Géén boekingskosten

Grecotel Pella Beach

GriekenlandVaste land en EviaHanioti (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Grecotel Pella Beach voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 15 reviews

• Sportfaciliteiten

15 Reviews over Grecotel Pella Beach

• 10Hannie08-07-2019

Heel goed.

Prachtig hotel. Kamers mooi en goed onderhouden. Eten heel goed. Vele 5 sterren niet zo goed als deze. Service en bediening perfect. Leuk dorpje. Winkeltjes en terrasjes. Je moet wat verder weg voor excursies. Maar voor het hotel zouden we zeker terug gaan.

Grecotel Pella Beach Team, Guest Services Manager, 14-07-2019

Dear Hannie!

Thank you so much for your 5 star review on Zoover!

We are happy to know you have enjoyed your stay with us and that you are planning to visit us again in the future.

We wish you all the best and we look forward to welcoming you again in Grecotel Pella Beach.

Best regards,

Grecotel Pella Beach

• 8N.de jonge09-06-2019

Prachtig gelegen hotel met goede service

Goed hotel mooi aan zee gelegen. Buffetten waren goed maar niet zoveel variatie voor een grecotel hotel.,ontbijt was wel erg goed. Bij aankomst was de kluis kapot en de minibar stond vol water. Dit werd wel snel gerepareerd bedden waren goed.

Grecotel Pella Beach Team, Guest Services Manager, 12-06-2019

Dear Mr. De Jonge,

Thank you very much for writing a review on Zoover about our hotel.

We hope we will have the chance to welcoming you again in the near future.

Grecotel Pella Beach Team

• 9Karin28-06-2017

Prima hotel, leuke ligging

Prima hotel, wij hadden een gerenoveerde moderne kamer met veel wit. Alle kamers hebben zijzeezicht. Het centrum van Hanioti begint op 150 meter van het hotel met enkele leuke winkelstraatjes en een gezellig plein met restaurants en terrasjes. Personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam. Eten is uitstekend en uitgebreid. Voor elk wat wils. Voldoende plek bij het zwembad, eindelijk een hotel zonder "handdoekje leggen" bij het zwembad. Aanrader voor alle leeftijden.

• 8Tooske02-06-2017

Erg prettig verblijf in een prachtig hotel!

Het is gewoon een prima hotel, de ligging is perfect, aan het strand en dichtbij een centrum. Chaldikiki is wellicht in de zomer erg toeristisch, maar in mei tref je hoofdzakelijk mensen boven de 50/60 jaar aan, ook in Hanioti waar dit hotel ligt. Hotel is niet echt geschikt voor kinderen. Het eten in het hotel is in een woord gewoon geweldig. De gerenoveerde kamers zijn geweldig. Het personeel weet al snel welk drankje je wil hebben en je hoeft het overigens niet zelf te halen, maar het wordt gebracht aan je tafel (pluspunt). Het enige minpunt van dit hotel is dat het water in het zwembad echt enorm koud was, ik kreeg er s nachts beenkrampen van. Dit is erg jammer. Je bent op vakantie naar een heerlijk land met een lekker klimaat hebt een prachtig hotel en een geweldig zwembad, maar helaas kun je er (in mei in elk geval) niet genieten van het zwembad omdat het echt veel te koud is. Daar zou men toch iets aan moeten doen!

• 8Irma Konings01-06-2017

Aardig, maar niet voor herhaling vatbaar

Aardig hotel, gerenoveerd. Helaas konden wij alleen de standaard kamer boeken. Dus eenvoudig, maar geen gehorige kamers. Service van hotel is geweldig. Wij hadden nogal wat problemen met de kluis. Werd zo geregeld, kregen gewoon een nieuwe geleverd. Het eten was vaak hetzelfde, maar toch nog genoeg keuze. Personeel is heel vriendelijk. Naburig dorp is klein maar wel leuk. Wij hebben lekker gegeten bij Tropicana (met uitnodigend blauwe stoeltjes)

• 8Freddy Reniers25-05-2017

Aangenaam verblijf

Dit is een plaats voor mensen welke van natuur houden en hiervoor zich de moeite willen getroosten om het binnenland in te trekken eventueel met quad zodat je de bergen in kan via de kleine wegen en de verlaten baaitjes kan ontdekken. Het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden een gewone kamer met lateraal zeezicht maar waren hier tevreden mee, er zijn gerenevoorde kamers beschikbaar met inloopdouche en zeezicht. Mindere punten smal strand en voor kleinere kinderen minder aangewezen vermits het snel diep is, er is echter naast het zwembad een badje voor de kleinsten beschikbaar. De excursies die aangeboden worden zijn bijna altijd met tamelijk veel bus dit is eigen aan de ligging van het hotel .

• 8Annemieke25-09-2016

Prima hotel!

Genoten van een vakantie in dit hotel. Buiten het hoogseizoen, dus veel ouder publiek. Erg rustig dus. Het eten ruim voldoende, lekker en voor ieder wat wils. Nee geen Hollandse kost, maar dat weet je als je naar het buitenland gaat. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze weten snel wie je bent en wat jouw drankje is, zonder dat je hoeft te vragen. Prima zwembad. Weinig vroege handdoekleggers, dus voldoende stoelen, langs het bad of op het grasveld. Handdoekservice aanwezig. Het strand iets minder. Er smal en weinig zin. De zee wordt snel diep dus niet geschikt voor kleine kinderen. Voor volwassen wel heerlijk, rustige zeewater, erg helder. De kamers deels gerenoveerd, zien er goed uit. Oudere kamers voldoen ook. Animatie aanwezig. Erg vasthoudend in het vragen of je mee doet. Minpuntje.

• 9C.28-09-2011

Zeer goed hotel!

Dit hotel is absoluut zijn vier sterren waard. Wij hebben de gewoonte om voor onze vakanties altijd de top na te streven (en dus 5 sterren - à la Riu of Iberostar) en waren dus een beetje sceptisch.

Het hotel was subliem, met als absolute top de keuken die overheerlijk was. Ook de ligging, vlakbij het dorpje en aan een fijn zandstrand (één van de mooiste en properste van Griekenland (Blue Flag)). Enige nadeel: hotel ligt helemaal in het zuiden van Kassandra, en dus vrij ver van Thessaloniki (60min) en de meeste excursies (+- 2u bussen).

Kamers zijn kraaknet en helemaal in orde, maar dateren nog uit de jaren 90 - en mogen dus wel een update krijgen, zeker weten. Maar qua hygiëne helemaal in orde (heel het hotel trouwens).

Zeker een aanrader, zowel qua hotel als qua streek.

• 8zoi09-09-2010

een staaltje van Griekse vriendelijkheid...

Heb al héél veel gereisd, ook buiten Europa, maar dit was één van de beste hotels qua vriendelijkheid van het personeel in het algemeen, ligging aan het strand en op 50 m van het dorpje, perfecte kwaliteit van eten , ongelooflijk veel keuze : Grieks , internationaal en zelfs meer dan genoeg voor vegetariërs...écht een aanrader... Enige minpunt : de kamers die dringend een renovatie-beurt nodig hebben....

• 8Margaretta Eisner25-09-2008

einfach Urlaub

einfach super für uns das beste,nur wir haben einen kleinen Hund da können wir nicht mehr

Hotel Grecotel Pella Beach info

• WaterfietsenBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)