Hotel Lesse

8.4Fantastisch

Griekenland, Vaste land en Evia, Hanioti (Kassandra-Chalkidiki)

Op vakantie geweest naar Lesse?

8.4Fantastisch

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel Lesse

• 5Esther29-09-2014

Voor ons is het Hotel Lesse'r'!

Als je graag op een plank slaapt, wilt kunnen horen of je oostblokburen een grote of kleine boodschap doen en het lekker vind om warm/koud te douchen met een vies douchegordijn tegen je aan, dan is dit hét hotel voor jou. Het goede eten kon dit niet goedmaken, daar we misselijk werden van de schranspartijen van de oostblokkers. Verwacht niet dat er gratis Wi-Fi is, voor de versie die wél werkt moet je betalen. Het strand waar in de omschrijving naar verwezen wordt is echt alleen een stukje zand. De kamers worden dagelijks nagekeken, maar wij denken niet dat de handdoeken altijd schoon waren, roken muf. Badkamer gedateerd en niet schoon. Zwembad is schoon, slecht onderhouden, missen heel wat van de mozaïek tegeltjes. Eetgedeelte is niet sfeervol, er branden felle lampen, muziek staat hard. Het schiereiland Kassandra heeft weinig te bieden, het oogt wat vervallen en slecht onderhouden. Hanioti is een gezellig stadje om wat te eten, Afytos is als enige plekje nog echt authentiek Grieks.

Gereisd met partner in september 2014

• 6Astrid24-09-2014

Hotel lesse voor ons niet meer

Mooi complex, ruime kamers maar zeer klein badkamertje met een douche gordijn. Beetje gedateerd. Bedden wel hard, maar goed te doen. In dit hotel en de hele omgeving alleen maar toeristen uit Bulgarije, Roemenië, Rusland, Servië. Strand op loopafstand maar de bedjes liggen vrijwel naast (lees: aan) elkaar! Gezellige centrum op 10 min. Loopafstand. Veel eettentjes en winkeltjes. Omgeving is niet spectaculair. Auto huren voor een paar dagen is een must om het achterland te bekijken en andere eiland Sithonia (veel mooier)

Gereisd met partner in september 2014

• 0Yvonne20-11-2008

lesse

Hotel ligt op kleine afstand van het gezellige sfeervolle centrum dat ligt om een dorpplein. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Lesse is netjes en verzorgt. Wij zijn er 2x geweest echter bij de Engelsen is het okt/nov voor het jaar daarop al uitverkocht..spreekt voor zich lijkt me ;)

Gereisd met partner in juni 2005

• 8Chantal11-06-2008

Hotel Lesse is een prima hotel met zeer vriendelijke medewerkers. Er zijn nederlandse, engelse en russische gasten. Het ligt op ongeveer 800 mtr. van een gezellig centrum. Een plein met daaromheen veel barretjes,winkeltjes en terrasjes kortom heel gezellig. Leuk om een auto te huren en het hele "eilandje" te verkennen. Prachtige baaitjes en strandjes. Het gebied is erg in ontwikkeling dus veel nieuwbouw. Sommigen missen het authentieke griekenland.

Gereisd met partner in juni 2008

• 10Krista20-09-2006

Een zeer goed appartementen complex. Zijn hier 2 weken geweest. Alles wordt netjes schoongemaakt. Zijn ruime kamers met een keuken. Voldoende ruimte rondom het zwembad met zeer vriendelijk personeel. Dorp is ongeveer 10 min, lopen en de zee ligt er achter. Echt een top vakantie hier gehad.

Gereisd in september 2006

• 8shedy12-07-2006

het is een mooi hotel dicht bij het centrum verder kun je tot s'avonds laat in het hotel altijd wat drinken.

Gereisd met familie in juli 2005

• 10Jaap van de Hoef22-06-2006

Het app. ligt mooi aan het einde van het stadje. Hele vriendelijke mensen en behulpzaam van dit app. Wij gaan zeker nog een keer terug dan ook weer na dit appartement klasse schoon en netjes.

Gereisd in juni 2006

• 10Sandra02-07-2005

Een heel mooi hotel. 150 meter van de zee en ongeveel 800 meter van het dorpje.

Gereisd in juli 2005

• 9John en Pia06-06-2005

Dit is een super hotel,geweest van 25 mei 2005 tot 1 juni 2005.Veel te kort!! Het is een fantastisch hotel prima service en vriendelijk personeel.Zeer mooie tuin en zwembad.Op loopafstand naar het zeer mooie strand (150 mtr)en op loopafstand naar het gezellige dorpje Hanioti (800 mtr)over een vlakke geasfalteerde weg.De kamers zijn ruim opgezet en modern ingericht.Zeer goede en grote bedden!!!Kortom het was er fantastisch en ga er zeker nog een keer naar toe.

Gereisd in juni 2005

• 9Chris02-12-2004

Lesse is een heel mooi hotel met een prachtig zwembad (wat soms niet echt schoon was, want er dreven veel beestjes in) en lekker ontbijt. Er waren ruim voldoende ligbedden en de snackbar is ook goed! Het is echt genieten daar. Wat ik wel heel jammer vind is de geluidsoverlast. Wij hadden een heel gehorige kamer en gaan daardoor niet meer terug naar Lesse. Als je dat niet erg vindt of je hebt oordopjes, is Lesse echt een aanrader want het is voor de rest een fantastisch en heerlijk hotel!

Gereisd in december 2004

Hotel Lesse info