweg. Wij werden aan deze hoofdweg afgezet en mochten zelf naar beneden lopen, dit was niet zo prettig. Er werd later vertelt dat de bus niet bij het hotel kon komen, dus als u wat slechter ter been ben is dit iets om over na te denken. Wij hadden geboekt bij touroperator.

• 9Anne Fleur31-07-2014

Fantastisch leuke vakantie!

Hotel is goed onderhouden. Inrichting is gedateerd, maar dat heb je bijna overal in Griekenland. De tv's ontvangen BVN. Vriendelijk personeel. Dorpje is paar minuten lopen en erg leuk. Bijna geen Nederlandse toeristen, wel wat Duitsers en Engelsen maar vooral veel Russen en mensen uit de Balkan landen, en die moet je maar gewoon negeren (en vooral niet letten op ontbijt gedrag). Ontbijt is lekker en veel keuze. Fijne zwembaden. Hotel ligt aan strand, maar let op; het is een steenstrand. In de zee zitten veel zee-egels.

• 8theo maessen16-06-2014

Het vasteland van Griekenland

De streek Chalkidiki en dus ook Hotel Naias in Hanioti is een populair adres voor bezoekers uit de (aangrenzende) balkan landen. Ze zijn overigens niet erg vriendelijk (groeten niet terug) en hebben andere waarden en normen aan de ontbijttafel. Het tweekamerappartement was ruim, schoon, met goede bedden en regelmatige wisseling van lakens en handdoeken. Prima service door het personeel. Vanuit het hotel loop je zo naar het zwembad, waar echter niet zoveel plaats is. Op zich geen bezwaar omdat je naar het strand kunt doorlopen.

Jammer was dat Wifi "het niet altijd deed". Vaker niet dan wel was er geen verbinding met de server.

Huur een auto om ook de andere "vingers" van chalkidiki te ontdekken.

• 9marisa18-09-2010

fantastisch !!

Dit was het beste app.voor mij in Griekenland waar ik ooit geweest ben.Mooi ruim, schoon,iedere dag veel schone handoeken en een paar keer in de week schone lakens.Goed gevuld keukenblokje.2x struikelen en je ligt op t strand.Fijn terras en vriendelijke bediening. S,avonds in de bar reuze gezellig met barkeeper Leo die er steeds weer een feest van maakt met lekkere borreltjes en coctails verder doet hij soms aan ,,annimatie,, en lig je in een deuk.Het dorp is wel toeristisch hoor met veel keuze uit restaurants van verschillende kwaliteit. Ik kan Erodios op het plein aanbevelen. Ziet er aan de buitenkant niet zo super uit maar het beste eten van het dorp.(giros en home made worstjes van de bbq)Verder is ,,ouzomezedes,, in het wandelgebied ook zeer de moeite waard.Ik kom hier zeker terug!!!

• 9Marisa14-09-2010

fantastisch !!!!!

Naias is een top locatie.Schone ruime kamers prima bedden (beetje hard maar pers. vind ik dat niet erg) Schoonmaak helemaal goed. Goede service. De zee was lekker warm in september. 2 zwembaden met met veel ligstoelen. mooi schoon allemaal werd goed bijgehouden elke dag.Zeer vriendelijk personeel op het terras, vooral barkeeper is een verhaal apart wat een leuke goser!!!hij weet er iedere avond een feest van te maken. wij waren er s,avonds na het eten in het dorp altijd te vinden voor de meest smakelijke drankjes. en big fun!!! We zijn weinig nederlanders tegen gekomen. Wel engelsen en scandinaviers hele leuke mensen allemaal. Kortom ik ga hier zeker terug komen

• 9Jan en Titia30-05-2010

Klein verzorgd complex met prachtige ligging

Een goed onderhouden en vriendelijk ogend complex, met prachtige bloeiende tuinpaden. Ruim appartement en terras, door ons gebruikt met 2 personen en in het weekend een logee (zonder extra kosten). Vriendelijke receptie, bediening en onderhoudsmonteur die direct een aantal lichtproblemen kwam oplossen. Enige minpunt was de internetconnectie (aparte vergoeding) en zeer matig of geen verbinding.

• Heel mooi complex

Wij zijn net terug vanuit Hanioti, een schitterende vakantie. Ruim appartement, heel netjes. Bijna iedere dag schone handdoeken. Iedere dag wordt het opgeruimd en schoongemaakt. Een paar keer per week schoon beddengoed. Heel vriendelijk personeel en een grandioos ontbijt!!! Zeker voor Griekse begrippen. De dorpskern is erg gezellig en druk. Voor kleine kinderen wordt goed gezorgd, leuk speeltuintje met veel toestellen, alleen geen kinderbadje bij het zwembad. Dat is jammer. Ook is het jammer dat het strand niet lekker afloopt in de zee. wat rotsplateau's, maar dat kom je vaker tegen in Griekenland. Mijn man is slecht ter been en heeft er toch veel kunnen lopen. Wat ons betreft is het een echte aanrader.

Hotel Naias Beachhotel info

• 24-uurs receptieBeschikbaar
  • HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)