Hotel Grecotel Pella Beach

Hotel Grecotel Pella Beach
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Grecotel Pella Beach voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Grecotel Pella Beach in het Nederlands

Prima hotel, leuke ligging

Karin
28-6-2017

Prima hotel, wij hadden een gerenoveerde moderne kamer met veel wit. Alle kamers hebben zijzeezicht.

Het centrum van Hanioti begint op 150 meter van het hotel met enkele leuke winkelstraatjes en een gezellig plein met restaurants en terrasjes. Personeel van het hotel is vriendelijk en behulpzaam.

Eten is uitstekend en uitgebreid. Voor elk wat wils. Voldoende plek bij het zwembad, eindelijk een hotel zonder "handdoekje leggen" bij het zwembad. Aanrader voor alle leeftijden.

Het is gewoon een prima hotel, de ligging is perfect, aan het strand en dichtbij een centrum. Chaldikiki is wellicht in de zomer erg toeristisch, maar in mei tref je hoofdzakelijk mensen boven de 50/60 jaar aan, ook in Hanioti waar dit hotel ligt. Hotel is niet echt geschikt voor kinderen. Het eten in het hotel is in een woord gewoon geweldig. De gerenoveerde kamers zijn geweldig. Het personeel weet al snel welk drankje je wil hebben en je hoeft het overigens niet zelf te halen, maar het wordt gebracht aan je tafel (pluspunt). Het enige minpunt van dit hotel is dat het water in het zwembad echt enorm koud was, ik kreeg er s nachts beenkrampen van. Dit is erg jammer. Je bent op vakantie naar een heerlijk land met een lekker klimaat hebt een prachtig hotel en een geweldig zwembad, maar helaas kun je er (in mei in elk geval) niet genieten van het zwembad omdat het echt veel te koud is. Daar zou men toch iets aan moeten doen!

Aardig, maar niet voor herhaling vatbaar

Irma Konings
1-6-2017

Aardig hotel, gerenoveerd. Helaas konden wij alleen de standaard kamer boeken. Dus eenvoudig, maar geen gehorige kamers. Service van hotel is geweldig. Wij hadden nogal wat problemen met de kluis. Werd zo geregeld, kregen gewoon een nieuwe geleverd.

Het eten was vaak hetzelfde, maar toch nog genoeg keuze. Personeel is heel vriendelijk. Naburig dorp is klein maar wel leuk. Wij hebben lekker gegeten bij Tropicana (met uitnodigend blauwe stoeltjes)

Aangenaam verblijf

Freddy Reniers
25-5-2017

Dit is een plaats voor mensen welke van natuur houden en hiervoor zich de moeite willen getroosten om het binnenland in te trekken eventueel met quad zodat je de bergen in kan via de kleine wegen en de verlaten baaitjes kan ontdekken.

Het personeel is er zeer vriendelijk en behulpzaam.

Wij hadden een gewone kamer met lateraal zeezicht maar waren hier tevreden mee, er zijn gerenevoorde kamers beschikbaar met inloopdouche en zeezicht.

Mindere punten smal strand en voor kleinere kinderen minder aangewezen vermits het snel diep is, er is echter naast het zwembad een badje voor de kleinsten beschikbaar.

De excursies die aangeboden worden zijn bijna altijd met tamelijk veel bus dit is eigen aan de ligging van het hotel .

Prima hotel!

Annemieke
25-9-2016

Genoten van een vakantie in dit hotel. Buiten het hoogseizoen, dus veel ouder publiek. Erg rustig dus. Het eten ruim voldoende, lekker en voor ieder wat wils. Nee geen Hollandse kost, maar dat weet je als je naar het buitenland gaat. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. Ze weten snel wie je bent en wat jouw drankje is, zonder dat je hoeft te vragen.

Prima zwembad. Weinig vroege handdoekleggers, dus voldoende stoelen, langs het bad of op het grasveld. Handdoekservice aanwezig.

Het strand iets minder. Er smal en weinig zin. De zee wordt snel diep dus niet geschikt voor kleine kinderen. Voor volwassen wel heerlijk, rustige zeewater, erg helder.

De kamers deels gerenoveerd, zien er goed uit. Oudere kamers voldoen ook.

Animatie aanwezig. Erg vasthoudend in het vragen of je mee doet. Minpuntje.

Zeer goed hotel!

C.
28-9-2011

Dit hotel is absoluut zijn vier sterren waard. Wij hebben de gewoonte om voor onze vakanties altijd de top na te streven (en dus 5 sterren - à la Riu of Iberostar) en waren dus een beetje sceptisch.

Het hotel was subliem, met als absolute top de keuken die overheerlijk was. Ook de ligging, vlakbij het dorpje en aan een fijn zandstrand (één van de mooiste en properste van Griekenland (Blue Flag)). Enige nadeel: hotel ligt helemaal in het zuiden van Kassandra, en dus vrij ver van Thessaloniki (60min) en de meeste excursies (+- 2u bussen).

Kamers zijn kraaknet en helemaal in orde, maar dateren nog uit de jaren 90 - en mogen dus wel een update krijgen, zeker weten. Maar qua hygiëne helemaal in orde (heel het hotel trouwens).

Zeker een aanrader, zowel qua hotel als qua streek.

Heb al héél veel gereisd, ook buiten Europa, maar dit was één van de beste hotels qua vriendelijkheid van het personeel in het algemeen, ligging aan het strand en op 50 m van het dorpje, perfecte kwaliteit van eten , ongelooflijk veel keuze : Grieks , internationaal en zelfs meer dan genoeg voor vegetariërs...écht een aanrader...

Enige minpunt : de kamers die dringend een renovatie-beurt nodig hebben....

2008

einfach Urlaub

Margaretta Eisner
25-9-2008

einfach super für uns das beste,nur wir haben einen kleinen Hund da können wir nicht mehr

Prima vakantie, in een prima hotel!

Angela Lolis
27-7-2008

Prima familiehotel. Goede service, prima eten. Wij hadden fantastische familiekamers, waarbij onze zoon een eigen verdieping had, met eigen badkamer, toilet, koelkast, tv. etc. Direct aan het strand met gratis ligstoelen en parasols. Animatieprogramma voor kinderen goed, maar dansgelegenheden zijn er niet, behalve de Griekse avond. Ook in de directe omgeving geen dansgelegenheid (eerste dansgelegenheid op ongeveer 10 kilometer afstand) Wel karaole bars in de directe omgeving. Wij hebben een auto gehuurd en prachtige stranden ontdekt, zijn naar de openlucht bioscoop geweest {naar de film "Mamma Mia")en hebben veel van de omgeving gezien en een heerlijke vakantie gehad. Wij waren met ons gezin met zoon van twaalf en vrienden met 2 kinderen.

2006

wij zijn in september 2007 in chanioti geweest

Ramon aan den Boom
9-10-2006

wij zijn in september 2007 in chanioti geweest. de reis van vliegveld naar hotel was erg lang. de ontbijt en diner bufetten waren goed verzorgd.

personeel is vriendelijk ook als ze geen fooien krijgen. de prijzen in het hotel lagen ongeveer gelijk met het centrum van chanioti. toch raad ik aan om niet al te laat in het seizoen te gaan. dan is het erg rustig. we hebben 1 keer een klacht gehad omdat de buren om 5 uur s'ochtends de haren stonden te föhnen, hier werd direct wat aan gedaan. op de thessaloniki tour moesten we met een duitse tour operater mee, en dan speken ze ook nog gebrekkig duits. dat is dus niet zo'n succes. een drukke stad vooral om er zelf te rijden is dus niet aan te raden. we hadden wel weinig tijd om in het argheologisch museum te kijken en dat vond ik nou juist wel interresant.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecotel Pella Beach in Hanioti (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecotel Pella Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grecotel Pella Beach scoort een 8.18 uit 10 op basis van 14 reviews.