Géén boekingskosten

Calypso

GriekenlandVaste land en EviaHanioti (Kassandra-Chalkidiki)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Calypso voor je op een rij gezet:

7.3GoedScore uit 16 reviews

7.3GoedScore uit 16 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

16 Reviews over Calypso

• 7Sjanine24-02-2013

prima lowbudget hotel

Hotel is kleinschalig, netjes en verzorgd. Het ontbijtbuffet en diner was matig. Er zaten erg veel oostblokkers en deze zijn vrij egoistisch en scheppen steeds voor je de hele bak leeg. Bedden en kamers waren netjes en schoon. Stadje heeft een leuk centrum, restaurantjes en je bent zo bij het strand. Maar wat is Halkidiki overstroomd door oostblokkers zeg! We hebben de hele vakantie slechts 1 Nederlands stel gezien/gesproken. Wij waren met zijn drietjes; man, vrouw en zoon van 8 jr. Leuk zwembadje ook bij t hotel

• 7Schols Frank19-06-2011

prijs kwaliteit de moeite waard

Hotel Calypso fantastische service. Ontbijt redelijk. Avondeten in orde. Gezellig stadje en mooi strand. De vriendelijkheid en service van het personeel was meer dan ok. Meteora zeker doen.

Mr Mevr Schols Wauters Merksem

• 8Wieslawa25-05-2011

Hotel dla osób szukających spokój

Hotel Calipso w Hanioti, Pł. Kasandra-Chalkidiki położony w centrum miasteczka, ale nie przeszkadza to wypoczynkowi. Spacerkiem 10minutowym można dojść na plażę. Jedzonko smaczne dla niewybrednych, przychylna turyście obsługa (w recepcji pracuje Polka). Oprócz hotelowego basenu brak atrakcji dla dzieci. Pokoje standardowo urządzone, na podłogach (chłodne) kafle, nie wykładziny! Widoki z okna - jak się trafi na pokój - "żadne" lub na morze albo na dziedziniec hotelu - basen (czynny 7.00-20.00). Miasteczko ożywa wiecorami i jest super! np. wieczór grecki, dyskoteki z muzyką różnych narodowości. Wiesia z Piły

• 7ingrid05-07-2010

Niet meer naar hotel Calypso

Wij vonden het hotel op een goede plaats staan maar de schoonmaak van de kamers en hygiene in het hotel onvoldoende. De handdoeken en kussenslopen en douchematjes werden gewassen en te drogen gehangen over de galerij van het hotel en nog nat en niet helemaal schoon op de kamer gelegd. Het ontbijt was prima. Zwembad lag er een beetje verlaten en verwaarloosd bij. Plaats Haniotti leuk, wel toeristisch, alles aanwezig. Mooi strand, in het hoogseizoen zal het wel erg druk zijn. Voornamelijk mensen uit de Balkan. Bezoek Meteora kloosters is zeker de moeite waard.

• 9Robert02-03-2010

świetne miejsce na wypoczynek

Spędziliśmy z żoną i synem najwspanialszy wypoczynkowy tydzień. Bardzo dogodne położenie(wszędzie blisko), bardzo dobre wyżywienie i bardzo,bardzo miła obsługa. Wspaniały hotel rodzinny, w którym nikt nie robi nikomu problemów i wszystko można załatwić. Polecam.

• 6Chiel Huijgen07-10-2009

Leuke plaats met centraal pleintje

Waren niet welkom voor een verblijf 3 weken Hotel voor oost europeanen avonds waren we de enige op het terras engelse disco muziek maar een verzoek voor griekse muziek werd niet gehonereerd. ontbijt smorgens 8.00 werd alles neer gezet niet afgedekt lekker voor de vliegen. Handdoeken na 4 dagen schone omdat we uit ons dak gingen. laatste dagen kwam de aap uit de mouw eigenares was op vakantie geweest toen zij hoorde wat er gebeurd was ging er een andere wind waaien na excuses een goed gesprek en een etentje toch nog met een goed gevoel de vakantie afgesloten. Hanioti leuke plaats lekker strand en leuke eettentjes huur een auto en ga vooral lekker rondtoeren op het eiland en de andere eilanden veel te zien gaan al 12 jaar op vakantie naar Griekenland het was weer een belevenis.

• 7Meereem13-08-2009

Vakantie vieren tussen de Grieken zelf

Hotel Calypso is gunstig gelegen in het centrum van Hanioti. Eigenaren erg vriendelijk en gastvrij, ontbijt perfect na prijs. Zwembad ziet er goed uit. Hanioti is een klein commerciele plaats, die je na 1 dag wel gezien hebt. Er zijn wat bars, maar er wordt alleen gedronken niet gedanst. Het is niet te vergelijken met badplaatsen in Spanje, veel kleinschaliger. Veel taverna's met overal het zelfde aanbod: Giros, Souvlaki etc. Omgeving Chaldiki is qua natuur prachtig, er zijn veel archeologische vindplaatsen, maar erg ondergewaardeerd en niet goed verzorgd. Veel attracties zijn ver van Hanioti vandaan, dus om wat te zien moet je zeker huurauto nemen. Andere plaatsen vlak bij Hanioti lijken allemaal erg op elkaar, 1 straat met taverna's en winkeltjes en verder zijn er alleen huizen(niks van authentieke gebouwen te vinden) Thesseloniki, viel erg tegen, wat een vieze stad!

Kortom een mooie vakantie om te zonnen, maar avonturiers moeten toch uit dit commerciele paradijs blijven!

• 7franz rubach21-05-2009

wij hebben genoten

We gingen voor een rustige vakantie en hebben kregen wat we zochten. Een gezellig familliehotel. Nu in het voorseizoen bijna leeg en keuken was nog niet vol bezet. Eenvoudig Grieks (?) ontbijt, en avondeten alleen voor gasten met half pension. op enkele passen van het kleine dorp waar nog net genoeg Grieken wonen/lopen om je een Grieks gevoel te geven. Veel kleine eettenten, van puur Grieks to fastfood Het strand was een paar passen verder. Op het schiereiland niet veel te beleven, de Grieken gaan slecht om met hun cultuurgoed en de enkele oude monumenten ( of overbljifselen daarvan ) zijn moeilijk of niet te vinden door gebrekkige bewijzering. Wel heerlijk om over het schiereiland te rijden en te genieten van afwisselende natuur en de zee met mooie baaien is nooit ver weg. Wij gaan zeker nog terug naar Hanioti en zeer waarschijnlijk ook naar Hotel Calypso

• 7Dionne25-09-2008

Prima hotel in goede prijsverhouding

Ik ben hier geweest half september 2008. Het is een prima hotel, vriendelijk personeel en het ontbijt is ook goed. Iets meer afwisseling zou wenselijk zijn, maar ja, op zich is het goed. Kleine kamers maar wel schoon. De locatie is echt perfect. Dicht bij het centrum (eigenlijk 50 mt naast het centrum) en het strand op 10 minuutjes lopen. het dorpje door en je bent er. Heel veel gasten en toeristen uit het oost blok. Deze komen op vakantie met de auto aangezien het voor hen goed te doen is. In het hotel ook aardig wat ´oudere´ Engelsen die ook genieten van hun rust. Ik zou niet zo gauw weer naar Chalkidiki gaan omdat het toch anders is andere andere gebieden in Griekenland. Weinig cultuur en veel kermis.

• 5Friso03-09-2008

nooit weer

Kamers zijn klein en smerig. Warm water komt nooit uit de douche. Bedden zijn keihard. Ontbijt is redelijk, maar vaak zijn dingen op en moet je vragen om meer. Servies en bestek zijn vaak vies en nat. Al jaren ga ik op vakantie naar Griekenland, altijd naar B, C klasse hotels en dit nog nooit mee gemaakt. Raad iedereen af om hier een kamer te boeken

Hotel Calypso info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• AirconditioningBeschikbaar
  • RestaurantsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    HANIOTI, 630 85