Hotel Emmantina

9 reviews over Hotel Emmantina in het Nederlands

Goed, centraal gelegen hotel

R. van Zon
6-9-2012

Hotel ligt vrijwel aan het strand (van kiezelstenen). Tussen het hotel en het strand ligt wel een drukke weg. Tegenover het hotel ligt ook een tramhalte met rechtstreekse tramlijnen naar Athene-centrum en de havenstad Pireaus. Glyfada zelf is een naar Griekse begrippen luxe stad met relatief veel winkels en horeca. Belangrijkste nadeel van het hotel is de kostprijs van eten/drinken. Zo kost een fles Mythos bier van een halve liter in het hotel 4,50 euro, terwijl hiervoor in de naastgelegen horeca 3 euro voor wordt gerekend. Wij hadden half pension geboekt, maar omdat nauwelijks mensen in het hotel zelf aten, was dat totaal niet sfeervol. In de lokale restaurantjes was het veel gezelliger. Het zwembad(je) op het dak van het hotel kan een plus zijn, al is de zee natuurlijk ook dichtbij.

Gereisd met partner in augustus 2012

mooi verblijf hotel voor rondreis

Raimond
25-10-2011

Leuk hotel voor onze rondreis .

Mensen zeer correct .

Kamer wat klein maar mankeerde verder niets aan .

Schijfpui moet wel dicht om van verkeers geluid af te zijn .

Internet op kamer !

Mooi dakterras met zwembad en bar , heel gezellig en mooi blik over de zee .

Bedden ook goed .

Onbijt vonden we iets minder dan voorafgaande maar genoeg keus .

Winkels op 5 minuten lopen en daar ook genoeg eet gelegenheden .

Gereisd met partner in oktober 2011

Emmantina goed en verzorgd hotel

Dijkhuizen
25-7-2009

Geweldig hotel, personeel was vriendelijk en behulpzaam, hotel was schoon en verzorgd.

(kamer had iets groter mogen zijn voor 3 personen )

Zwembad op het dakterras was groot en schoon.

De bedden konden iets beter, maar waren nog tedoen.

Winkels, bars / restaurants, tram /bus , strand enz. alles op loopafstand.

* Er was jammergenoeg 1 nadeel, de drukke weg voor het hotel.

Maar als je de schuifpui van het balkon sluit heb je wijnig overlast in je hotelkamer.

Voor ons was het een goed hotel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Emmantina voor je op een rij gezet:

prima hotel in buitenwijk van Athene

anneke
21-6-2009

Prima hotel voor een bezoek aan Athene. het hotel ligt in Glyfada een buitenwijk van Athene. Het ligt aan een drukke weg maar is goed geisoleerd. Mooie kamer, goed ontbijtbuffet. Hotel biedt ook diners, maar ligt vlak bij het kleine centrum van Glyfada, dus...

Gereisd met vrienden in juni 2009
2007

Hotel was wel aardig

jacobien
20-9-2007

Hotel was wel aardig. Entree was mooi. Kamers vrij klein. Matras van bed was een ramp. Mensen waren niet echt gastvrij, zeiden niets bij aankomst of vertrek bij verlaten hotel.

De drukke weg was echt gevaarlijk! En het strand tegenover het hotel was nix! Stukje verder in Kalamaki was het wel leuk, wel met tram heen maar dat is op zich goed te doen.

Met de tram naar Athene zelf is goed te doen maar wel met 30 stops! En terug met de taxi was prima te doen en niet duur.

Glygada zelf was op zich wel leuk. heel veel winkels. Dure buitenwijk van Athene.

Al met al wel een leuke vakantie geweest hoor maar je moet er wel ff zelf wat voor doen om het leuk te maken!

Gereisd met partner in september 2007

Ideaal hotel voor cultuur en strand

Marijke
22-7-2007

Ideaal hotel voor cultuur en strand.Enige nadeel drukke weg (2x3baans),over te steken voor tram en strand.Hoor je in kamer niets van door dubbele schuifdeuren.Met tram in 3 kwartier midden in Athene.Strand bij Glyfada zonder voorzieningen maar met taxi voor paar euro ben je in Vouglamenia of Vakniza op stranden met alles er op en er aan.Roof Garden fantastisch,service hotel op alle fronten prima.Goede tips van receptie gekregen (bv taxi naar Sounion voor 80 euro incl. uur ter plaatse).Kamers zijn verschillend, wij hadden een ruime en een kleinere met weinig kastruimte,maar beide heel schoon en met flatscreen tv

Gereisd familie in juli 2007

2006

Dit is een prima hotel, de kamers zijn ruim en alles is netjes schoon. Leuk is de Roof Garden. Een tuin op het dak van hotel met zwembad. Het zwembad is niet groot maar volstaat voor een koele duik. Het ontbijt is goed en uitgebreid voor Griekse begrippen. Het hotel ligt aan een zeer drukke, doorgaande weg in Glyfada. Als je de weg oversteekt, wat soms wel 5 minuten kan duren omdat niemand voor je stopt, ben je al bijna bij het strand en de tramhaltes. Er gaan regelmatig trams naar Athene. Rustig is het niet in het hotel, je hoort altijd het drukke verkeer langsrazen, waar je ook bent in het hotel. In Glyfada zelf valt niets te beleven, in ieder geval niet in het voorseizoen, gelukkig ben je binnen drie kwartier met de tram in Athene waar meer dan genoeg te zien en te beleven is.

Gereisd anders in mei 2006

Emmantina is een leuk hotel ligt dichtbij strand,wel moet je drukke weg over maar er is oversteekplaats met stoplicht!Glyfada zelf is super modern en gezellig en je kan er heerlijk eten,daarom niet eten in hotel zelf!

Gereisd met partner in juli 2005
2003

eten zeer eentonig

Margriet
14-12-2003

eten zeer eentonig.Elke avond lamsvlees,lams-gehakt,kleeffe aardappelpuree.geen variatie.kamers zijn wel god.Een drukke weg oversteken en je komt op het strand.Glyfada is een drukke ongezllige badplaats.half uurtje met de bus,en je zit in Athene.Wie kent Joseph Jimez?Hij was vroeger de eigenaar van disco Raffles.Deze disco hoorde vroeger bij het hotel.

Gereisd anders in december 2003

We hebben een aantal aanbieders voor Emmantina voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Emmantina in Glyfada, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Emmantina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.