Hotel Palmyra Beach

9 reviews over Hotel Palmyra Beach in het Nederlands

Leuke week gehad

Gwen,
13-8-2018

Heel fijn hotel, ik heb van te voren aangevraagd om een kamer te krijgen met weinig lawaai, en kreeg dit, ontzettend fijn! Kamers zijn gerenoveerd en zijn nu prachtig! Mooie badkamer met douche en wc. Airco aanwezig. Zwembad is een de kleine kant maar wel leuk. Je kan er fijn liggen. Wel een Bertje druk bij t zwembad, drukke muziek etc. Maar voor de kinderen wel heel leuk. Dichtbij het strand en restaurantjes. ‘S avonds kan je nog lekker buiten zitten, op een soort supergezellig terras. Aardige ervaren medewerkers! Ontbijt was prima. Hele leuke week gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Toppertje

Cobus
30-6-2016

Uitstekend hotel, heerlijke bedden, geweldige douche. Kamer niet al te groot maar voldoende ruimte. Netjes en schoon. Koffie en thee zetten op de kamer. Ligt in een zijstraat van de erg drukke hoofdweg (lees: racecircuit). Een kamer aan de hoofdweg lijkt me minder prettig. Centrum heel nabij. Ontbijten en diner op minder dan 10 minuten. Gave (dure) beachclub vlakbij.

Gereisd met partner in juni 2016

Fijn hotel waar alles aanwezig is

Raimond
19-10-2011

Net hotel waar alles aanwezig is wat je van dit soort hotel verwacht .

Leuke kamer , niet al te nieuw .

Grote is oke , zij uitzicht balkon op zee .

bBedden zijn goed , geldt ook voor douche , wel douchen in bad .

Winkels en eettentjes op loop afstand .

Alleen onbijt genoten en deze was uitgebreid en goed .

Gereisd met partner in oktober 2011

2008

Prima hotel dat goed ligt t

Els de Groot
18-5-2008

Prima hotel dat goed ligt t.o.v. stad (via tram zeer envoudig te bereiken). Het hotel ligt aan een drukke weg maar als je een kamer met zeezicht boekt heb je daar relatief weinig last van. Personeel is zeer vriendelijk en hulpvaardig. Uitstekend ontbijt.

Gereisd familie in april 2008
2007

nette kamers , leuk terras , behulpzaam personeel , uitstekende tramverbinding ( 45 min 60 cent) naar centrum Athene.Goede kamers en uitstekend ontbijt. Kortom een aanrader om stedenbezoek met zonvakantie te combineren

Gereisd anders in mei 2007
2006

Niet al te groot hotel met alle voorzieningen in de buurt. Dicht bij tram en stranden. Enigste nadeel is de drukke weg aan de voorkant van het hotel maar aan de zijkant hadden wij hier gelukkig niet veel last van.

Gereisd familie in mei 2006

2005

Net terug uit dit hotel

Cees Schouten
26-8-2005

Net terug uit dit hotel. Nette kamer ontbijt eenzijdig en eenvoudig. Personeel van de snackbar erg vriendelijk. Kamermeisjes nors en begrepen weinig wat schoonmaken in houd. Gelukkig met een last-minute geweest anders vondt ik de prijs van het hotel te hoog.

Gereisd anders in augustus 2005

Zeer mooi hotel wat in 2004 is gerenoveerd. Badkamer is niet echt groot, maar redelijk. Mensen die er werkten waren zeer vriendelijk vooral de kamermeisjes. Het hotel ligt in het centrum en zo'n 150 meter van het strand. Vooral bij restaurant Blue Sky, gelijk bij de uitgang hotel rechts de rustige weg op naar boven, kan men heerlijk eten. Het ontbijt is vooral op de Engelsen gericht, maar eenvoudig.

Gereisd anders in juni 2005
2003

Airco moet langerwerkrn, ook in september nog warm aan de kant waar de zon de gehele dag staat. Ontbijt eentonig, broodte dik en weinig of geen bruin.Achter hotel prima restaurant aan de linker kant een beetje achteraf.Zijn met de scooter steeds naar een ander strand geweest.

Gereisd anders in oktober 2003

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels, Frans

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palmyra Beach in Glyfada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palmyra Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.