We hebben een aantal aanbieders voor Glyfada voor je op een rij gezet:

Reviews over Glyfada

Leuke week gehad

Gwen,
    13-8-2018

Heel fijn hotel, ik heb van te voren aangevraagd om een kamer te krijgen met weinig lawaai, en kreeg dit, ontzettend fijn! Kamers zijn gerenoveerd en zijn nu prachtig! Mooie badkamer met douche en wc. Airco aanwezig. Zwembad is een de kleine kant maar wel leuk. Je kan er fijn liggen. Wel een Bertje druk bij t zwembad, drukke muziek etc. Maar voor de kinderen wel heel leuk. Dichtbij het strand en restaurantjes. ‘S avonds kan je nog lekker buiten zitten, op een soort supergezellig terras. Aardige ervaren medewerkers! Ontbijt was prima. Hele leuke week gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima plek in hoogseizoen

Dennis van de Wetering,
    15-8-2017

Mooie plek om in de zomer heen te gaan. Het hotel ligt circa 15 km van het oude stadscentrum, maar met de taxi ben je er snel voor ongeveer 15 euro. Met het openbaar vervoer is het oude centrum minder te bereiken. Wel ligt er een tramhalte in de buurt, maar met de tram duurt het lang voordat je in de stad bent. Het voordeel in de zomer is dat het hotel vlakbij het strand ligt, beachbar Bolivar is een aanrader voor zowel overdag als 's avonds. Verder zitten er leuke restaurants in stadsdeel Glyfada, bijvoorbeeld Mezze. In de zomer is er 's avonds meer te beleven in Glyfada dan in het centrum. Het hotel beschikt over prima kamers en een mooi zwembad. Klein minpuntje is dat er streng op je gelet wordt bij het zwembad. Niet al het personeel is even behulpzaam en aardig, maar al met al hebben we hier een prima verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Toppertje

Cobus,
    30-6-2016

Uitstekend hotel, heerlijke bedden, geweldige douche. Kamer niet al te groot maar voldoende ruimte. Netjes en schoon. Koffie en thee zetten op de kamer. Ligt in een zijstraat van de erg drukke hoofdweg (lees: racecircuit). Een kamer aan de hoofdweg lijkt me minder prettig. Centrum heel nabij. Ontbijten en diner op minder dan 10 minuten. Gave (dure) beachclub vlakbij.

Gereisd met partner in juni 2016

Aanrader.

Soti,
    20-6-2014

Keurig hotel prima prijs/kwaliteit verhouding. Aardig en behulpzaam personeel. Reis naar Athene goed te doen met tram. Tip vanaf het vliegveld neem je bus X 96 en stap je uit bij de halte Vergoti Square (dat is de tramhalte). De buschauffeur zal die halte wel herkennen. Of vraag naar De mix Hotel. De 3e halte in Glyfafa.

Gereisd met partner in juni 2014

Excellent !!!!!!!

Gino B.,
    24-1-2014

Een van de betere hotels in glyfada , perfecte ligging en alles erop en eraan.

Gereisd met partner in januari 2014
Glyfada scoort een 7,6 uit 10, op basis van 12 reviews