Hotel Golden Sun

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Sun voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Golden Sun in het Nederlands

Prima strandhotel dicht bij athene

Jacqueline & Herman
28-6-2010

Hotel ligt langs de trambaan en met die tram ben je binnen 50 minuten in hartje athene. Op 10 minuten loopafstand is het luxe winkelcentrum van Glyfada. Op 5 minuten lopen is een geweldig indiaas restaurant. Er zit ook een Fridays restaurant in Glyfada...voor wie het griekse eten een beetje gehad heeft.. Aan de overkant van de straat ligt een prima strandtent met bedden en parasols, voor 10,- per persoon lig je hier prinselijk aan een schoon zandstrand en met lekkere beach muziek. Kamer en badkamer zijn prima. Grieks ontbijt met extra's ook goed. Dames aan de receptie zijn bijzonder hulpvaardig en vriendelijk. Ze spreken allen goed engels. In het hotel worden regelmatig bruiloften gegeven maar hier hadden wij geen last van op de 4e en hoogste verdieping.

Gereisd Met partner in juni 2010

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Poolbar

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

• Adres72, A. Metaxa Ave 16674(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Golden Sun in Glyfada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Golden Sun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.