Aparthotel Ampelia Studios

AparthotelKleine hotelsWeer vandaag27°18°
Aparthotel Ampelia Studios

We hebben een aantal aanbieders voor Ampelia Studios voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Ampelia Studios in het Nederlands

een geweldige plek

Nelly
13-10-2010

Ampelia studio's is voor mij een geweldige ervaring geweest samen met mijn kinderen en kleinkinderen hebben wij genoten op deze plek prima app en heel erg schoon en dat voor Griekenland.Het was in de periode van het WK voetbal en dat werd ook op groot scherm vertoond.Hele vriendelijke eigenaars en een fantastisch zwembad waar we veel gebruik van hebben gemaakt.Zeer kindvriendelijk ik had een kleinzoon van 4 en een kleindochter van 13 jaar bij die het geweldig naar hun zin hebben gehad .Als je wil kan je er ook ontbijt nemen voor een paar euro je buikje vol.Jammer dat er zo weinig nederlanders naar deze plek gaan het is er geweldig mooi,alles stond in bloei toen wij er waren en de zee zo mooi zuiver en blauw.Een aanrader dus!!!!!!

Prachtige plek

Angelique
17-10-2009

Ampelia appartementen/studio's zijn geweldig! Ze liggen op een prachtige plek een klein stukje op een heuvel net buiten alle drukte van het geweldige kustplaatsje Hanioti. Er is een heerlijk zwembad bij met ligbedden en een poolbar. De kamers zijn zeer ruim en modern ingericht. Het is hier heel erg schoon. Ze dweilen er zelfs onder de koelkast. Het is heel handig dat er een klein keukentje in zit. De eigenaars zijn erg aardig en behulpzaam. Voor entertainment moet je hier niet zijn. Ik vind het ook een geweldige plek om met kinderen naar toe te gaan. Ze kunnen heerlijk zwemmen en er is een klein speeltuintje op het grasveld aanwezig. Van verkeer heb je op het complex totaal geen last. Er is een parkeerplaats naast het complex. Ongeveer 10 minuutjes lopen naar het drukke centrum van Hanioti.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Ampelia Studios in Hanioti (Kassandra-Chalkidiki), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Ampelia Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.