Géén boekingskosten

8.3FantastischScore uit 3 reviews

• Airconditioning

3 Reviews over Blue Sky

• 8brendaa2030-06-2013

Rustige buurt en gezellig hotel

Personeel/eigenaar is erg vriendelijk en beheersen de Engelse taal. Het hotel ligt op ongeveer 5 à 10 minuten lopen van een tramstation, waar de trams naar Syntagma en Sef langs komen. De wijk is rustig, geen druk verkeer. Kamers zijn niet erg groot, maar functioneel. Badkamer met douche en toilet, kamer met (op verzoek( twee losse bedden, airconditioning, televisie, koelkast en een kluisje. Kamers werden elke dag schoongemaakt, wij verbleven er 6 nachten en we hebben 1x schone lakens en handdoeken gekregen. Ontbijt was prima, veel keuze en je kunt ontbijten tussen 7:30 en 10:30.

• 8fam Janssen31-08-2009

prima uitvalsbasis

Dit hotel was voor ons de afsluiting van 3 weken vasteland. We kozen voor dit hotel omdat de luchthaven van hieruit binnen 30 minuten te bereiken was. Wat een aangename verassing! Mooi schoon hotel, nette kamers met airco en een schone badkamer. Ontbijt was prima, keuze genoeg! Eigenaar was heel vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het strand is niet wat we gewend zijn van griekenland. Geen vrij strand, maar (mooie) strandtenten waar je in principe voor moet betalen. De eerste strandtent (meest links gelegen) vroeg ons om 5 uur 's middags nog 10 euro entree per persoon! Nu was het een superplek vol met hippe grieken, maar we zijn toch maar een tentje verder gelopen, daar mochten we voor niks nog een uurtje zwemmen, super! De omgeving is chique te noemen, zeker voor griekse begrippen, verwacht echter geen leuke kleine taverna's, maar de plaatselijke italiaan is aan te bevelen!

• 9fam. Leliveld03-10-2008

Aanrader!!!

Na onze (slechte) ervaringen in andere hotels in deze omgeving waren we nu erg blij verrast!!Erg mooi hotel, gelegen in 'n mooie rustige buurt. Niet ver van 't vliegveld vandaan(30min. met auto),op loopafstand van de zee & boulevard, 't gezellige centrum van Glyfada en vlakbij de tram die je in 'n klein uurtje naar Syndagma brengt, 't hartje centrum van Athene. Personeel is erg vriendelijk & behulpzaam. Het hotel is onlangs gerenoveerd en ziet er dan ook mooi, modern (en erg schoon) uit! Het ontbijt is prima, voldoende keus en de mogelijkheid om ook buiten in de mooie tuin op 't terras te nuttigen. Ook veel keus indien je eten wilt laten bezorgen. Tevens parkeergelegenheid voor 't hotel. De kamers hebben naast airco ook verwarming waardoor 't ook 'n prima hotel is om in de winterperiode te verblijven. Kortom, een uitstekend hotel als je Athene en omgeving voor een paar dagen wilt bezoeken. Wij zullen hier in ieder geval regelmatig terugkomen als we in Athene moeten zijn.

• 8Rob18-06-2008

Een klein familie hotel in Glyfada, een buitenwijk van Athene. Kamers zijn klein maar hebben alle voorzieningen die men nodig heeft. Gelegen in een rustige omgeving van de badplaats Glyfada. Het centrum is te voet bereiknbaar in plm. 10/15 minuten of in een paar minuten met een taxi. Goede en vriendelijke service.

Hotel Blue Sky info

• Room serviceNiet beschikbaar
  • SpeelplaatsNiet beschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • DoucheBeschikbaar